odchylka plnícího tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
odchylka plnícího tlaku
NOVÝ LOGY NA KONCI TÉMATU(str. 3)
Ahoj klucí, prosím o kontrolu logu. Je to moje auto a začalo padat do nouzáku. Tlačí to až 1,5baru, ale je to jen ASV. Zkoušel sem hejbat táhlem lopatek a jde dobře. Když ucpu u N75 hadičku, co jde do filtru, tak se lopatky pěkně zatáhnou, takže nepředpokládám zatuhlost ani chybu v hadicích nebo baňce. Zkusil bych rozebrat a vyčistit N75, ale eště před tim bych rád, aby mi to někdo zkušenější posvětil. Díky za pomoc.
PS: EGR ventil už mi taky nefunguje, takže to nemůžu zkusit prohodit.
http://leteckaposta.cz/193691547
http://leteckaposta.cz/432098422
Ahoj klucí, prosím o kontrolu logu. Je to moje auto a začalo padat do nouzáku. Tlačí to až 1,5baru, ale je to jen ASV. Zkoušel sem hejbat táhlem lopatek a jde dobře. Když ucpu u N75 hadičku, co jde do filtru, tak se lopatky pěkně zatáhnou, takže nepředpokládám zatuhlost ani chybu v hadicích nebo baňce. Zkusil bych rozebrat a vyčistit N75, ale eště před tim bych rád, aby mi to někdo zkušenější posvětil. Díky za pomoc.
PS: EGR ventil už mi taky nefunguje, takže to nemůžu zkusit prohodit.
http://leteckaposta.cz/193691547
http://leteckaposta.cz/432098422
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 10 kvě 2010, 19:53, celkem upraveno 2 x.
Oct asv 2000, DieselPower
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
N75,alebo zanesene turbo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
jj sem-tam mavam take stavy aj ja.Vali píše:s tim podtlakem máš pravdu, ta přepracovanostalfik píše:sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
N75,alebo zanesene turbo.![]()
![]()

Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
Oct asv 2000, DieselPower
Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
Oct asv 2000, DieselPower
tak to zkus v akčních členech na vaguPája 19 píše:Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Podtlak do baňky sem převed právě tim zacpáním vývodu ventilu, kterej vede do filtru. Když teda odpojím hadičku N75 - turbo, tak zůstane táhlo ven z baňky a turbo po čas jízdy nenafouká nic?Tomas.cz píše:Nebo zkus hadičkou přímo z podlakovky z toho t-čka přivést plný podtlak na baňku a uvidíš, musí se zatáhnout nadoraz.
Ano tlak turba se omuzuje vysouváním, když je zasunutu je turbo připraveno rychle natlačit.
Akční členy sem zkoušel, ve ventilu cvaká, ale jak se to projeví na běžícím motoru(turbu) sem nezjistil. Než se tam proklikám, tak mi to odpojovač paliva chcípne. Je těsně před N75 v pořadí akčních členů.

Oct asv 2000, DieselPower
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
chip asi za moc nestoji,tlak ne ze neni zvednuty , v pozadavku asi bude ,ale drzi to limiter /takze upravoval nekdo co to uplne neovlada /Pája 19 píše:Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
jestli to nedelalo tak na 99 procent zatuhla regulace a na 1procento n75,pokud to dela po chipu tak je tam moc paliva
Drag Power