hydroštely po vymene klepot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

josef10 píše:az ja budu nekdy menit na sve octe hydr. zvihatka tak vymenim i vacku.... Nema cenu nad tim spekulovat, vsechno chce svoje...... To mas stejny jako kdyz delas rozvody a nedas tam novou vodni pumpu.... Holt to jsou zakladni veci ktere bych nikdy nepodcenoval i kdyz by me 10 lidi rikalo ze to neni potreba a ze vacka je ok............
on kdyby ty hupy přeměřil, tak taky nebude řikat, že je ok :)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Pokud slyšíš nějaký to profukování, nemůže být připečený jeden ventil?(pravděpodobně ten u toho prodřenýho zdvyhátka)
Passat 4motion AVF
naker05
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 zář 2008, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od naker05 »

Ono to už iba klepe....Mam podozrenie na nieco dole v motore(ojnica alebo cep) lebo včera som vo vani nasiel kovove kusky z tvrdeho materialu akoby nastruhane na struhadle....asi ten motor rozoberiem komplet lebo už neviem ako dalej..... a tie piliny ma moc nepotesily..... neviem ci su z vrchu alebo zo spodu.Asi skusim premerat vačku no ked som ju mal vonku bola uplne hladka.....
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Máš-li možnost, změř tlaky. Pokud bude jeden válec nápadně méně, budeš vědět, kde hledat chybu. Osobně bych začal kontrolou ventilu na tom válci, kde bylo poškozeno staré zdvyhátko.
Passat 4motion AVF
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

naker05 píše:Dnes som zhodil olej. vanu jak som cistil saci kos a nasiel som v nej kovove piliny velkosti niektore az 2x6mm akoby nastruhane na hrubom struhadle.....su z tvrdeho materialu (nie hlinik) nič opotrebovane som tam nenašiel....z čoho to moze byt? No a auto stale klepe a klepe....
Zkontroluj lagry na klice a ojnicih.
naker05
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 zář 2008, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od naker05 »

Dnes som zhodil hlavu vytahal piesty a konecne prisiel na zdroj klepania....1,valec piestny cap vymlatene puzdro v ojnici.....kusy toho puzdra popadali do vane takze preto som tam nasiel ten šrot... (LOL) Dá sa to puzdro jednoducho kupit a prelisovat do povodnej ojnice alebo bude lepsie zohnat ojnicu z piestom?????...... :? :? :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

naker05 píše:Dnes som zhodil hlavu vytahal piesty a konecne prisiel na zdroj klepania....1,valec piestny cap vymlatene puzdro v ojnici.....kusy toho puzdra popadali do vane takze preto som tam nasiel ten šrot... (LOL) Dá sa to puzdro jednoducho kupit a prelisovat do povodnej ojnice alebo bude lepsie zohnat ojnicu z piestom?????...... :? :? :?
Pozdro je jako origo díl a ve VW stjí do 100kc, skoukni este ten čep jestli nejni nak vymackanej do šíšata. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“