Vibracie,hlucnost 1,9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Skusal som tu chladicovu stenu, ale nepomohlo to. Co sa tyka toho vyfuku, skor nie ako ano,lebo sa to meni k horsiemu pri chladnom pocasi. Skor mi robia starost tie silenbloky.
teea
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 19 srp 2010, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Karvina

Příspěvek od teea »

Taky jsem to prikladal stale silentum. Vymeneny oba i na prevopdovce. Puvodni nebyly uplne KO a bylo to jeste horsi. Navic jeste to vice traslo pri pustene klime.
Vsak na druhou stranu zkus aspon vymenit ten posledni zaves takove gumove Vecko a uvidis. Stoji to cca 7 eur tak to neni takova investice kdyby to nepomohlo.

M.
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli ti to třese nejvíc při zapnuté klimě, řešil bych okruh vnějšího řemene, řemenice,uchycení kompresoru, alternátoru a podobně...
nepropadat panice...
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

toto som nasiel na jednom fore ;)

u mna na Alhambre 2001 AUY som mal podobny problem. Rezonancie pri cca 1700-2000ot/min pri kazdom prevodovom stupni pri plnej zatazi.

Vymenil som poloosi, dvojhmotovy zotrvacnik so spojkou a nakoniec to bola nevyvaha turba. Turbo sa menilo kus za kus, lebo auto stoji velmi malo a je problem aby stalo cca 5dni za sebou (1den turbo von, cca 3dni kurier tam, vyvazenie, kurier s5, 1den turbo dnu). Po vymene ide super.
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Ked niekto jazdí ,štýlom 4.stupen 50 km/hod určite typujem zotrvačník. Neviem prečo niekto takto auto týra (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Paradko píše:Skusal som tu chladicovu stenu, ale nepomohlo to. Co sa tyka toho vyfuku, skor nie ako ano,lebo sa to meni k horsiemu pri chladnom pocasi. Skor mi robia starost tie silenbloky.
vymen to ulozenie motora za origo, ak to nepomoze tak moja rada znie "neries, pokial nechces menit agregat" ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Tak v nedelu idem dat auto opat na VAG, skusim tu dat vysledky a po lete vymenim silenbloky, este skusim prekontrolovat zavzdusnenie palivovej sustavy a ked to nepomoze, rezignujem.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Když už půjdeš na ten VAG a necháš si zkontrolovat zejména blok naměřených hodnot č.1 a 13 /jak jsem Ti psal již dříve/, tak si nech také hned nastavit vstřikované množství paliva při zahřátém motoru na volnoběhu/volnoběžnou dávku/ na hodnotu 3-3.5mg, abys nemusel znovu na Vag až nám napíšeš, že volnoběžnou dávku máš nyní 9mg a nebo vyšší. Podstatně se Ti zlepší starty, motor bude lépe akcelerovat při zátěži a pokud byly vibrace a hlučnost motoru na volnoběhu způsobeny nedostatkem paliva, tak by měla zmizet i tato závada. Zeptej se však svého mechanika zda to umí nastavit pohnutím "vršku" čerpadla/nastavovačem množství paliva N146/.
To zavzdušnění palivové soustavy by muselo být strašně veliké, aby Ti motor začal "zlobit" na volnoběhu. Průhlednou hadičkou od pal. filtru k čerpadlu by musel jít řetězec bublin větších než 5mm. Pokud půjde sem tam nějaká menší bublinka, tak tu netěsnost neřeš.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Na VAGu nebola zistena ziadna abnormalita, okrem toho ze mi nedoviera EGR ventil. To zvysenie mnozstva paliva budem riesit na buduci tyzden, to mi tiez poradil aj ten mechanik. Hadicky mam bohuzial vsetky nepriehladne, takze opticky to nemozem skontrolovat.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Tak si kup půl metru průhledné polyetylénové hadičky průměru 7 mm a na chvíli ji nasaď mezi filtr a sání čerpadla místo té původní.
A jaké tedy byly měřené hodnoty v bloku č.1 a č.13 ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

kolko tlaci turbo na volnobeh?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

a vlastne aka je spravna hodnota tlaku turba na volnobehu :roll:
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@sparco_gti: na to neexistuje jednoznacna odpoved... adekvatne mnozstvu nafty... v podstate by tam mal byt iba atmosfericky tlak... samozrejme u mensich turbin nie je problem s preplnanim aj v nizkych otackach, takze tlak v sani moze byt trebars 1200-1800mbar, ale podpise sa to na chode motora, moze to sposobit prave ten spominany dunivy zvuk a hlucny chod, preto sa to pytam (ci nie je sahnuta geometria lopatiek)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Este tie vysledky z VAGu tu hodim. Neviem ci uz trpim nejakymi fantaziami, ale stale mam pocit ze auto ide lepsie, tichsie a menej vibruje podvecer. Neviem ci je to zmenou tlaku. Neviem si to vysvetlit. Inac vsimol si to aj moj kolega, takze nie je to len moj pocit.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Samozrejme, pisal som ti to tu uz skor ze vsetko je to vecou pocasia a "kvality" detonacie vo valcoch... pozri ten tlak turba na volnobeh a v nizkych otackach, mozno by malo cenu viac otvorit turbo naspodu, nech je to tichsie ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“