ad.lt.kubosh
zjavne si nepochopil čo píše wob, a vybíjanie do batérie znamená jej nabíjanie

Moderátoři: šulda, Moderátoři
A po 5ti startech se relé může vyměnit, protože kontakty budou černé, jako obyvatelé Kalahári.stanomx píše:nechapem prečo vykonove tranzistory, kľudne sledovací obvod, a na prúdovú špičku spínanie relé,
ad.lt.kubosh
zjavne si nepochopil čo píše wob, a vybíjanie do batérie znamená jej nabíjanie
Ty s Wobem jste patrně vymysleli perpetuum mobile.stanomx píše:nechapem prečo vykonove tranzistory, kľudne sledovací obvod, a na prúdovú špičku spínanie relé,
ad.lt.kubosh
zjavne si nepochopil čo píše wob, a vybíjanie do batérie znamená jej nabíjanie
Proč sem pořád někdo tahá zařízení z pravěku, jako je transformátor, relé a podobně, se divím, že tu ještě někdo nepřišel s elektronkou.lt.kubosh píše:Ty s Wobem jste patrně vymysleli perpetuum mobile.stanomx píše:nechapem prečo vykonove tranzistory, kľudne sledovací obvod, a na prúdovú špičku spínanie relé,
ad.lt.kubosh
zjavne si nepochopil čo píše wob, a vybíjanie do batérie znamená jej nabíjanie
Pokud nabiju kondenzátory z téměř vybité baterky a v ideálním případě je v tom transformátor, takže z řekněme 10.5V na téměř vybité baterce to nabije kondíky na 13,8V impulz (víc bych neriskoval) a potom to připojíš na přímo zpět, tak se stane co?
Nabiješ baterku? Těžko, vrátíš do ní cca 95%-98% energie, kterou jsi před tím odebral a skrze ten kabel zatraceně rychle. Bude se to chovat zhruba podobně jako voda ve spojených nádobách.
Ano pokud vyřešíš, že se to začne vybíjet až ve chvíli, kdy jsi sednul za volant a točíš klíčkem, tak to zafunguje. Jak to automatické sepnutí na startovací odběr zareaguje na žhavení nevím.