Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Jim má taky čidlo s malým rozsahem. Má tam málo vzduchu. Jinak by se dalo i víc, nebo alespoň bez kouře (ale to bych preferoval větší turbo).Kornout píše:Tak to je pak o ničem, nejdřív musíš vzdy napsat co to máš za auto, ještě lepší řešení je hodit si to do podpisu. U GIII je už trochu složitější i 160ps. Kvůli snímači tlaku v sání.
JanCI: Motor - asi ve velkém techničáku. Kolik máš najeto?
Skoda Z1,,,tak to predam,a nieco kupim z Nemecka,,
a ktory motore motory z Golfika su vhodne na taku prestavbu ako mas ty Reesha:D
btw aky vykon by to malo keby som zmenil,trisky turbo bez chipu
a potom s chipom,
a spotreba,,
bo mne by stacil 140HP
a brzdy ste nejako upravovali?bo predsa ubrzdit take zihadlo:D nie je len tak so seriovymi:D
a ktory motore motory z Golfika su vhodne na taku prestavbu ako mas ty Reesha:D
btw aky vykon by to malo keby som zmenil,trisky turbo bez chipu
a potom s chipom,
a spotreba,,
bo mne by stacil 140HP
a brzdy ste nejako upravovali?bo predsa ubrzdit take zihadlo:D nie je len tak so seriovymi:D
JanCI: brzdy
, no vzadu jsou bubny...pokud jedes rozumne, jde to...ale jak protahnu kone, uz maji brzdy dost a kouri se z nich...
je to vse jen o zpusobu jizdy, pokud budes jezdit rozumne neni to treba menit...
cenu motoru nevim, ale vzhledem k rozsirenosti TDI to nebude nic drahyho...

je to vse jen o zpusobu jizdy, pokud budes jezdit rozumne neni to treba menit...
cenu motoru nevim, ale vzhledem k rozsirenosti TDI to nebude nic drahyho...

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Vždyť nedávno jsem se na toto ptal na fóru a ty jsi tam taky tuším přispíval a někdo to tam právě psal, od té doby to vím
.
Jinak mrkni do ETKY tam to je napsaný taky.
Ale nic si z toho nedělej, já ho tam mám taky, ale ještě jsem nekoukal na to čísílko, je zima a já jsem docela vytíženej, než abych to kvůli tomu odstrojoval. Hlavně trochu zbytečně, protože při mém štěstí tam bude na tuty menší než 101

Jinak mrkni do ETKY tam to je napsaný taky.
Ale nic si z toho nedělej, já ho tam mám taky, ale ještě jsem nekoukal na to čísílko, je zima a já jsem docela vytíženej, než abych to kvůli tomu odstrojoval. Hlavně trochu zbytečně, protože při mém štěstí tam bude na tuty menší než 101

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Že stojej některý písty za prd jsem věděl, ale nenapadlo by mě, že bych je měl mít v autě.
Ten motor vypadal spíš jako z roku 2004, než 1997.
Hodím tam ten AFN a do AHU fláknu kliku ze 130PS PD, bude klid ( hlavně od toho klínku na rozvodech
) a něco pak vydrží.
Nechcete někdo písty jako nový z AHU?

Hodím tam ten AFN a do AHU fláknu kliku ze 130PS PD, bude klid ( hlavně od toho klínku na rozvodech


Nechcete někdo písty jako nový z AHU?

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®