Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je to tak! Chtěl bych tam ty podložky dát,prý to docela dobře řeší problém zatuhlých lopatek!martinsidlo píše:I když s tím jezdíš se zanese.Trochu město a je vymalováno.Podložení pomůže.
Nejvíc mě sere ta práce kolem,doufám,že tím vrchem to jde vytáhnout bez větších problémů!


Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

Ještě malá otázečka než začnu tahat turbo ven. Proč mi padá do nouzáku auto jenom na vyšší kvalt a do prudkého kopce? Většinou 4ka kolem 3200ot.
Při rozjezdu by to roztrhalo asfalt i na 3ku veš 4500ot.
Je to divný,spadne to do nouzáku jen někdy,jindy to jede jak prase i na tu 4ku!

Při rozjezdu by to roztrhalo asfalt i na 3ku veš 4500ot.

Je to divný,spadne to do nouzáku jen někdy,jindy to jede jak prase i na tu 4ku!

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

i na PDčkupuci píše:na O1 rotačke to ide luxusne von vrchom.

než začneš turbo tahat ven tak sundej baňku a zatahej si rukou za naklápění (u rotačky se tam myslím dostaneš i zezhora - odpojit táhlo ..) , a budeš mít hned jasno, jestli turbo musí ven nebo ne...
pokud by šlo naklápění hladce, tak pak zkus jestli pohneš táhlem v baňce, jestli není vyrezlá zevnitř.. a pak hadičky, N75....
Protože čím vyšší kvalt nebo kopec, tím vyšší zatížení motoru a delší doba pro akceleraci na vyšší otáčky. A pokud turbo dává po "delší " dobu vyšší tlak přes povolenou hranici, začne ŘJ chránit motor před poškozením tím, že ho pošle do "nouzáku".Kamil-TDI píše:Ještě malá otázečka než začnu tahat turbo ven. Proč mi padá do nouzáku auto jenom na vyšší kvalt a do prudkého kopce? Většinou 4ka kolem 3200ot.![]()
Při rozjezdu by to roztrhalo asfalt i na 3ku veš 4500ot.![]()
Je to divný,spadne to do nouzáku jen někdy,jindy to jede jak prase i na tu 4ku!
Ten vyšší tlak než požadovaný tam většinou bývá, jak Ti píšou kluci, z důvodu "zatuhlé" regulace /přidřené usměrňující lopatky nebo špatná podtlaková baňka s ovládacím táhlem/.
Nejlépe a nejrychleji se to u motoru ASV pozná tak, že zespodu vyšroubuješ ty dva šrouby /10mm/, které připevňují baňku k držáku a s celou baňkou zataháš nahoru a dolů. Když to dáš do horní polohy, tak by se mělo táhlo opírat o "červíka" dorazu. Při zatažení dolů z této polohy by to mělo jít potáhnout asi o 1 cm. Pokud Ti to takhle chodí volně, není třeba vyndávat turbo a čistit ho. Závada bude jinde.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Bohužel u těch ASV je to většinou turbo,je těsné. Baňka to začne a už se tomu nevyhneš.Ale po vypodložení s tím můžeš již jezdit "nejdědkovitěji" a bude chodit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Díky všem za cené rady!
Před Octou jsem měl A4 tdi (AFN) a tam to turbo chodilo bez sebemenších problémů. Je mi jasný,že to bylo jiný turbo,ale tohle mě docela sere.
Jinak má někdo náčrt těch podložek,myslím,že her Huml dává 0,2mm pokud se nepletu???
Zítra zkusím tu regulaci jestli chodí,tak jak jste psali a uvidím. Třeba bude problém jinde,ale N75 to není,ten mám pujčenej druhej a je to stejný.
EGR mám off takže tam taky chyba nebude,myslím,že to všechno směřuje k té regulaci lopatek!
No nebudu předbíhat,většinou je to jinej vý.rd!


Jinak má někdo náčrt těch podložek,myslím,že her Huml dává 0,2mm pokud se nepletu???
Zítra zkusím tu regulaci jestli chodí,tak jak jste psali a uvidím. Třeba bude problém jinde,ale N75 to není,ten mám pujčenej druhej a je to stejný.
EGR mám off takže tam taky chyba nebude,myslím,že to všechno směřuje k té regulaci lopatek!

No nebudu předbíhat,většinou je to jinej vý.rd!

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5