odchylka plnícího tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

odchylka plnícího tlaku

Příspěvek od Pája 19 »

NOVÝ LOGY NA KONCI TÉMATU(str. 3)


Ahoj klucí, prosím o kontrolu logu. Je to moje auto a začalo padat do nouzáku. Tlačí to až 1,5baru, ale je to jen ASV. Zkoušel sem hejbat táhlem lopatek a jde dobře. Když ucpu u N75 hadičku, co jde do filtru, tak se lopatky pěkně zatáhnou, takže nepředpokládám zatuhlost ani chybu v hadicích nebo baňce. Zkusil bych rozebrat a vyčistit N75, ale eště před tim bych rád, aby mi to někdo zkušenější posvětil. Díky za pomoc.
PS: EGR ventil už mi taky nefunguje, takže to nemůžu zkusit prohodit.

http://leteckaposta.cz/193691547

http://leteckaposta.cz/432098422
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 10 kvě 2010, 19:53, celkem upraveno 2 x.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

alfik píše:
Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
s tim podtlakem máš pravdu, ta přepracovanost :roll: (noteeth) (noteeth)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Vali píše:
alfik píše:
Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
s tim podtlakem máš pravdu, ta přepracovanost :roll: (noteeth) (noteeth)
jj sem-tam mavam take stavy aj ja. (noteeth)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

abys to mohl dobře posoudit, musel bys sundat táhlo a zkusit jestli to nezadrhává v nějakým místě, no každopádně můžeš na zkoušku dát ten ventil z EGRu, pokud se to bude chovat stejně, vidím problém v turbu
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jestli chceš můžem na to mrknout
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
Oct asv 2000, DieselPower
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Nemas tam nahodou chip? Moze tam byt nastaveny tlak,ktory uz jednotka nepobere. A to ze ti tiahlo pekne zajde do banky este nezname na,ze ide pekne aj von,nakolko obmedzuje prave pri vysuvani.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14437
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nebo zkus hadičkou přímo z podlakovky z toho t-čka přivést plný podtlak na baňku a uvidíš, musí se zatáhnout nadoraz.
Ano tlak turba se omuzuje vysouváním, když je zasunutu je turbo připraveno rychle natlačit.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Pája 19 píše:Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
tak to zkus v akčních členech na vagu
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3666
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tomas.cz píše:Nebo zkus hadičkou přímo z podlakovky z toho t-čka přivést plný podtlak na baňku a uvidíš, musí se zatáhnout nadoraz.
Ano tlak turba se omuzuje vysouváním, když je zasunutu je turbo připraveno rychle natlačit.
Podtlak do baňky sem převed právě tim zacpáním vývodu ventilu, kterej vede do filtru. Když teda odpojím hadičku N75 - turbo, tak zůstane táhlo ven z baňky a turbo po čas jízdy nenafouká nic?
Akční členy sem zkoušel, ve ventilu cvaká, ale jak se to projeví na běžícím motoru(turbu) sem nezjistil. Než se tam proklikám, tak mi to odpojovač paliva chcípne. Je těsně před N75 v pořadí akčních členů. (wallbash)
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Když to chcípne tak se dá klíčkem znova natočit ne? (rofl)
T4+B5,5
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Pája 19 píše:Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
chip asi za moc nestoji,tlak ne ze neni zvednuty , v pozadavku asi bude ,ale drzi to limiter /takze upravoval nekdo co to uplne neovlada /
jestli to nedelalo tak na 99 procent zatuhla regulace a na 1procento n75,pokud to dela po chipu tak je tam moc paliva
Drag Power
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“