EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
Hradec Králové, dělám taky "auta" jen malinko větší a tam tyhle složitosti nejsou, Dík za pomoc a radu mail vkpvt@seznam.cz
Tak jsem upravil EGR na hodnotu 33768 a přidávam LOGy.
http://leteckaposta.cz/109568087
Nevím, podle grafu před a po úpravě rozdíly nevidím. Je to normální?
http://leteckaposta.cz/109568087
Nevím, podle grafu před a po úpravě rozdíly nevidím. Je to normální?
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Takže jestli jsem to správně pochopil,stačí jen vyčistit EGR,dát ho tam zpět bez záslepky a jen odpojit a zaslepit tu hadičku, co vede do toho plechového víčka?Tomas.cz píše:U AGR je to bez problémů, jestli chceš tak tam záslepku dej, ale ani není třeba, hlavně zaslepit ten podlak do ventilu. Jak se ventil nebude pohybovat tak nebude důvod aby z něj po čase začal týct olej ven
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR