STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

TDIfun píše:
favo píše:Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
Ja nevim ale tady se par jedincu snazi vyprovokovat paniku.. Co to je proboha za blbosti tady? :) Jedine co ze zmenilo je ze se vycte kod pripravenosti ( u aut ktere tohle maji) a pokud je OK coz u chipovanych aut normalne je, tak prechazi na mereni metodikou starou XY roku. tzn. turovani motoru kde se nedostanu ani do oblasti v sw kde je nejaka zmena. Na to abych vytocil motor prece nepotrebuji 150Hp, meri se bez zateze tak jak to auto bylo nejak homologovano a jsou na to dane tabulky. Navic ta metodika ma takove chyby, ze i auto ktere ma zalepeny EGR a v readiness nebude splnenej, se meri nahradim postupem a pokud projde na kourivost dle hodnoty vyrobce, tak mu udeli emise na dalsi 2roky. Ten cely online je jen to aby se opravdu merilo auto daneho VINU a pokud ma kourivost pri turovani OK tak normalne projde.. Problem budou mit ty dioda tuning, popkorny a humusy co nekteri produkuji. Dalsi je kolik aut nema original turbo a to repasovane nedodava vzduch jak ma a jeste to podtrhne vahou pierburg misto bosch ktera dava daleko vic a auta prochazej??? :)
Kolik aut co ja tady odmitnu upravit po mereni na brzde huli v zatezi jako prase pac maj ometenou vacku, vadne turbo, sanesene sani, vadne vstriky a co ja vim co jeste a ty auta normalne jezdej v provozu, pro me jsou vadne a zrale na opravu. To maj vsichni zname na ME??
Prestante blbnout a dejte tomu cas.. Kdyz se vyradi ty opravdu jezdici vrazdy a ne auta o ktera se nekdo stara tak to bude jen dobre.
konečně normální názor a vysvětlení......a souhlasím.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ale notak chlapci, zase to lezení do zadku nemusíte dělat tak okatě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

nejde o lezení do zadku........ale konečne někdo nepise jen sracky o tom jak upraveny auta patrí do srotu a ze nemaji co delat na ceste. Konecne to někdo vysvetlil a nestrasi lidi kolem sebe. ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Mam popcorn,soft s velmi povolnym smoke limiterom..a nebol problem ;)
Tak isto som to mohol vyriesit LC na 2500 a vela by sa nenaturovali 😂👌
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja sa celkom tesim na emisnu, aspon zistim ako mam nakalibrovanu mapu cerpadla a MAP smoke limiter, pre istotu vezmem notas a prepnem si soft v kodovani na 66kw keby bola velka dymyvost.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

toefuk píše:ja sa celkom tesim na emisnu, aspon zistim ako mam nakalibrovanu mapu cerpadla a MAP smoke limiter, pre istotu vezmem notas a prepnem si soft v kodovani na 66kw keby bola velka dymyvost.
(noteeth) (noteeth) To bych rád viděl, co by na to řikali
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

toefuk píše:ja sa celkom tesim na emisnu, aspon zistim ako mam nakalibrovanu mapu cerpadla a MAP smoke limiter, pre istotu vezmem notas a prepnem si soft v kodovani na 66kw keby bola velka dymyvost.
ted budou mít čipaři zase nejakou práci aspoň...kazdej si dá dva softy a na technickou jen prepnou na ten ekologičtejsi (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Thomy píše:
toefuk píše:ja sa celkom tesim na emisnu, aspon zistim ako mam nakalibrovanu mapu cerpadla a MAP smoke limiter, pre istotu vezmem notas a prepnem si soft v kodovani na 66kw keby bola velka dymyvost.
(noteeth) (noteeth) To bych rád viděl, co by na to řikali
u nas to chodi tak, ze ked sa nezmestis do hodnot tak ti daju sancu a poslu ta vypalit komin, co oci nevidia ...
uvidime jak to bude po novom
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

UchoTD píše:Mam popcorn,soft s velmi povolnym smoke limiterom..a nebol problem ;)
Tak isto som to mohol vyriesit LC na 2500 a vela by sa nenaturovali 😂👌
Pokial niesu dosiahnute stanovene otacky ktore podmienuju meranie, EK neprejdes :kol1:
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Tditech-No vidis to,tuto otazku som nastastie neriesil,este,ze som ho vypol pred EK (LOL)ale popcorn na 4450 im nevadil :)
Toefuk-ak si dobre ratal a ozaj su tie vstreky take ako si myslis tak hadam to mas dobre nakalibrovane (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

TDI tech píše:
UchoTD píše:Mam popcorn,soft s velmi povolnym smoke limiterom..a nebol problem ;)
Tak isto som to mohol vyriesit LC na 2500 a vela by sa nenaturovali 😂👌
Pokial niesu dosiahnute stanovene otacky ktore podmienuju meranie, EK neprejdes :kol1:
mam za to že tam je přímo napsáno o otáčkách omezovače co určil výrobce a z volnoběhu je musí dosáhnout za max. 5s

