ASV váha, turbodmychadlo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Tahle váha již váží dobře.Podle VIN kódu nejsem schopen Ti říci jaké má mít číslo. Chceš-li však poradit se seřízením turba, tak musíš dodržovat to, co po Tobě chceme. Chceme-li LOG od 1500 ot. / aby turbo správně plnilo již od nízkých otáček/, tak nám sem nemůžeš předkládat LOG s plným plynem od asi 1700 ot. ale raději od 1300 otáček. Také musíš odpovídat na dotazy:"Záleží na tom, co od auta chceš. Pokud chceš co nejkratší akceleraci a nezáleží Ti na nějakém tom deci spotřeby navíc a na emisích, tak pohni s N 146 /vrškem čerpadla/ asi o 0,1 mm směrem od rozvodů a nastav voln. dávku 3mg/H. U turba pak zkrať táhlo regulace asi o 1mm.
Pokud Ti záleží na spotřebě a emisích, tak je lepší mít tam dobrou váhu a EGR zanechat funkční."

Pak Ti můžeme bez zbytečného zdržování co nejlépe poradit.
LOG bloku hodnot č.8 je sice pěkný, ale k porovnání by musel být společně s blokem č.1, aby bylo možno zjistit, zda vstřikované množství je shodné s omezením z bloku č.8 /nižší hodnota ze třetího nebo čtvrtého pole/. Podle množství vzduchu, které půjčená váha dává je však předpoklad, že je vstřikováno max. povolené množství paliva.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jakubpycha
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2015, 10:06

Příspěvek od jakubpycha »

Na to turbo asi kašlu, bojím se abych to nějak moc nerozhazel, mám jet za 14 dní do Itálie. Když zbydou nějaké peníze, tak ho vezmu asi na chip.
Jde mi spíš o to nyní hlavně vyřešit tu váhu. Nevím zda znovu prubnout stejné číslo váhy, nebo koupit tu s kterou to jelo. Proto mě trochu zajímá jaký je rozdíl mezi těmi váhami.
Seat Leon 1M1 1.9TDi ASV 81kW
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ta váha, kterou jsi si půjčil, dává ŘJ motoru informaci o dostatečném množství vzduchu a proto je do motoru vstřikováno max. povolené množství paliva. Toto množství vzduchu odpovídá požadavkům motoru při sériovém "softu" /váží správně/. Proto bych takovou váhu koupil. To číslo Tvé původní váhy nemusí být správné, protože tam někdo mohl dát již jinou /třeba proto nebyl rozdíl mezi původní a novou i když měly stejná čísla/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

wot111 píše:Pozrel by sa mi niekto na LOG ? Zaradena 3, plny plyn, mierny kopcek

https://sdilej.cz/7149550/LOG-01-011-TOLEDO+.CSV

https://sdilej.cz/7149570/LOG-01-003-xx ... vnvnvn.CSV

Diky :)

1.9 TDi 81kW
Musíš více číst a ne chtít, aby Ti někdo dával vše " na talíři". Tak například i v tomto vlákně je psáno jak nejlépe provádět "logování" pro porovnání akcelerace.
Jak Ti tady již Jakub radí, pracuje motor v nouzovém režimu, protože váha dávala z nějakého důvodu nesmyslné hodnoty a proto ŘJ nastavila "náhradní" hodnotu množství vzduchu - 550 mg/H a tomuto množství přiřadila i menší množství paliva. Buď je špatná váha nebo nedokonalý přenos el. hodnot /oxidace, přerušené vedení ?/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jakubpycha
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2015, 10:06

Příspěvek od jakubpycha »

