Vibracie,hlucnost 1,9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky jsem to prikladal stale silentum. Vymeneny oba i na prevopdovce. Puvodni nebyly uplne KO a bylo to jeste horsi. Navic jeste to vice traslo pri pustene klime.
Vsak na druhou stranu zkus aspon vymenit ten posledni zaves takove gumove Vecko a uvidis. Stoji to cca 7 eur tak to neni takova investice kdyby to nepomohlo.
M.
Vsak na druhou stranu zkus aspon vymenit ten posledni zaves takove gumove Vecko a uvidis. Stoji to cca 7 eur tak to neni takova investice kdyby to nepomohlo.
M.
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
EGR off, AHD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
toto som nasiel na jednom fore
u mna na Alhambre 2001 AUY som mal podobny problem. Rezonancie pri cca 1700-2000ot/min pri kazdom prevodovom stupni pri plnej zatazi.
Vymenil som poloosi, dvojhmotovy zotrvacnik so spojkou a nakoniec to bola nevyvaha turba. Turbo sa menilo kus za kus, lebo auto stoji velmi malo a je problem aby stalo cca 5dni za sebou (1den turbo von, cca 3dni kurier tam, vyvazenie, kurier s5, 1den turbo dnu). Po vymene ide super.

u mna na Alhambre 2001 AUY som mal podobny problem. Rezonancie pri cca 1700-2000ot/min pri kazdom prevodovom stupni pri plnej zatazi.
Vymenil som poloosi, dvojhmotovy zotrvacnik so spojkou a nakoniec to bola nevyvaha turba. Turbo sa menilo kus za kus, lebo auto stoji velmi malo a je problem aby stalo cca 5dni za sebou (1den turbo von, cca 3dni kurier tam, vyvazenie, kurier s5, 1den turbo dnu). Po vymene ide super.
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
re
Ked niekto jazdí ,štýlom 4.stupen 50 km/hod určite typujem zotrvačník. Neviem prečo niekto takto auto týra 

VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
vymen to ulozenie motora za origo, ak to nepomoze tak moja rada znie "neries, pokial nechces menit agregat"Paradko píše:Skusal som tu chladicovu stenu, ale nepomohlo to. Co sa tyka toho vyfuku, skor nie ako ano,lebo sa to meni k horsiemu pri chladnom pocasi. Skor mi robia starost tie silenbloky.

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Když už půjdeš na ten VAG a necháš si zkontrolovat zejména blok naměřených hodnot č.1 a 13 /jak jsem Ti psal již dříve/, tak si nech také hned nastavit vstřikované množství paliva při zahřátém motoru na volnoběhu/volnoběžnou dávku/ na hodnotu 3-3.5mg, abys nemusel znovu na Vag až nám napíšeš, že volnoběžnou dávku máš nyní 9mg a nebo vyšší. Podstatně se Ti zlepší starty, motor bude lépe akcelerovat při zátěži a pokud byly vibrace a hlučnost motoru na volnoběhu způsobeny nedostatkem paliva, tak by měla zmizet i tato závada. Zeptej se však svého mechanika zda to umí nastavit pohnutím "vršku" čerpadla/nastavovačem množství paliva N146/.
To zavzdušnění palivové soustavy by muselo být strašně veliké, aby Ti motor začal "zlobit" na volnoběhu. Průhlednou hadičkou od pal. filtru k čerpadlu by musel jít řetězec bublin větších než 5mm. Pokud půjde sem tam nějaká menší bublinka, tak tu netěsnost neřeš.
To zavzdušnění palivové soustavy by muselo být strašně veliké, aby Ti motor začal "zlobit" na volnoběhu. Průhlednou hadičkou od pal. filtru k čerpadlu by musel jít řetězec bublin větších než 5mm. Pokud půjde sem tam nějaká menší bublinka, tak tu netěsnost neřeš.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
kolko tlaci turbo na volnobeh?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@sparco_gti: na to neexistuje jednoznacna odpoved... adekvatne mnozstvu nafty... v podstate by tam mal byt iba atmosfericky tlak... samozrejme u mensich turbin nie je problem s preplnanim aj v nizkych otackach, takze tlak v sani moze byt trebars 1200-1800mbar, ale podpise sa to na chode motora, moze to sposobit prave ten spominany dunivy zvuk a hlucny chod, preto sa to pytam (ci nie je sahnuta geometria lopatiek)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Samozrejme, pisal som ti to tu uz skor ze vsetko je to vecou pocasia a "kvality" detonacie vo valcoch... pozri ten tlak turba na volnobeh a v nizkych otackach, mozno by malo cenu viac otvorit turbo naspodu, nech je to tichsie 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.