Vliv vadné dvouhmoty na start motoru - blbost nebo varianta?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maximumdany
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 26 zář 2011, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: anglicko

Příspěvek od maximumdany »

nechcem napisat somarinu ale ak je hlava vytlacena a pusta to na gumickach tak odpoj privod a prepad do nadrzi na filtri paliva napoj hadicky na filter cize uzavri palivovy system a daj ich do nahradnej nadobky ktoru zaves nad motorom a nechaj motor pobezat nech sa odvzusni a potom ho nechaj celu noc ,ak motor rano naskoci tak potom urcite pada nafta na vstrekovacoch - zakon pritazlivosti nafta ak je hore nemoze padnut naspat hore do nahradnej nadobky-nadrzky, opravte ma -mozna sa mylim
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Tak díky všem za příspěvky. Potvrdilo se mě, co jsem doufal, že se nestane. Dvouhmota sice K.O., ale na starty asi vliv neměla. V dílně na zkoušku vyměnili vstřiky za jiný, abych zbytečně nemusel čekat a platit přezkoušení starých a motor prý naskočil v pohodě a bez problémů. Takže touhle dobou už bych měl mít nové vstřiky. Zítra si jedu pro auto, tak za ty prachy očekávám, že to bude startovat na brnknutí. Ještě jednou díky všem.
VW Sharan, AUY, 2003
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“