Vliv vadné dvouhmoty na start motoru - blbost nebo varianta?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Vliv vadné dvouhmoty na start motoru - blbost nebo varianta?

Příspěvek od 007houmr »

Čau všichni! Postupně mě začal špatně startovat VW Sharan, 2003, AUY. Nejdříve byl špatnej jen první start a po nějaké době to začlo už při každém. Strašně dlouho to točí, než chytne. Když chytne, chod motoru je naprosto v pořádku. Navíc to nedělá stále. Starty jsou stále špatné, ale někdy točí dlouho a z toho zase některé dny méně dlouho. Prošel sem už kromě vstřiků všechno. Mám vadnej setrvák a někde jsem se dočetl, že může motor dlouho točit kvůli vadné dvouhmotě a nějakému čidlu. Nevíte o tom někdo něco??? Prosím o radu. Do vstřiků bych chtěl vrtat až opravdu jako poslední varianta. Díky moc!!
VW Sharan, AUY, 2003
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

v setrvaku bych problem nevidel.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no leda by ten setrvák už tak moc vibroval že by to mohlo způsobit to že potom čidlo otáček posílá jednotce nesmysly
A když to nechce chytit a nastartuje zakouří pak?
On to taky může být tandem a nebo gumičky na vstřikách :-(
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

a kompres si meril?
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Tandem sem zkoušel dávat jinej a bylo to pořád stejné. Jestli si zakouří po startu to nevím, v zrcátkách nic nevidím, až dneska pojedu, tak si na to dám pozor. Kompresi sem neměřil. Nedávno sem měl fouklé těsnění pod hlavou, takže při té příležitosti byly gumky na vstřikách vyměněný.
VW Sharan, AUY, 2003
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Ještě si vzpomínám, nedávno mě jeden kluk povídal, když jel za mnou, že při zařazení si mě to trochu začoudí a smrdí to. Nekouří to moc, ale vzhledem k tomu, že ty motory, když nejsou čipnutý nekouří, mohlo by to něco znamenat. Je teda fakt, že sme jeli spanilku a měl sem tam celou dobu nízké otáčky, kolem 1500.
VW Sharan, AUY, 2003
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo

Příspěvek od 007houmr »

Žádné další poznatky a návrhy?
VW Sharan, AUY, 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ja by som zacal pretesnenim vstrekov.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

vstřiky píše že přetěsnoval! já bych kouknul na starter a baterku
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tak potom snimac otacek bud vacky, alebo kluky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Moje AGR se poslední dobou chová stejně, napadá mě už jednom ten slabý startér.
Čidla otáček by byla možnost, ale jejich závadu by měla napsat diagnostika ne?
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

začal bych baterkou pak starterem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ladas píše:začal bych baterkou pak starterem
I když to zlobí s odpojenym čidlem teploty?
Oct asv 2000, DieselPower
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no právě jde tam o nízké startovací otáčky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Na poslech to točí normálně a za studena je jednotce fuk, kolik to točí, nebo se pletu?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“