Tak podle etky se zda, že tam mám špatnou váhu, což by ledacos vysvětlovalo, správně tam má být 280217121, tedy ta kterou jsem zkoušel z jiného asv. Objednal jsem jí a o víkendu zkusim vyměnit a dám vědět. Každopádně prozatím děkuji za všechny rady a doporučení, zase jsem se něčemu přiučil :-)
Seat Leon 1M1 1.9TDi ASV 81kW
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Môžem poprosiť o pozratie logov či je tam všetko v poriadku? Zdá sa mi to auto lenivé. Log je robený na štvorke, sám v aute od 2700 -3100 miernestúpanie potom rovina.Skúšal som dve váhy.
Zákl.nastavenie váha:
http://pornfile.cz/xHvwhiW/log-01-003-xxx-xxx-csv
Log nová : http://uloz.to/xPDv8bvo/log-01-001-010-011-csv-1
Log stará : http://uloz.to/xf1JPxJM/log-01-001-010-011-csv-3

žiadna zmena. V zákl. nastavení nedosiahne váha ani 410 iba 350 nie je vadné EGR? nezatvára dobre?
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

základní otázka - máš v autě DPF nebo ne ? Jinak ta nová váha je OK - dává trochu víc než stará - ta už je načatá. Turbo má problém dostat se na požadovanou hodnotu, takže může být buď někde netěsnost na hadičkách nebo bance turba, nebo na náustku tandemu nebo načatý N75....nebo přicpaný kat (DPF). Jestli to je motor bez DPF , a katalyzátor je v pořádku, tak bych zkusil nejdřív ( po vyloučení všech netěsností na podtlakách a N75) tak o 0,5 až 1mm zkrátit regulaci turba. EGR to může celé blbnout taky, ale kdyby byl otevřený(špatný) i pod plynem, tak by ti auto ve vysokých otáčkách hulilo, a váha by dávala ještě míň...
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

fanny112 píše:Môžem poprosiť o pozratie logov či je tam všetko v poriadku? Zdá sa mi to auto lenivé. Log je robený na štvorke, sám v aute od 2700 -3100 miernestúpanie potom rovina.Skúšal som dve váhy.
Zákl.nastavenie váha:
http://pornfile.cz/xHvwhiW/log-01-003-xxx-xxx-csv
Log nová : http://uloz.to/xPDv8bvo/log-01-001-010-011-csv-1
Log stará : http://uloz.to/xf1JPxJM/log-01-001-010-011-csv-3

žiadna zmena. V zákl. nastavení nedosiahne váha ani 410 iba 350 nie je vadné EGR? nezatvára dobre?
pornfile si naložil (rofl)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

Nechápem prečo mi to hodí na pornfile keď to uploadnem na Ulož to. :?
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

george40 píše:základní otázka - máš v autě DPF nebo ne ? Jinak ta nová váha je OK - dává trochu víc než stará - ta už je načatá. Turbo má problém dostat se na požadovanou hodnotu, takže může být buď někde netěsnost na hadičkách nebo bance turba, nebo na náustku tandemu nebo načatý N75....nebo přicpaný kat (DPF). Jestli to je motor bez DPF , a katalyzátor je v pořádku, tak bych zkusil nejdřív ( po vyloučení všech netěsností na podtlakách a N75) tak o 0,5 až 1mm zkrátit regulaci turba. EGR to může celé blbnout taky, ale kdyby byl otevřený(špatný) i pod plynem, tak by ti auto ve vysokých otáčkách hulilo, a váha by dávala ještě míň...
Tak dnes som kontroloval všetko čo si písal. Hadičky sú nové/ok/,náustok tandemu /ok/,turbo banka /ok/DPF nemám,kat čistý/kontrolovaný pred výmenou motora/ešte musím zohnat N75/už jedine ten/-dal som hadičky k turbu bez neho a tlačilo až do núdzáku cca 2530. Totižto pred 6000 km som menil motor kde som mal nové turbo a aj tam bol tento istý problém,takže v turbe to nebude.Ten prepad turba teda musí robit ten N75 že skorej reguluje alebo čo ešte ak podtlak neuniká? Po naštartovaní sa regulácia stiahne až uplne nadoraz. :?
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“