Kúpa Stila JTD - rady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kúpa Stila JTD - rady
Zdravím.
Plánujem kúpiť Fiat Stilo kvôli celkovo nizkej cene a dobrým ohlasom, ktoré som čítal na dané auto. Teda za malo penez hodne muziky. Šiel by som do dieslu 1.9 JTD okolo rokoch 2001-2003 prípadne aj vyššie no tu je moja otázka. Robili sa viacere výkonové spektrá a rád by som vedel, ktoré by bolo ideálne z hľadiska spoľahlivosti.
Taktiež ma zaujíma vec ohľadom DPFiek, dávali sa do týchto Fiatov, ak áno od akého roku prípadne do akých motorov. Radšej by som sa kúpe auta s DPFkom vyhol. Taktiež sú to 8V a 16V verzie? V tom ešte nemám prehľad. Za informácie a rady vopred ďakujem.
Plánujem kúpiť Fiat Stilo kvôli celkovo nizkej cene a dobrým ohlasom, ktoré som čítal na dané auto. Teda za malo penez hodne muziky. Šiel by som do dieslu 1.9 JTD okolo rokoch 2001-2003 prípadne aj vyššie no tu je moja otázka. Robili sa viacere výkonové spektrá a rád by som vedel, ktoré by bolo ideálne z hľadiska spoľahlivosti.
Taktiež ma zaujíma vec ohľadom DPFiek, dávali sa do týchto Fiatov, ak áno od akého roku prípadne do akých motorov. Radšej by som sa kúpe auta s DPFkom vyhol. Taktiež sú to 8V a 16V verzie? V tom ešte nemám prehľad. Za informácie a rady vopred ďakujem.
Nie nie, veľa som o tom uvažoval no rozhodol som sa skôr pre naftu alebo prípadne LPG ak natrafím na dobrú jazdenku. No skôr tá nafta. Očakávam, že to auto resp. motor nebude v 100% stave, nejaké tie peniaze bude trebalo vložiť do servisu. No Čo sa týka nájazdu neviem to presne povedať ale odhadom denné jazdenie cca 40km tam a späť cez týždeň. A samozrejme čo to sa najzdí cez výkendy. Často jazdíme CZ - SK dlhšie trasy a pod. Často jazdíme plne naložený takže to ma dá sa povedať presvedčilo na ropák. Jednu 1,4 máme, takže to ďalšie auto by som bral nejaké iné.
Áno chcem to auto jednoduchšie, čiže kľudne aj ten 8V no zaujímalo by ma ešte aké verzie to boli, 85kw 59kw alebo aké? Čo som pozeral tak tie Stila diesle v CZ je JEDEN sukromny predajca, neviem povedal by som, že možno aj to svedčí, že tie diesle sú celkovo spoľahlivé nie?
Áno chcem to auto jednoduchšie, čiže kľudne aj ten 8V no zaujímalo by ma ešte aké verzie to boli, 85kw 59kw alebo aké? Čo som pozeral tak tie Stila diesle v CZ je JEDEN sukromny predajca, neviem povedal by som, že možno aj to svedčí, že tie diesle sú celkovo spoľahlivé nie?
teraz som to absolvoval a obehal som cele slovensko kvoli jednemu stilu jtd
a garantujem ti ze auta ktore sa predavaju na autobazar eu som videl skoro vsetky ani zdaleko to nieje to co sa pise v inzerate
z mojho pohladu je JTD dobra volba ale neriesil by som ci tolko alebo tolko kw skor to rozdel na motor 8v-16v,a turbo s nastavitelnimi lopatkami a bez
vsetko zalezi na tom co od toho auta ocakavas ,chces zavodit alebo tahat priv.vozik(obrazne povedane)
ale ak nenejazdis 30-40 tis.rocne nad dizlom by som este porozmyslal
este ma napadlo ze ak sa nemylim tak 8v v stile sa s DPF nerobili
a garantujem ti ze auta ktore sa predavaju na autobazar eu som videl skoro vsetky ani zdaleko to nieje to co sa pise v inzerate
z mojho pohladu je JTD dobra volba ale neriesil by som ci tolko alebo tolko kw skor to rozdel na motor 8v-16v,a turbo s nastavitelnimi lopatkami a bez
vsetko zalezi na tom co od toho auta ocakavas ,chces zavodit alebo tahat priv.vozik(obrazne povedane)
ale ak nenejazdis 30-40 tis.rocne nad dizlom by som este porozmyslal
este ma napadlo ze ak sa nemylim tak 8v v stile sa s DPF nerobili
No ten nájazd cca 25-30 tisíc ročne, to je len odhadom, môže byť viac ak sa zmení situácia. No mám jeden benzín a chcel diesel alebo LPG kvôli tým častejším jazdám. Prípadne aj ťahanie vozíkov, nečakám žiadneho závodníka, od jtdčka očakavam ťah od turba sem tam jazdu s rozumnou spotrebou to je cele. Čo sa týka bazárov auto chcem kúpiť z CZ alebo by bolo vhodnejšie nejaký dovoz z IT alebo DE? Čo sa týka tých kw to som sa pýtal preto, či náhodou daný motor nieje nespoľahlivý a pod. ako u iných značiek. S dieslami u Fiata nemám moc veľké skúsenosti. Dik ..