To TDIfun : to co jsem napsal bylo předtím bylo myšleno na dýmovnice když je dobře udělán SW i HW nejlépe ve stylu sleeper car aby to neprovokovalo tak opravdu není podle mě důvod k panice ;)

To Ladas : nekřičim motor mam zatím v serii začal jsem na brzdách a 6q :-D :-D
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Co se emisí týká tak asi takto.
Mám soft od Funa, nemusím psát že funguje skvěle a je radost s autem jezdit, ale k věci.
Vyměnila se vačka a po pár dnech mi umřel vstřikovač, prostě se zlomil pístek a to vše cca měsíc před STK, takže radost jak prase.
Sehnal jsem nový z nějakýho výprodeje za rozumnou cenu a vyměnil ho.
Podle čísla na vstřikovači to byl originál repas od Bosche.
Každopádně od té chvíle jsem měl hodnoty v korekci vstřikovačů kolem 2,5-2,7 . Před výměnou vše kolem nuly max +- 0,5.
Podezření padlo na střižené těsnění, protože hodnota se zhoršovala s rostoucí teplotou a nebo zvýšenou zátěží (klima), za studena vše na nule.
Znovu rozebrat, ještě jednou začistit, dát nové těsnění (vše originál) a složit,výsledek stejný.
O něco málo lepší hodnoty byly při nastavení vůli vstřikovače na 180° místo na 225°.
Nakonec už mě to přestalo bavit a nechal jsem tam vůli 225° i přesto že mám nový typ vstřikovačů AL.
STK se blížila a kupovat další nový vstřikovač který by to možná vyřešil se mi fakt nechtělo a tak jsem auto vzal a jel na STK, buď a nebo.
Jaké bylo moje překvapení když jsem emisema prošel s obrovskou rezervou.
Na motor jsem od té doby nešáhnul, na korekce vstřikovačů se už raději ani nekoukám a po dvou letech jsem jel na STK znovu a opět s velkou rezervou.
Takže bych to neviděl tak horký s těma emisema.
Jo a v létě, zvlášť loni když byly skoro 40°C vedra, si auto umí pěkně zahulit a podle Dotu teplota nasávaného vzduchu 100°C, ale jen v zátěži jinak ani prd, takže na volnoběh na STK zakouří leda pořádná kraksna.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

favo píše:Co se emisí týká tak asi takto.
Mám soft od Funa, nemusím psát že funguje skvěle a je radost s autem jezdit, ale k věci.
Vyměnila se vačka a po pár dnech mi umřel vstřikovač, prostě se zlomil pístek a to vše cca měsíc před STK, takže radost jak prase.
Sehnal jsem nový z nějakýho výprodeje za rozumnou cenu a vyměnil ho.
Podle čísla na vstřikovači to byl originál repas od Bosche.
Každopádně od té chvíle jsem měl hodnoty v korekci vstřikovačů kolem 2,5-2,7 . Před výměnou vše kolem nuly max +- 0,5.
Podezření padlo na střižené těsnění, protože hodnota se zhoršovala s rostoucí teplotou a nebo zvýšenou zátěží (klima), za studena vše na nule.
Znovu rozebrat, ještě jednou začistit, dát nové těsnění (vše originál) a složit,výsledek stejný.
O něco málo lepší hodnoty byly při nastavení vůli vstřikovače na 180° místo na 225°.
Nakonec už mě to přestalo bavit a nechal jsem tam vůli 225° i přesto že mám nový typ vstřikovačů AL.
STK se blížila a kupovat další nový vstřikovač který by to možná vyřešil se mi fakt nechtělo a tak jsem auto vzal a jel na STK, buď a nebo.
Jaké bylo moje překvapení když jsem emisema prošel s obrovskou rezervou.
Na motor jsem od té doby nešáhnul, na korekce vstřikovačů se už raději ani nekoukám a po dvou letech jsem jel na STK znovu a opět s velkou rezervou.
Takže bych to neviděl tak horký s těma emisema.
Jo a v létě, zvlášť loni když byly skoro 40°C vedra, si auto umí pěkně zahulit a podle Dotu teplota nasávaného vzduchu 100°C, ale jen v zátěži jinak ani prd, takže na volnoběh na STK zakouří leda pořádná kraksna.
Na to stát spoléhá takových majitelu aut co chcou mít top stav auta je tak 1 procento v cele čr.Zbytek tam pojede na 3krát s velkýma výdajema aby to prošlo.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

tak dnes jsem byl na STK auto v popise dole.Test jak ja rikam 4tyrech chytrych nul se nekonal az od r.v. 2005 ale stejne jsem neprosel na kourivosti.SW mam od Funa vetsi turbo trysky atd...cili budu nechat delat druhy SW kde bude egr on a seriovy SW a pak by to melo byt good:)

samo ze se to ted nejak udela ale napriste budu ready:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

nestacilo by jen tam vždycky před technickou dát nejakej jetej katalizátor.....a po technické ho sundat? Nebo mít nahradní první díl vyfuku s katem a vždycky prehodit. Není to zas tolik práce...jen ho nekde sehnat...ale na vrakačích by jich mělo být dost :)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“