Kúpa Stila JTD - rady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neni to nahodou VP44?
To mel kamos a byla to hruza, furt se neco sralo.
To mel kamos a byla to hruza, furt se neco sralo.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
TDi ty expert, jo viem o VP44, deplhi, a pod. Tie Mondeá mali základné dva nedostatky:
1. Korózia
2. VP44 resp. problémy s nekvalitnou naftou a vstrekovačmi
Na koróziu Ford zareagoval a vylepšil ochranu. No problém s nekvalitnou naftou zostal, keďže sa tieto veci asi testovali len v laboratórnych podmienkach. Pozri ja som išiel do Mondea z niekolkých dôvodov. Je to veľké auto, čo som aj potreboval. Narozdiel od Octavii a Passatov ma oveľa lepší podvozok a riadenie. Okrem toho moje Mondeo je viac menej bez korózie, takže o starosť menej. Čítal som veľa príspevkov o tých TDDi motoroch a myslím si, že je to lepšia voľba ako TDCi z prvých rokoch teda po stránke spoľahlivosti. Potrebovali sme lacnejšie auto, preto som sa rozhodol pre starý diesel rotačku. Bol som skúšať mnoho Mondeí to čo sme kúpili sa mi zdalo najlepšie. Dovezené z DE, takže čo sa týka ciest a servisu myslím si, že je to tam lepšie ako na SK či CZ. Je to najslabší diesel teda 66kw verzia vraj najspoľahlivejšia. Pokiaľ nejaké tie roky to ešte pochodí budem spokojný. A keby že idem do VW group, tak áno zvažoval som aj nad tým, no taká Octavia I. pred faceliftom s 1.9 TDi by ma vyšla minimálne o 1000€ drahšie rovnako aj Passat. Pričom ročník nie 2002 ale 99. Takže vždy to vychadza cenovo v pohode.
1. Korózia
2. VP44 resp. problémy s nekvalitnou naftou a vstrekovačmi
Na koróziu Ford zareagoval a vylepšil ochranu. No problém s nekvalitnou naftou zostal, keďže sa tieto veci asi testovali len v laboratórnych podmienkach. Pozri ja som išiel do Mondea z niekolkých dôvodov. Je to veľké auto, čo som aj potreboval. Narozdiel od Octavii a Passatov ma oveľa lepší podvozok a riadenie. Okrem toho moje Mondeo je viac menej bez korózie, takže o starosť menej. Čítal som veľa príspevkov o tých TDDi motoroch a myslím si, že je to lepšia voľba ako TDCi z prvých rokoch teda po stránke spoľahlivosti. Potrebovali sme lacnejšie auto, preto som sa rozhodol pre starý diesel rotačku. Bol som skúšať mnoho Mondeí to čo sme kúpili sa mi zdalo najlepšie. Dovezené z DE, takže čo sa týka ciest a servisu myslím si, že je to tam lepšie ako na SK či CZ. Je to najslabší diesel teda 66kw verzia vraj najspoľahlivejšia. Pokiaľ nejaké tie roky to ešte pochodí budem spokojný. A keby že idem do VW group, tak áno zvažoval som aj nad tým, no taká Octavia I. pred faceliftom s 1.9 TDi by ma vyšla minimálne o 1000€ drahšie rovnako aj Passat. Pričom ročník nie 2002 ale 99. Takže vždy to vychadza cenovo v pohode.
TDDI je rozhodne lepšia voľba ako TDCI.
Komplet repas čerpadla vyjde na cca 650 Euro, a to je to to najhoršie, čo ťa na tom motore môže postretnúť. Ak odíde iba elektronika, tak cca 200 Euro. Vstreky sú mechanické a skúšačku majú na každom družstve.
Vôbec by som sa toho nebál a gratulujem k výberu.
Také TDCI to je iná pálka, 4 vstreky a vysokotlaká pumpa s robotou vyjdu kľudne aj na 2500 Euro. A to nevravím o tom, že bude treba ešte vyčistiť alebo vymeniť nádrž a prefúknuť trubky. A je to Delphi, takže pri našej nafte máš problém naspäť o pár desiatok tisíc km.
Komplet repas čerpadla vyjde na cca 650 Euro, a to je to to najhoršie, čo ťa na tom motore môže postretnúť. Ak odíde iba elektronika, tak cca 200 Euro. Vstreky sú mechanické a skúšačku majú na každom družstve.
Vôbec by som sa toho nebál a gratulujem k výberu.
Také TDCI to je iná pálka, 4 vstreky a vysokotlaká pumpa s robotou vyjdu kľudne aj na 2500 Euro. A to nevravím o tom, že bude treba ešte vyčistiť alebo vymeniť nádrž a prefúknuť trubky. A je to Delphi, takže pri našej nafte máš problém naspäť o pár desiatok tisíc km.

