Auto syčí - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

u mě :
- výkon ok,
- tlak turba ok,
- regulace ok,
- nová spona mezi turbem a výfukem,
- prolezlé rychlospojky,
- překontrolované hadice,
- oleje nežere,

nevím co stím...myslím, že asi turbem to nebude ( asi ) jsem s tímto problémem najezdil min. 3,5tk a bude to asi nějaká kokotinka...myslím, že něco zásadního by se ozvalo samo...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Já to samý. Jak řikám, dnes to znova všechno prolezu, všechny spoje, jestli někde nenajdu olej, projedu to sání z filtrboxu, vejfuk mám OK, to mám projetý od minula, nikde nic. Auto jede super, fakt nevim. Chtěl bych ještě někdy nafouknout intercoler, ale nemám zatím jak.

Ještě jsem někde čet, že by to mohlo dělat vedení EGR, já ho mám tedy softwarově Off..
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

jak nad tím pořád přemýšlím a mluvím s ruznýma lidma, tak si myslím, že to bude někde v okruhu výfuku...kdyby to bylo v okruhu tlačení vzduchu, tak myslím, že asi rozdíl na tlaku může být + - 50mbar a pak to jde do nouzáku...a když to tak píská, tak ten únik by měl být někde znát...a při tom záběru turba, vzniká nejvís kouře, tak asi neodborně řečeno, se tam nevejde a někde cestou nejmenšího odporu se hrne ven...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Tak zkus ucpat výfuk hadrem a prolez potrubí. Já našel mikrodírku u držáku uprostřed výfuku ( zavařeno ). Jinak nic. Větší únik na výfuku bude očouzenej. Pokud dneska nic nenajdu, tak to asi připíšu na vrub těm horším lopatkám a pustím to z hlavy.
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Dawee píše:Tak zkus ucpat výfuk hadrem a prolez potrubí. Já našel mikrodírku u držáku uprostřed výfuku ( zavařeno ). Jinak nic. Větší únik na výfuku bude očouzenej. Pokud dneska nic nenajdu, tak to asi připíšu na vrub těm horším lopatkám a pustím to z hlavy.
vyzkoušeno - těsnej
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Dawee píše:Já to samý. Jak řikám, dnes to znova všechno prolezu, všechny spoje, jestli někde nenajdu olej, projedu to sání z filtrboxu, vejfuk mám OK, to mám projetý od minula, nikde nic. Auto jede super, fakt nevim. Chtěl bych ještě někdy nafouknout intercoler, ale nemám zatím jak.

Ještě jsem někde čet, že by to mohlo dělat vedení EGR, já ho mám tedy softwarově Off..
tak jak? má někdo nějaký výsledek???
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja teraz riešim podobný problém,audi a3 1.9TDI 96kw ,po vyčistení EGR išlo auto ako besné,prešiel deň kedy mu majitel nakladal poriadne na další deň nejaké podozrivé syčanie turbo na jednotke potlačí max 1,2 baru na dvojke okolo 1,5 ,poriadne tlačí až keď idem okolo 100 na dialnici a držím 4-ku vtedy prestane syčať a turbo tlačí ako má podla požiadavky 2,2baru. myslíte,že bude problém v hadici od turba k IC? auto hulí ako besné.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pani a co takto povolene zvody mne pukol styft a presne takto to piskalo bol to ten plech madzi zvodamy skuste pozret tam
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

všetko skontrolované nikde to nefučí,stále turbo tlak podla požiadavky dosiahne až na 4-ke napadá ešte niekoho niečo? regulácia pekne funguje,po naštartovaní sa zasunie celá..už ma nič nenapadá,až po trojku tlačí len okolo 1,5baru..4-ku keď podržím v otáčkach tak potlačí podla požiadavky 2,2b..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

No u tebe asi bude někde problém co se týče vzduchu do motoru...
...u nás asi řešíme spíš už spaliny, které budou někde ucházet...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

No jak vidím tak ten problém nemám jenom já :D Dneska sem turbo zavezl do special turbo prušánky a uvidím co řeknou. na 98% to šlo někde od turba.
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

speedart píše:No jak vidím tak ten problém nemám jenom já :D Dneska sem turbo zavezl do special turbo prušánky a uvidím co řeknou. na 98% to šlo někde od turba.

myslím, že tu je mnoho lidí, kteří budou netrpělivě očekávat tvůj verdikt, včetně mě...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

ně nesyčí mě píská regulace vyčištěna a nikde to nefuní ani tlak ani výfuk už jsem to pustil z hlavy!!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Pasat TDI PD 96 kw píše:ně nesyčí mě píská regulace vyčištěna a nikde to nefuní ani tlak ani výfuk už jsem to pustil z hlavy!!!

no ono to píská!!!

ale nějak to ustalo, je to míň po 4000 km než jsem to objevil
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

jeste tu chybi výraz houka. (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“