Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
bmw a vw je uplně jiné, jak motor, turbo i vstřikování. dle mě to chipem na 160k nejde (viděl jsem 151k na 81kw, ale to byl strop).
a u toho bmw, jak je to s životností? pokus-omyl? jaká brzda?
a u toho bmw, jak je to s životností? pokus-omyl? jaká brzda?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Nechtej abych si zacal myslet neco o podvodnicichcupra píše:mirek x :sanca je na 160 len treba trosku brutalnejsi chip...a treba to vedet...ked sa podarilo len chipom 3,0 tdi z 204 na 330 ps(najsilnejsi trojliter v europe) a to este neni max co sa da...



340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
uz to tu sice pisal TDIfun ale matematika je jednoducha...Mongo píše:a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....
nove VB turbo => 20 tis. Kc => nutnost redukcie z vystupu a upravy prveho kusu sania....
VA vo V obale => 15 tis. Kc => bezproblemova montaz
nie vzdy suhlasim s tym co napise Dukes, lebo ma obcas moc obchodne ponimanie, ale na tomto nevidim absolutne nic zle.... o com tu vznikla tato diskusia fakt nechapem......... doby ked sa v softe upravovali 3 mapy a ladilo sa s horiaciou naftou vo vyfuku su uz par rokov prec, aspon som si to myslel, tak sem preboha neplette tieto veci..... ak by bol 165ps hybrid zbytocnost, tak vysvetlite koncernovym navrharom preco do 96kw motora davali VA do 110kw motora davali VB model, ked pomaly 120kw sa da dosiahnut len premapovanim

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Trosku sa zapojim.Presne otom to je a aky priebeh,rezerva - spolahlivost sa da dosiahnut z danymi komponentami.Ja som tiez zastancom kvalitne odvedenej praci a ludom co tomu rozumeju ako bastleniu doma v garazi pokus omyl.Myslim si ze takato konfiguracia pojde nakoniec na ceste ovela lepsie a s lepsim priebehom v celom pasme otacok a ja bez dymu a so spolahlivostou ako ma seria ak nie lepsou.Vsteko zostava povodne nic sa nepreraba navyse a tak aj nebyje do oci pri predaji ci kontrole na STK a EK.Ved aj subz3ro_tdi nedavno menil hybrid a da sa povedat ze velmi uspesne kedze priebeh je teraz uplne dakde inde na co som aj reagoval prispevkom ked sem vlozil graf.subz3ro_tdi píše:uz to tu sice pisal TDIfun ale matematika je jednoducha...Mongo píše:a kupovat hybrida na 165ps je uplna kktina.... nehnevaj sa na mna DUKES ale je to ciro cira hlupost.... tak isto ked nie VA tak nech si kupi VB a bude mat rezervu na dalsich min 40-50PS.....
nove VB turbo => 20 tis. Kc => nutnost redukcie z vystupu a upravy prveho kusu sania....
VA vo V obale => 15 tis. Kc => bezproblemova montaz
nie vzdy suhlasim s tym co napise Dukes, lebo ma obcas moc obchodne ponimanie, ale na tomto nevidim absolutne nic zle.... o com tu vznikla tato diskusia fakt nechapem......... doby ked sa v softe upravovali 3 mapy a ladilo sa s horiaciou naftou vo vyfuku su uz par rokov prec, aspon som si to myslel, tak sem preboha neplette tieto veci..... ak by bol 165ps hybrid zbytocnost, tak vysvetlite koncernovym navrharom preco do 96kw motora davali VA do 110kw motora davali VB model, ked pomaly 120kw sa da dosiahnut len premapovanim
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS ak sa nemylim..... ale 100 ludi 100 chutí..... ked ma niekto na nezmyselnost typu VA v obale V tak nech sa paci... ja by som to neurobil... lebo viem ze sa da urobit taka a hentaka redukcia.. zavolam sustruznikovy spravím mu vykres a na druhy den si predem poto a som spoko... a k tym mapam.... dobre viem ze sa neupravuju 3 mapy.... vdaka jednemu cloveku zacinam mat velmi jasno v tejto problematike... a riesit obchod systemom narvat niekomu kto nema ani paru vo co go to najdrahsie nieje podla mna az tak to prave orechove.. ale prosim... skor ci neskor ten clovek pride nato ze to mohol mat cele a tak isto kvalitne za polovicu keby sa trosku hlbsie zamyslel nad tym co chce.... a za dalsie uz zacina byt podla mna pretlak ludi co sa zaoberaju repasaciou turb a podobne... takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom 

Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
spytam sa ta len jednu jedinu vec..... vytahoval si ty niekedy turbo von s auta? cistil si regulaciu? a ver mi ze aj ARL ktore ma 210PS moze ist bez dymu.....a vsetko seria....Misík píše: Trosku sa zapojim.Presne otom to je a aky priebeh,rezerva - spolahlivost sa da dosiahnut z danymi komponentami.Ja som tiez zastancom kvalitne odvedenej praci a ludom co tomu rozumeju ako bastleniu doma v garazi pokus omyl.Myslim si ze takato konfiguracia pojde nakoniec na ceste ovela lepsie a s lepsim priebehom v celom pasme otacok a ja bez dymu a so spolahlivostou ako ma seria ak nie lepsou.Vsteko zostava povodne nic sa nepreraba navyse a tak aj nebyje do oci pri predaji ci kontrole na STK a EK.Ved aj subz3ro_tdi nedavno menil hybrid a da sa povedat ze velmi uspesne kedze priebeh je teraz uplne dakde inde na co som aj reagoval prispevkom ked sem vlozil graf.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
spytam sa ta len jednu jedinu vec..... vytahoval si ty niekedy turbo von s auta? cistil si regulaciu? a ver mi ze aj ARL ktore ma 210PS moze ist bez dymu.....a vsetko seria....[/quote]
No sice mam oproti Panom co su v tomto obore fakt jednicky co dohanat a aj tak nemam sancu ved clovek sa uci cely zivot.Odpoved na tvoju otazku je ano niekolko daj si moj profil a zistis co robim teda voco Gooo.Ale ja som sa vyjadril k teme a neriesim tu nikoho ako tymna.Ja si iba zastavam kvalitne odvedenu pracu.
No sice mam oproti Panom co su v tomto obore fakt jednicky co dohanat a aj tak nemam sancu ved clovek sa uci cely zivot.Odpoved na tvoju otazku je ano niekolko daj si moj profil a zistis co robim teda voco Gooo.Ale ja som sa vyjadril k teme a neriesim tu nikoho ako tymna.Ja si iba zastavam kvalitne odvedenu pracu.
Naposledy upravil(a) Misík dne 15 bře 2011, 17:35, celkem upraveno 2 x.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
tak na to si rad pockam....... pokial viem tak len cena dielov na repas sa pohybuje okolo 250 eur, takze ak sa s tym niekto bude pieskovat, skladat a vyvazovat za 100 eur a este da k tomu aj doklad (odvedie dan) a zaruku, tak to si tie diely asi odlieva sam........... ale mozno mas na mysli nejaky "economic" repasMongo píše:takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom

pani, nerad sa zhostujem ulohy debila co obhajuje "vysoke" ceny, ale tento konzumny pristup nas doviedol tam kde sme - ze sme nuteni kupovat cinske sracky uz aj pod znackou kvalitnych vyrobcov

Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 15 bře 2011, 15:42, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pokud mas nove original Vb pod 15 tis koupim 5 kusu!!!!!Mongo píše:ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS ak sa nemylim..... ale 100 ludi 100 chutí..... ked ma niekto na nezmyselnost typu VA v obale V tak nech sa paci... ja by som to neurobil... lebo viem ze sa da urobit taka a hentaka redukcia.. zavolam sustruznikovy spravím mu vykres a na druhy den si predem poto a som spoko... a k tym mapam.... dobre viem ze sa neupravuju 3 mapy.... vdaka jednemu cloveku zacinam mat velmi jasno v tejto problematike... a riesit obchod systemom narvat niekomu kto nema ani paru vo co go to najdrahsie nieje podla mna az tak to prave orechove.. ale prosim... skor ci neskor ten clovek pride nato ze to mohol mat cele a tak isto kvalitne za polovicu keby sa trosku hlbsie zamyslel nad tym co chce.... a za dalsie uz zacina byt podla mna pretlak ludi co sa zaoberaju repasaciou turb a podobne... takze len cakam kedy bude stat VB 350e aj s dokladom
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
kludne si to myslet mozes...ale vysledky su s MAHY tak by si si mohol odpustit blbe poznamky...TDIfun píše:Nechtej abych si zacal myslet neco o podvodnicichcupra píše:mirek x :sanca je na 160 len treba trosku brutalnejsi chip...a treba to vedet...ked sa podarilo len chipom 3,0 tdi z 204 na 330 ps(najsilnejsi trojliter v europe) a to este neni max co sa da...![]()
![]()


BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Cituj a podloz mi minimalne jednu upravu, kde bez aditiv a sileneho nasili spachaneho na voze doslo k tomu, ze tento hybrid vystacil na 230koni ... staci jedna, jedina seriozni. Predem dekuji.Mongo píše:ach boze.... ide o to ze aj nove VB sa da kupit za podstatne menej ako dajme tomu 15tis kc... resp 560e a ked uz za tu cenu sa da kupit napr do RR hybrid do 230PS
Se Ti z te Mahy neposeru (omlouvam se ostatnim za takova slova) ... a i na Maze se da korekcemi a jinymi lzivymi nastavenimi honit kone. Nezer jim to i s navijakem klukucupra píše:kludne si to myslet mozes...ale vysledky su s MAHY tak by si si mohol odpustit blbe poznamky...a grafy su tu na fore...

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)