Pár kobylek k dobru.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Při nenačipovaném autě to bude v tomto případě podobné.

Normálně by to mělo být u čiplého auta víc, ale právě v tomto případě chyběl vzduch. Měli tam sériové 110hp turbo.

Proto říkám, nejdřívě věci okolo a nakonec doladit software :)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
dramatiq
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 24 led 2006, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: BA-SVK

Příspěvek od dramatiq »

chces povedat ze tym padom ten chip nemal nejaky velky zmysel,tj je to uplne zbytocne robit ak predpokladame vymenu trysiek a turba?Kedze nakoniec to treba naladit aj tak znova?
GIV R19
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ano, pokud chceš seriózně ladit auto, tak určitě čip až nakonec
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak ono to taky je docela logické, těžko budeš ladit motor khotovému softwaru. (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Reesho,,pěkná práce " ten graf. To už je asi slušnej zátah.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Moje zkušenosti s tryskama jsou takové, že při přechodu ze 110ek na Sprint764 byl nárust výkonu znatelný, motor šel lépe do otáček. Pak jsem dával místo Sprintů Race a byl to zase podobný skok jako ze 110ek na ty Sprinty.
Měl jsem obavy ze zvýšené spotřeby, hluku a kouřivosti, ale dneska už vím, že zbytečně :)
Mám to na motoru s mechanickým čerpadlem, takže tam se s mírně zvýšeným hlukem a kouřivostí počítá, ale fakt to není žádný extrém. Dokonce bych řekl, že ta kouřivost je fakt minimální (žádné černé oblaky z výfuku mi nelítají), ale na druhou stranu tomu dávám 2bary vzduchu.
Pokud jde o spotřebu, tak žádný výrazný nárůst se nekoná, možná v řádech pár deci.
Sám jsem tomu dřív taky nevěřil, že se na TDI dá přidat 50 koní s minimálním vedlejším účinkem (crazy)
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

Příspěvek od Duke »

a je nejaky rozdil mezi spojkami davanymi do 66 a 81kW ?...mam 66kW z 11/01 (takze snad uz stejne turbo jako 81) a uvazuji o tryskach a chipu,tak abych po pul roce nemusel menit spojku :)...delat chip az po vymene trysek nebo je to jedno ?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Kdyby jsi to četl pozorně, tak je jasně doporučeno dělat chip až nakonec! Nejdřív trysky, turbo a chip je až konečné doladění.
Pokud jde o spojku, tak určitě bude mít životnost zkrácenou, záleží v jakém stavu máš tu původní. Ale s výměnou spojky do budoucna asi počítej.
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

jj,já taky dal čip-trysky-turbo- a teď jdu zase na chip,protože je to k hovn.. , takže soft oravdu nakonec. :roll:
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Andre: Co v tom G máš za turbo že vydrží tlačit 2bary? :o já myslel že tam máš to, co chci já (130PS)?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Kornout píše:To Andre: Co v tom G máš za turbo že vydrží tlačit 2bary? :o já myslel že tam máš to, co chci já (130PS)?
andre má specialitku dokonce jsem viděl na jeho budíku i udaj 2.5baru :), ale i já na turbu ze 130PS tlačim 1.9bar a drží hlavně jde o to co to dělá ve vyšších otáčkách nesmí to lést dál, pak se to turbo popraví ani člověk neví jak
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Odpoledne dodám foto...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“