Stránka 3 z 19

Napsal: 03 úno 2010, 22:36
od MirekX
nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok.

Napsal: 04 úno 2010, 01:22
od octavia_66_tdi
MirekX píše:nevím co výrobce vede k tomu, že EU4 nemůže jezdit na bionaftu
Já tam mám vstřikovače z EU4 motoru a na směsnou už najely hromadu km - přes 100tis
máme další 3 auta EU4 - 2xT5 a Caddy vše PD 1,9 a všechno valíme na směsnou a žádný problém - auta najedou kolem 30 tis za rok.
----
to si přesně myslím. nemůže být zase takový rozdíl mezi EU3 a 4, který by měl bránit v používání.

jo jo jo

Napsal: 01 dub 2010, 18:09
od Už mně s Ro bolí hlava
kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!

Re: jo jo jo

Napsal: 01 dub 2010, 18:11
od octavia_66_tdi
Už mně s Ro bolí hlava píše:kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!

no to ale nesmis brat v uvahu AVATAR. Bavime se o OCTAVII 2 PD (rofl)

ale ale

Napsal: 01 dub 2010, 18:29
od Už mně s Ro bolí hlava
přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb...

Napsal: 01 dub 2010, 18:30
od Už mně s Ro bolí hlava
(LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 01 dub 2010, 18:59
od Už mně s Ro bolí hlava
tisková oprava system ,,vysoce

Napsal: 01 dub 2010, 22:16
od jist
"jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb" (vstřikovacího sistému) systém vole, ani se nedivim že tě bolí hlava (rofl)

Napsal: 01 dub 2010, 22:25
od Už mně s Ro bolí hlava
jsem to opravyl vocas

Napsal: 01 dub 2010, 22:34
od jist
No jo tak sorry po návratu z nálevny mě to pobavilo :-D

Napsal: 01 dub 2010, 22:48
od Už mně s Ro bolí hlava
:-D

Re: ale ale

Napsal: 02 dub 2010, 05:20
od slovacek.milos
Už mně s Ro bolí hlava píše:přečti si ofic stránky VW o provozu na BIO Diesel......pak statistiku poruchovosti vstřikovaču CRDi/PDi a zjistíš že největší poruchovost vstřikovacího sistému je jen v české republice visoce nekvalitní nafta.....nikde není psané o rostlince že by zničila vstřikovače.........jo jo českej člověk je svou blbostí OBR TROTL.a blb...

a kde je ta statisktika poruchovosti, kde se o tom dočtu kolik se procent se v okolních státech Cr pdi podělá oproti česku miloš

neboj

Napsal: 02 dub 2010, 06:48
od Už mně s Ro bolí hlava
pošlu ti ho večír ju taky nestíhám

Re: jo jo jo

Napsal: 05 dub 2010, 14:33
od Dani34el
Už mně s Ro bolí hlava píše:kdybys byl troch strojař a znál motory VW tak bys věděl že jsou uspusobené na provoz BIO klidně mužeš nalít čistou rostlinku do tvý kokty a neubížíš ji!!!!
Je navýsost nezodpovědné rozšiřovat takoýhle blafy ! "Nalí čistou rostlinku do kokty..nikomu neublíží" .... Pisatel zřejmě nemá elementární znalosti. Viskozita rostlinného oleje je daleko vyšší než obyč.motorové nafty se všemi z tím spojenými důsledky. Podle dlouhodobých studíí i specielních testů NEJSOU NEUPRAVENÉ motory s přiímym vstřikovánim na provoz čistýho rostlinnýho oleje nebo směsi s vysokym obsahem oleje vhodný !!!

Zvlášť u motorů PD (čerpadlo-tryska) se rychleji opotřebují vcstřikovače, jelikož jsou molekuly oleje větší než nafty, další problkém je polymerizace a největší prob lém je naprosto nedostatečný rozprašování rosltlináče při studenym startu - ředí se motorový olej a horzí připečení pístních kroužků.

Tyto i další problémy vedou k tomu, že motory s přimym vstřikem neni dlouhodobě vhodný provozovat na čistý RO bez úpravy, ale max. na 35 procentní směs !!!!

no nevím kde jsi k tomu přišel

Napsal: 05 dub 2010, 20:10
od Už mně s Ro bolí hlava
realita je taková ....motory PDí s ohřevem Pl.filtru neupravene jezdí scela normálně na rostlinu bez jakych koliv závad kromně na vstřikovačích atd....oproti naftě hlavně s Kralup!!!nemusím tě přesvědčovat a ani nechci..je tu na foru spousta lidí co tu jezdí s PDi bez uprav a spoustu taky znám co odemně berou rostlinu čistou..ale je pravda vyměna oleju je kratší i když dnes používám additiva bránící polimerizaci a motorove oleje s dvojnásobnou výměnou,,,,SI TROCHA POZADU OGARE!!!!!! (LOL)