Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

RR píše:Já to vše třeba leštím.Nic se nepodkládá a je to... Teda zatím vše OK.Ale to je předpoklad a základ dobře odvedené práce.... (crazy)
Obrázek


Až na tento typ tu se toho moc vyleštit nedá.Pouze použít jemnější písek ;) VWCRAFTER :bang:

Obrázek
Turbo je total toto se již neopravovalo!!!!

Tady porovnání před a po vyčištění
Obrázek


a funguje to ??, ja kdyz sem to turbo vycistil tak sem jezdil tak cca 3 mesice a turbo bylo zase zatuhly , taky bych chtel naky konecny reseni abych se s tim nemusel dal jeb*t , zkusim vypodlozit ty valecky ale je docela problem sehnat 0,2mm plech to je skoro alobal :D a hlavne sem zvedavej jestli to teda bude profukovat
toledo afn chipped,egr off,kat off
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

Když dva dělají totéž nemusí to být totéž.... ;)
RRadim 608557734
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

mp3turbo píše:fantasticky zlepsovak pane Humle!

takto to malo byt vyriesene od prvopociatku spolocnosti - teda jako spolocnosti VW :) ale ked sa nad tym tak zamyslim tak ich ulohou je vytiahnut zo zakaznika peniaze a nie mat technicky dokonale sperky ktore budu fungovat sto rokov takze...
VW nevyraba turba (LOL) robia to pre nich speci firmy ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

g.r. píše:nevite nekdo rozmery tech valecku? chtel bych si je nechat vysoustruzit o 0,2mm delsi a zase nechci kvuli tomu rozebirat turbo a pak cekat treba tejden cekat az je udelaj.
Jestli jsem dobře měřil tak 5.4mm
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

Fantik píše:
g.r. píše:nevite nekdo rozmery tech valecku? chtel bych si je nechat vysoustruzit o 0,2mm delsi a zase nechci kvuli tomu rozebirat turbo a pak cekat treba tejden cekat az je udelaj.
Jestli jsem dobře měřil tak 5.4mm

dik to mi pomůže ;)
toledo afn chipped,egr off,kat off
vlcek
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2009, 11:17

Příspěvek od vlcek »

Ahoj, nemáte prosím tip na někoho z Plzeňska kdo by mě vyčistil turbo a popřípadě vypodložil ty válečky?
Transporter
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2009, 15:02
Bydliště: Adelaide

Příspěvek od Transporter »

Fantik píše:
g.r. píše:nevite nekdo rozmery tech valecku? chtel bych si je nechat vysoustruzit o 0,2mm delsi a zase nechci kvuli tomu rozebirat turbo a pak cekat treba tejden cekat az je udelaj.
Jestli jsem dobře měřil tak 5.4mm
A prosimte jake jsou dalsi rozmery dira a celkovy prumer, ja bych si je chtel vysoustruzit nez to turbo rozeberu. Dik.
llukass
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2009, 14:18

Příspěvek od llukass »

Měl bych dotaz: chystám se taky čistit turbo passat 1.9 TDI PD 96kW. Pár otázek prosím o radu, i když je tu toho celkem hodně tak pořád sem nenašel odpovědi na všechny moje otázky.
Při demontáži z auta ho musím asi vytáhnout i s výfukovýma svodama? Případně bych oddělal i sací potrubí a vyčistil - musím dávat pod sací a výfukový svody nový těsnění? Dále by mě zajímalo rozdělání turba, zda je v něm nějaký těsnění a zda stačí pouze rozdělat vyčistit a případně jestli tam mám pak něco promazat a čím. Případně čím mi turbo půjde nejlépe vyčistit.
Mám totiž asi problém u tohoto motoru s výkonem, od 120,-km/hod. už je to nějaký mrtvý hlavně do kopce. Nějak jsem to v poslední době neřešil, až když se na mě začla lepit fábia 1.4 (wallbash). Passata mám 2 měsíce, první vada byla špatný O-Kroužky na vstřikách, to mi dělal známej materiál originál stál cca 5400,-Kč od té doby startuje super, ale aby se na mě lepila kdejaká fábia :x Je mi jasný, že to může dělat více faktorů váha... bohužel zatím nemám vag, abych nalogoval. Koupil bych si kabel s cd na notas, ale zatím nevím kterej(tak případně, kdyby měl někdo dobrej typ, tak předem děkuji ;) . Nebo kdyby byl někdo z Brna či okolí ochotnej mi log udělat, ať mi písne SZ s cenovkou co by si za to přál. díky :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

můžu ti to nalogovat, nejlepší, než to začít kuchat zbytečně
henri
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2008, 19:31

zanesené turbo

Příspěvek od henri »

Zdravím. S jakou přesností se dá z logu zjistit zanesené turbo?

díky Henri
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: zanesené turbo

Příspěvek od pmmoto »

henri píše:Zdravím. S jakou přesností se dá z logu zjistit zanesené turbo?

díky Henri
(LOL) (LOL)
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
V prilohe mate presne rozmery origo vymedzovacieho valceka turba z octavi 1.9 tdi 81kw -ASV 2002, turbo garret GT1749V.
Kreslenie a znacenie si nevsimajte, nie som kreslic, tak sa do toho nevyznam, ale nejako z toho stale vyjdem.

Pre pripad ze by priloha nepresla , tu su rozmery:

vyska valceka je 5,45 mm
vonkajsi priemer je 7,40 mm
a vnut.diera je 4,05mm

Jaro
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

prilohaObrázek
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RR »

:roll: :roll: :roll:
RRadim 608557734
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

hele já to delám jeste trochu jinak. vezmu tu podložku co jsou na ní lopatky ja jemně ji zbrousím brusným papírem na lapovací desce tím padem zaroven zvětším vůli lopatek . turbin jsem vyčistil asi 50 a ani jedno se mi zatím nestalo že by se vrátilo :roll: co na to HUML? :)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“