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Za sebe a mé zkušenosti... šel bych do 1.9 JTD 77Kw - při nedostatku výkonu to vyřeší chip.
S tím motorem jezdím přes 3 roky, aktuálně je na tachometru 207 tis. (já najel přes 60tis.) a zatím nebyl problém.
Spotřeba na dlouhé trasy kolem 5,5L. (měřeno podle tankování).
Spotřeba studeného auta po městě 12L. (to nekecám, jezdit třeba 1km na poštu a zpět, tak to žere neskutečně)
Na co bych já osobně dával pozor:
0. Koupil bych diagnostiku - kabel Vag Com a stáhl si free verzi FiatEcuScan
1. Koukl bych na diag na kilometry + dobu chodu jednotky ABS (nebo airbag?? - v jedné jednotce je doba jejího provozu) Tím zjistíš, jestli z tebe dělají blbce nebo ne.
2. Termostat - jestli auto dosáhne po 5-10km provozní teplotu
3. Setrvák - dát 5 a kolem 2200 otáček šlápnout plný plyn tak do 3000 (musí táhnout, nesmí vibrovat, nesmí nikde nic syčet)
Co bych neřešil:
1. EGR - přijde stejně zaslepit
2. Kilometry - pokud vše ostatní bude OK - myslím že motor samotný najede opravdu hodně.
S tím motorem jezdím přes 3 roky, aktuálně je na tachometru 207 tis. (já najel přes 60tis.) a zatím nebyl problém.
Spotřeba na dlouhé trasy kolem 5,5L. (měřeno podle tankování).
Spotřeba studeného auta po městě 12L. (to nekecám, jezdit třeba 1km na poštu a zpět, tak to žere neskutečně)
Na co bych já osobně dával pozor:
0. Koupil bych diagnostiku - kabel Vag Com a stáhl si free verzi FiatEcuScan
1. Koukl bych na diag na kilometry + dobu chodu jednotky ABS (nebo airbag?? - v jedné jednotce je doba jejího provozu) Tím zjistíš, jestli z tebe dělají blbce nebo ne.
2. Termostat - jestli auto dosáhne po 5-10km provozní teplotu
3. Setrvák - dát 5 a kolem 2200 otáček šlápnout plný plyn tak do 3000 (musí táhnout, nesmí vibrovat, nesmí nikde nic syčet)
Co bych neřešil:
1. EGR - přijde stejně zaslepit
2. Kilometry - pokud vše ostatní bude OK - myslím že motor samotný najede opravdu hodně.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
stare jtd od multijet sa v "podstate"nelisi tak aj problemy su
porovnatelne ale vsetko je individualne ja mam punto jtd jazdi rocne cez
40tis ,naj.300tis a zatial iba nafta .gumy.olej vsetko povodne
najvecsia oprava bola praskla pruzina a pre istotu ramena
na motore drv ventil podla mojho nazoru vsetko zalezi ako kupis a
ako sa o neho staras zbytocne do toho nepchaj ruky ak tomu nerozumjes
nechaj si to opravovat u toho komu veris a vdrzi ti to auto
velmi vermi veeeeelmi dlho
porovnatelne ale vsetko je individualne ja mam punto jtd jazdi rocne cez
40tis ,naj.300tis a zatial iba nafta .gumy.olej vsetko povodne
najvecsia oprava bola praskla pruzina a pre istotu ramena
na motore drv ventil podla mojho nazoru vsetko zalezi ako kupis a
ako sa o neho staras zbytocne do toho nepchaj ruky ak tomu nerozumjes
nechaj si to opravovat u toho komu veris a vdrzi ti to auto
velmi vermi veeeeelmi dlho
Stilo doporucujem 8V 85kw od 2004 vyssie. je to vyborna volba. DObry vykon , dobra spotreba, dobra spolahlivosť. Keby si bol zo zapadu tak by som to isiel aj stebou pozriet.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
http://inzerat.i-bazar.cz/2653888-fiat-stilo-jtd-chip/ volejte 775154103