Stránka 4 z 4
Napsal: 30 říj 2012, 20:32
od vectrab
TDI tech píše:Prezaciatok by som skusil odpojit autoradio

Ked nepomoze, tak pod popolnikom rozpojit uzol s Kackamy prepiskat si ten co ide do zasuvky potom a po jednom pokus omyl ich samostatne pripajat a skusat ci sa nechytne RJ motora. Podla toho aku mas vybavu tak by ich tam viac ako 10 byt nemalo. Takze az take pracne to nebude.
a to radio by to mohlo delat i kdyz je originál? výbavu mám LaK
Napsal: 30 říj 2012, 21:18
od origoš
Mohlo, pokud by bylo nějak poškozené. Zkus se s ním spojit.
Napsal: 30 říj 2012, 21:22
od vectrab
origoš píše:Mohlo, pokud by bylo nějak poškozené. Zkus se s ním spojit.
Dlouho jsem se s nim nespojoval ale kdyz jsem kabel koupil tak bylo OK. Zítra vyzkouším. Nemáš ještě nějaký nápad

Napsal: 30 říj 2012, 21:36
od TDI tech
Odpojit ho na skusku ta nestoji nic takze neviem preco okolo toho tolko spekulujes.
Napsal: 30 říj 2012, 21:48
od vectrab
TDI tech píše:Odpojit ho na skusku ta nestoji nic takze neviem preco okolo toho tolko spekulujes.
sem psal ze to zkusim.
Napsal: 04 lis 2012, 21:32
od vectrab
Tak stále nic. Nepodařilo se mi to rozchodit. Je tu někdo z prahy, kdo by to uměl dát dohromady?
Nebo myslíte, že by oba transpondery mohli být vadné (ID48 a T5)? - oba jsem kupoval nové na stránkách motordiag.cz
Předem díky
Napsal: 04 lis 2012, 22:16
od vectrab
ještě mám dotaz. objevil jsem tento čip. Megamos ID13. u toho T5 píšou, že podporuje ID13. myslíte, že by mohlo mít vliv, kdych koupil samostatnej Megamos ID13??? díky
Napsal: 04 lis 2012, 22:29
od origoš
Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.
Napsal: 04 lis 2012, 23:02
od vectrab
[quote="origoš"]Jak to tady čtu, tak po zadání pinu jde natočit. To znamená, že budíky OK, Ecu OK a tak musí být vadný buď chip (nebo nevhodné generace), nebo snímací cívka na spínačce, eventuálně vedení od cívky k budíkům. Každopádně to musí být uloženo v paměti motorové jednotky jako klíček slabý, nebo žádný signál.[/qu
JJ. mechanik tam měl signál klíčku slabý. Začínám si myslet, že je to špatným čipem. je možný, že bych měl ještě nějaký starší budíky? Na jiném foru, jsem ted cetl, ze to rozchodil, až s čipem z úplně starý oktávky. jestli to není ten čip Megamos ID13
kontakty jak v budíkách, tak ve spínačce mi přeletoval
Napsal: 05 lis 2012, 05:47
od origoš
Zkusit jinou snímací cívku. Všude píšou, že je to součást spínačky a že se nedá vyměnit, ale jde to. Už jsem to několikrát fasoval na vrakovišti. Napřed ale zkus vyměnit vedení od cívky k přístrojovce, prodává se to jako ND. Taky už jsem jich několik měnil. U Tvého ročníku je to velmi pravděpodobné. Je to nepochopitelné, proč to odejde, pokud to měřím ohmetrm, tak naměřím prakticky stejnou hodnotu odporu, ale je třeba si uvědomit, že při inicializaci klíčku tam prochází vF signál a pokud se v té komunikaci něco ztratí, tak je to vyhodnoceno jako neoprávněný klíč.
Kód: Vybrat vše
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1u0971809-svazek-elektroinstalace-imobilizeru-oe-4561.html

Napsal: 05 lis 2012, 09:31
od hansdob
jj tenhle kááblík už mě mockrát potrápil.
Napsal: 05 lis 2012, 22:05
od vectrab
schánim megamos 13 nemá někdo v praze? diky
Napsal: 06 lis 2012, 18:54
od Okura
jestli chceš tak mám a mám i emu