IMMO nefunguje OCTAVIA I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

IMMO nefunguje OCTAVIA I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU

Příspěvek od vectrab »

Zdravím všechny,
Než začnu popisovat svůj problém, chtěl bych upozornit, že jsem za posledních cca 6 měsíců, pročetl všechny témata na cca 3 diskuzních forech, které se týkají mého problému snad 3x, proto prosím, aby se všichni rejpálci atd. neunavovali s psaním příspěvků typu ,,hledej´´ atd.

K problému: Mám octavia I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU
na jaře se mi povedlo ztratit jediný klíč k autu. Poté jsem se do auta dostal, vymontoval zámek, nechal udělat klíč podle zámku a kabelem kkl jsem vyčetl pin budíků. Myslel jsem, že mám vyhráno. Zadal jsem pin auto nastartoval a jel jsem koupit transpondér (váleček) a těšil se domu, až klíč nakoduju. Ve VAGu jsem načetl kanál 21, kde byla hodnota 2, tak jsem jí změnil na 1 a dal uložit, jenže naskočila 0 a kontrolka autíčka začala blikat rychle. Tak jsem se zase zasekl na forech a hledal, jediné co jsem se dočetl, že může být špatný čip, tak jsem se vydal opět pro nový čip, tentokrát starší typ (zkosená placička), a opět jel domů přizpůsobit, ale opět to samé. prostě se to vždycky rozbliká rychle a hodnota je 0. Jelikož jsem neměl moc času to řešit, tak jsem až do tohoto pátku jezdil s notebookem jak blb a zadával pin, abych mohl odjet, ale spadly mi v note windows a já zůstal na druhém konci prahy stát. Proto jsem dnes ráno jel k jednomu člověku, který se zabývá diagnostikou koncernu a myslel jsem, že odjedu s funkčním autem. Mechanik si s tím hrál cca 2.5 hodiny, ale ani on to nedal dohromady. Prosím o jakýkoliv nápad, radu, nebo někoho, kdo se s tím setkal a ví, jak na to. Nejlépe z prahy. Nebo rady, jak to immo vypnout. Cokoliv, jen ne start s note. Předem všem děkuji.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skus nanovo prisposobit aj RJ motora k budikom a potom prisposob kluce. A este prezri a zmaz pamate zavad aspon v budikoch a RJ motora.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

vypnut neni problem,ak chces tak posli rj
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

a někde na počkání by to nešlo? Auto potřebuju každej den.
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

oct.

Příspěvek od dodoxd »

ja by som to immo vypol a dal tajny spinac jednak je to ucinnejsie a bez st arosti zlodej aj tak s radovim immom pocita to pren iste nieje prekazka...ked sa nemylim ide vypat aj po kably ...
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

radši bych byl, kdyby to bylo OK. ale i tato možnost je OK.
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

a mechanik mi dnes říkal, že immo u tohoto motoru vypnout nejde
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

to: TDI
já se s řj motoru nespojím, nevím proč. na jiných autech OK. myslím, že to mechanik zkoušel, protže byl s řj motoru spojenej, ale co přesně dělal to nevím. ale budíky měl venku a zkoušel to spárovat i mimo auto, ale bez úspěchu
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

tomu neverim ze neide vypat .....newim presne ako octavka ale v wv a audi to ide na 100pro a myslim ze ani octavka neni vynimka
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

já moc taky ne, ale to je otázka na někoho, kdo to ví na 100%
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

da sa vypnut
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Pokial bol immo vypnutý už pred stratou klúča,tak nový klúč sa dá nakódovat až po zapnutí immo v RJ. ( vypnuttie immobilizéru si majitel ani nemusel uvedomit).
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

stevocz píše:da sa vypnut
a vis jak na to? dokážu to sám s kkl kabelem? nebo musí bejt něco speciálního? upozornuju, ze se svým kabelem nenačtu řj motoru
vectrab
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 říj 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od vectrab »

jurosdi píše:Pokial bol immo vypnutý už pred stratou klúča,tak nový klúč sa dá nakódovat až po zapnutí immo v RJ. ( vypnuttie immobilizéru si majitel ani nemusel uvedomit).
immo bylo funkční, kdyby bylo vypnutý, tak by to jelo i nyní s novým klíčem
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

ked nenacitas motorovku kablo tak ho nevipnes s tvojim kablom mno neznamena to ze zo ziadnym sa neda commander origo to zvlada...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“