Stránka 3 z 3

Napsal: 10 kvě 2010, 06:08
od Pája 19
Tak po včerejším pokecu s "1pavel" sme došli k závěru, že buď je ulomená páčka v turbu, která naklápí lopatky, nebo že jednotka z nepochopitelnejch důvodů neposílá do N75 při zatížení správný signály i když se to v logu tváří, že jo a v základnim nastavení - kanál 11 táhlo chodí jak má.

Napsal: 10 kvě 2010, 19:47
od Pája 19
Tak je tu trochu pokrok. Vybral sem nejsympatičtější N75 ventil, EGR sem celej oblepil, aby mi nikde náhodou (?)neutíkal(?) podtlak a jel to projet. Posuďte sami. Prosím...

http://leteckaposta.cz/257917754

další dva:

http://leteckaposta.cz/992089999

Předem díky za názory.

Napsal: 10 kvě 2010, 20:20
od 1pavel
nevím podle čeho to reguluje , ale pořád tam je n75 na volnoběh na 90% tudíž špatná mapa

Napsal: 16 kvě 2010, 20:19
od Stepan904
1pavel píše:nevím podle čeho to reguluje , ale pořád tam je n75 na volnoběh na 90% tudíž špatná mapa
A jak maji vypadat spravne logy Resim podobne problemy, muzete mi prosim nekdo zkotnrolovat log ? Me se zda ze mam vse OK (az na en n75)
Dekuji http://leteckaposta.cz/502728517

Napsal: 07 črc 2010, 06:49
od Pája 19
Jen kdyby někoho zajímalo, kde byl problém, tak v softwaru. Je sice divný, že to rok jezdilo bez problému, ale dle Richarda to byla jen souhra náhod, že to fungovalo.