Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Jim píše:to udrží spojka VR6 krouťák pomalu 490Nm?
Jim to mas pravdu vevericka pobere tak do 450Nm a aj to len z odretymi usami......a to este na brzde ide motor na plny vykon
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

flekyc píše:
Kornout píše:1.7bar normál soft.
co te stalo to turbo ? ... nejaky oznaceni krom hybrid :-) ...
To musíš na Andreho, já se k tomu vyjadřovat moc nechci, je to jeho kšeft.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stingray píše:
Jim píše:to udrží spojka VR6 krouťák pomalu 490Nm?
Jim to mas pravdu vevericka pobere tak do 450Nm a aj to len z odretymi usami......a to este na brzde ide motor na plny vykon
Tak obložení není série.
Ostatní nevím jak mám chápat, tak jen takto, když to naměřila brzda, tak asi jo!!!!
Jak dlouho, toť ?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Kornout píše:
cupra píše:
JasteR píše: Zatim jen serii 1,5b nemam jeste IC.
nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?
Proč by nemohl? S tou sestavou co tam má, otázkou je jak to auto hulí. To jaster: jaký máš čidlo tlaku, už Céčkový?
J cidlo je meneny ..jinak 180PS tam je urcite jede jako OctaviaRS1 180PS v benalu, na pruznost je lepsi moje..docela to pokuruje vidim za sebou dym kdyz dam z nizkej plnej i pres folie...a to mam 12hlavu, chce to uz IC ..jinak s touhle sestavou se da i 195PS ale uz to bude kourit me bylo receno.. az bude Ic a zvedne se tlak..kod je AGR :) ,ale to nenni podstatne uz je to hodne prekopany 66/81je stejny zaklad..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

JasteR píše:
Kornout píše:
cupra píše: nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?
Proč by nemohl? S tou sestavou co tam má, otázkou je jak to auto hulí. To jaster: jaký máš čidlo tlaku, už Céčkový?
J cidlo je meneny ..jinak 180PS tam je urcite jede jako OctaviaRS1 180PS v benalu, na pruznost je lepsi moje..docela to pokuruje vidim za sebou dym kdyz dam z nizkej plnej i pres folie...a to mam 12hlavu, chce to uz IC ..jinak s touhle sestavou se da i 195PS ale uz to bude kourit me bylo receno.. az bude Ic a zvedne se tlak..kod je AGR :) ,ale to nenni podstatne uz je to hodne prekopany 66/81je stejny zaklad..
Já co mám ten soft na běžný ježdění (200PS, 412Nm) tak to hulí malinko, jen když prudce přidáš, tak si klasicky foukne a to mám origo IC i vedení vzduchu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

2 Kornout: nechal jsi tehdy pro Kpower to auto někde vážit? kolik jsi tam zadavál?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nechával, pokaždé byla váha jiná, jelikož jednou jsem jel sám a jednou ve dvou, taaky sebou tahám věčně spoustu krámů v kufru.
Na ten graf co je tady v tom tématu (ještě bez 11mm hlavy) to bylo 1560kg
Jinak auto samotné váží +- 1400kg
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hm, tak to bych pak měl výkon podle toho kpoweru s takovou váhou 144-147kW, no budu muset zajet taky někam na tu brzdu, jinak mě to teda skoro vůbec nekouří, vidím to akorát v noci ve světlech aut co jsou za mnou
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:hm, tak to bych pak měl výkon podle toho kpoweru s takovou váhou 144-147kW, no budu muset zajet taky někam na tu brzdu, jinak mě to teda skoro vůbec nekouří, vidím to akorát v noci ve světlech aut co jsou za mnou
Zajeď ať víš na čem jsi, sedan je o něco lehčí, ale né o moc, zvážej ti to v každý sběrně. I když podle mého názoru ti to turbo bude dělat trochu špunt, já schválně zkusím nalogovat jak mi nastavuje lopatky ventil N75, podle mě ten hybrid, jelikož má větší kompresor tlačí více, tudíž je menší negatiní tlak, protože těch 200PS s min kouřem je docela dost, byl jsem fakt překvapenej, když se to povedlo takhle naladit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám taky kombi, nevíš na jakým to je výfuku ten hybrid, jestli na 130 nebo 150k
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Kornout píše:
JasteR píše:
Kornout píše:

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:mám taky kombi, nevíš na jakým to je výfuku ten hybrid, jestli na 130 nebo 150k
Nevím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Andre

Příspěvek od reesha »

Andreho vozidlo (na nákupy):

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

krásná práce jsem zvjedavej jak bude vypadat ten muj graf 8)

už mi chybí jen výfuk včera mi dorazila od lukyho příruba a přiští tyden snad dorazí roury a kolena
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

500Nm a 850kg auto je mazec kombinace, už se toho začínám i sám bát :) sice momentálně jen předohrab, ale doufám, že bude brzy zase 4kolo.
Úpravy zatím opravdu jen turbo (hybrid "plug and play"), trysky, a SW by Reesha, ještě teda nějaký ten IC a 60mm výfuk (Jen pro zajímavost, modifikací 1. dílu výfuku do většího průměru a lepších tvarů nárust 35Nm)
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“