Stránka 21 z 21

Napsal: 15 bře 2016, 19:53
od miroteplicky
Zdravim, da sa opetovnym spojazdnenim EGR-dat von zaslepku a spojit hadicku, znizit dymyvost auta???

Napsal: 26 bře 2016, 22:48
od mir77
Ahoj, poraďte, nedaří se mi to dohledat.

ASV leden 2002 podporuje Readiness Codes nebo ne? Případně co mi to má ukázat, až se je pokusím VAGem vyčíst, abych věděl, že to je ok?

STK za čtrnáct dní, tak to musím vyřešit :) Díky.

Napsal: 27 bře 2016, 08:08
od Tomas.cz
Na 99% ne, ostatně kontrolku závad auto nemá ne?

Napsal: 27 bře 2016, 08:58
od standa123
mir77 píše:Ahoj, poraďte, nedaří se mi to dohledat.

ASV leden 2002 podporuje Readiness Codes nebo ne? Případně co mi to má ukázat, až se je pokusím VAGem vyčíst, abych věděl, že to je ok?

STK za čtrnáct dní, tak to musím vyřešit :) Díky.
ted ti nic vycitat ještě nebudou....do června na to serou. Teda aspoň tak to bylo u me 14dní zpátky. Technik mi rikal ze u nafty napíchávají až od roku 2004 takže jsi v pohodě. Navíc tvá jednotka readiees kody nepodporuje je stará tak jako u mě což je výhoda ;)

Napsal: 13 dub 2016, 21:03
od miro123456789
proti dymeniu hodne pomáha Pro-tec, lebo prečistí celý systém http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... EAN-375-ml

Napsal: 11 říj 2016, 17:37
od borelli
Sice z 18. července 2016, ale uvést to můžu:
Informace pro SME o zavedení zkušebního období

Vzhledem k tomu, že se podle zákonných předpisů (zákon č. 56/2001 Sb. a vyhláška č. 302/2001 Sb.) do určité míry mění systém měření emisí motorových vozidel, vydává Ministerstvo dopravy (dále jen „ministerstvo“) následující informaci.

Z důvodu nabytí účinnosti revidovaného „Metodického postupu měření emisí vozidel ve SME“ (dále jen „metodika“) a přechodem všech stanic měření emisí (dále jen „SME“) na přístroje splňující „Požadavky na přístroje pro měření emisí výfukových plynů vozidel se zážehovými motory i vznětovými motory ve SME“ a metodiku, zavádí ministerstvo zkušební období v trvání do 31. prosince. 2016. Začátek zkušebního období je pro každou SME individuální, tzn. ode dne pořízení přístroje splňujícího nové požadavky.

Cílem zavedení zkušebního období je zaškolení mechaniků měření emisí bez časové tísně, zjišťování případných nestandardních situací při měření emisí a vypracování návrhů na řešení takových situací.
Co mě ale znepokojuje víc, je připravovaný zákon z dílny Ministerstva dopravy, který bude přikazovat úpravcům, aby veškeré úpravy, majících vliv na emise, hlásili povinně ministerstvu dopravy... A teď - kam až to může zajít ? Že by se Ťok nechal inspirovat Džamilou a vyslal agenty provokatéry ?

Napsal: 12 říj 2016, 06:53
od slovacek.milos
borelli píše: Co mě ale znepokojuje víc, je připravovaný zákon z dílny Ministerstva dopravy, který bude přikazovat úpravcům, aby veškeré úpravy, majících vliv na emise, hlásili povinně ministerstvu dopravy... A teď - kam až to může zajít ? Že by se Ťok nechal inspirovat Džamilou a vyslal agenty provokatéry ?
to je asi pěkný nesmysl, provedu nepovolenou přestavbu vozidla a budu to hlásit na MD,

to můžou přikázat i zlodějům když něco ukradnou musí to nahlásit na MS,

taky přikážou řidičům když udělají přestupek tak to musí nahlásit na DI

Ťok připomíná spíš najivní loutkové divadlo (LOL) třeba prezident vyleze před národ ožralý na káru a mluvčí řekne měl virozu :roll:

Napsal: 12 říj 2016, 15:24
od martinsidlo
No,zasahovat do motoru a jeho řídící jednotky a něco měnit,upravovat oproti originálu,není-li to SCHVÁLENÉ výrobcem se nesmí odjakživa. Když to někdo dělá,nesmí to troubit do světa a normálně na úpravu nikdo nepřijde.
Takže nic nového.

Napsal: 12 říj 2016, 18:42
od blonn
miroteplicky píše:Zdravim, da sa opetovnym spojazdnenim EGR-dat von zaslepku a spojit hadicku, znizit dymyvost auta???
Se zaslepenym egren muzes v klidu na emise. Byl jsem asi pred dvema mesici, absolvoval 5*tocky az mi bylo blbe a prej pri 4toceni: jeste jednou, ono to vylata. Tak a uz je to dobry :-). Samotnymu mu to nedelalo dobre to tak vytacet, ale musel. Zlaty casy, kdy jsem vjel, pokecal, zaplatil a vyjel.

Napsal: 12 říj 2016, 20:53
od octaviask
Na dnesne emisne v pohode mozete s dieslom bez katu, bez dpf, bez EGR...

Do roku 2018 musia clenske staty EU prijat smernice ku ktorym sa zaviazali. U nas na slovensku sa sepka ze zaciatkom buduceho roka postupne budu musiest stanice EK vymenit testery za nove. Zrejme sa bude merať aj niečo viac ako dymovosť. Len som sa nedopatral čo...ci NOx alebo Co2 ..ktovie.

ak NOx....sme skončili, egr naspet, dpf tiez

Napsal: 13 říj 2016, 06:21
od borelli
Takže cinklé "Dieselgate" motory od VW na tom budou nejlíp ;) Lidi, ne že vás napadne nechat si přehrát soft na základě výzvy o návštěvě servisu... Zn. koupím cinknutý soft na BLS (crazy)