Jim to mas pravdu vevericka pobere tak do 450Nm a aj to len z odretymi usami......a to este na brzde ide motor na plny vykonJim píše:to udrží spojka VR6 krouťák pomalu 490Nm?
Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak obložení není série.Stingray píše:Jim to mas pravdu vevericka pobere tak do 450Nm a aj to len z odretymi usami......a to este na brzde ide motor na plny vykonJim píše:to udrží spojka VR6 krouťák pomalu 490Nm?
Ostatní nevím jak mám chápat, tak jen takto, když to naměřila brzda, tak asi jo!!!!
Jak dlouho, toť ?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
J cidlo je meneny ..jinak 180PS tam je urcite jede jako OctaviaRS1 180PS v benalu, na pruznost je lepsi moje..docela to pokuruje vidim za sebou dym kdyz dam z nizkej plnej i pres folie...a to mam 12hlavu, chce to uz IC ..jinak s touhle sestavou se da i 195PS ale uz to bude kourit me bylo receno.. az bude Ic a zvedne se tlak..kod je AGRKornout píše:Proč by nemohl? S tou sestavou co tam má, otázkou je jak to auto hulí. To jaster: jaký máš čidlo tlaku, už Céčkový?cupra píše:nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?JasteR píše: Zatim jen serii 1,5b nemam jeste IC.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Já co mám ten soft na běžný ježdění (200PS, 412Nm) tak to hulí malinko, jen když prudce přidáš, tak si klasicky foukne a to mám origo IC i vedení vzduchu.JasteR píše:J cidlo je meneny ..jinak 180PS tam je urcite jede jako OctaviaRS1 180PS v benalu, na pruznost je lepsi moje..docela to pokuruje vidim za sebou dym kdyz dam z nizkej plnej i pres folie...a to mam 12hlavu, chce to uz IC ..jinak s touhle sestavou se da i 195PS ale uz to bude kourit me bylo receno.. az bude Ic a zvedne se tlak..kod je AGRKornout píše:Proč by nemohl? S tou sestavou co tam má, otázkou je jak to auto hulí. To jaster: jaký máš čidlo tlaku, už Céčkový?cupra píše: nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?,ale to nenni podstatne uz je to hodne prekopany 66/81je stejny zaklad..
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Nechával, pokaždé byla váha jiná, jelikož jednou jsem jel sám a jednou ve dvou, taaky sebou tahám věčně spoustu krámů v kufru.
Na ten graf co je tady v tom tématu (ještě bez 11mm hlavy) to bylo 1560kg
Jinak auto samotné váží +- 1400kg
Na ten graf co je tady v tom tématu (ještě bez 11mm hlavy) to bylo 1560kg
Jinak auto samotné váží +- 1400kg
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Zajeď ať víš na čem jsi, sedan je o něco lehčí, ale né o moc, zvážej ti to v každý sběrně. I když podle mého názoru ti to turbo bude dělat trochu špunt, já schválně zkusím nalogovat jak mi nastavuje lopatky ventil N75, podle mě ten hybrid, jelikož má větší kompresor tlačí více, tudíž je menší negatiní tlak, protože těch 200PS s min kouřem je docela dost, byl jsem fakt překvapenej, když se to povedlo takhle naladit.Huml píše:hm, tak to bych pak měl výkon podle toho kpoweru s takovou váhou 144-147kW, no budu muset zajet taky někam na tu brzdu, jinak mě to teda skoro vůbec nekouří, vidím to akorát v noci ve světlech aut co jsou za mnou
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
500Nm a 850kg auto je mazec kombinace, už se toho začínám i sám bát
sice momentálně jen předohrab, ale doufám, že bude brzy zase 4kolo.
Úpravy zatím opravdu jen turbo (hybrid "plug and play"), trysky, a SW by Reesha, ještě teda nějaký ten IC a 60mm výfuk (Jen pro zajímavost, modifikací 1. dílu výfuku do většího průměru a lepších tvarů nárust 35Nm)
Úpravy zatím opravdu jen turbo (hybrid "plug and play"), trysky, a SW by Reesha, ještě teda nějaký ten IC a 60mm výfuk (Jen pro zajímavost, modifikací 1. dílu výfuku do většího průměru a lepších tvarů nárust 35Nm)

