UNIVERSAL FMIC TURBO INTERCOOLER PIPING KIT na Golfa

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na tvém autě je vlevo pod světlem ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

nevim jestli je to podle vas dobre ale jinam se me nevesel a vystuha je cela a ze sspodu je hlinikovy kryt. ale tu vyztuhu bych asi taky nerezel to auto je dost meky i kdyz tu je ram ale prece maly tuk to zachrani bez vetsich nasledkuObrázek
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

mas to pekne.. :D
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Ladas píše:na tvém autě je vlevo pod světlem ;)
ja se ptal na to ze kdyz ic das pred chladic motora ci se nesnizi ucinnost toho chladice ne ucinost ic. to kde je ic vim .) a na mojom je pred pravim kolesom
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

kozelpub píše:
Ladas píše:na tvém autě je vlevo pod světlem ;)
ja se ptal na to ze kdyz ic das pred chladic motora ci se nesnizi ucinnost toho chladice ne ucinost ic. to kde je ic vim .) a na mojom je pred pravim kolesom
A co chceš slyšet? ... odpověď jistě znáš :D ... ale i přes to, že se sníží proudění vzduchu a bude o něco teplejší, tak se motor v pohodě uchladí 8)
GIV Variant TDi ???kW
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

s chlazenim motoru neni vubec problem
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

myslite si zeby tento pipe kit bol vhodny na seat leon ARL ?
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

valecek píše:myslite si zeby tento pipe kit bol vhodny na seat leon ARL ?
co origo 2x vetší nestačí lebo pre paradu ALU CHINA
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Slavkov píše:
kozelpub píše:
Ladas píše:na tvém autě je vlevo pod světlem ;)
ja se ptal na to ze kdyz ic das pred chladic motora ci se nesnizi ucinnost toho chladice ne ucinost ic. to kde je ic vim .) a na mojom je pred pravim kolesom
A co chceš slyšet? ... odpověď jistě znáš :D ... ale i přes to, že se sníží proudění vzduchu a bude o něco teplejší, tak se motor v pohodě uchladí 8)
ne sak v poho, je mi jasne, ze by to tam lidi nedavali kdyby to prehrivalo motor :)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

valecek píše:myslite si zeby tento pipe kit bol vhodny na seat leon ARL ?
Na ARL to za teba vyriešil výrobca, tam nepotrebuješ nič riešiť.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Vie mi niekto povedat ci octavia II chladic vleze za vystuhu bez uprav ?

Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

puci píše:
valecek píše:myslite si zeby tento pipe kit bol vhodny na seat leon ARL ?
Na ARL to za teba vyriešil výrobca, tam nepotrebuješ nič riešiť.
tak mne strielaju hadice nonstop. stiahol som chip prec a zatial dobre. ale aj s novou hadicou a sponou to striela
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

protože máš ko bajonety na hadicích...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Bulda
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 10 lis 2008, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bulda »

resil nekdo nejaky z tech kitu na skoda octavia diky moc za odpoved
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“