Stránka 3 z 3
Napsal: 14 úno 2007, 15:25
od trojka
Pochopil jsem to dobře, že ventil v zavřené poloze těsní a přesto je bouchlej? Pak buď rozvody, nebo vratné pružiny ventilu.
Napsal: 14 úno 2007, 15:36
od st.david
OK
díky moc...
je to v řešení, dám vědět. Ale je to divné, že by samo od sebe???
Díky
D
Napsal: 25 čer 2007, 17:23
od Jirass
Tak je něco novýho s hydroštelama a ventilama???

Golf prodán
Napsal: 26 čer 2007, 07:22
od st.david
Nechal jsem to opět rozebrat a složit, vyšlo to na 4t - ale motor klape dál, nikdo neví proč, mechanik kterej to opravoval tak mi sehnal kupce za rozumnej peníz, že prý si to opraví tak jsem bohužel tuto záležitost nedořešil....

Napsal: 26 čer 2007, 08:58
od conti
st.david:
Víš co mohlo způsobit tvůj problém?
Používá se více druhů zdvihátek. I když mají stejné rozměry, nesmějí se zaměnit. Málokdo to to ví. Musí se montovat jen tam, kam správně patří. Pokud se mezi tvá zdvihátka připletlo jiné než ty ostatní, mohl to být tvůj problém. Bohužel jsem dříve tento příspěvek nečetl.
A mimochodem, několik odpovědí zde od některých rádobymechaniků, jsou pěkné bludy.
A koukni zde:
http://www.apm.cz/link_files/INA_Florpo ... sel_cz.pdf
Napsal: 26 čer 2007, 09:41
od Tomas.cz
U APM beru materiál a byl jsem na tohle upozorněn.
Napsal: 26 čer 2007, 19:22
od Jirass
No tak to je hezký. A teď podle čeho poznat, jakej motor má těžký ventily.

Napsal: 27 čer 2007, 17:52
od grim
taky by mě docela zajímalo, na jakou hlavu jaké zdvihátka. to v tom letáku nepíšou. zjistit se to dá podle původních, ale když je nemám..