Stránka 4 z 5

Napsal: 04 bře 2018, 14:22
od TDI tech
to rayx: Praveze na pocudovanie motor po zahriati normalne fungoval, len za studena ( ked postal do rana ) velmi dlho tocil.
Bolo to este celkom prve PDcko bez podavacieho cerpadla v nadrzi. Klasika, vymena gumiciek atd. nepomohlo. Ani motor v zatazi nevybroval. Prisiel som na to nahodou, ked som robil hlavu, lebo prdlo tesnenie a tlakoval do vody. Na rotacke tie praskliny nicomu nevadia, ale pre PD su neprijatelne. Chlapec kupil komplet zrepasovanu hlavu a chvalabohu je pokoj. Jednalo sa o Boru ATD.

Napsal: 04 bře 2018, 15:00
od octaviask
Uz ked sme rozviedli debatu o tých PD...tak pre predstavu tu je graf prúdu..priebeh pri vstrekovaní.

SOI = štart vstrekovania
BIP = reálny začiatok vstrekovania





Obrázek

Napsal: 04 bře 2018, 17:47
od Rayx
No já bych tohle korigoval, skupina 23 ukazuje rozdíl v rozmezí Control limit=mez regulace=BIP-Fenster, přičem předpokládaný BIP je na grafu uprostřed tohoto rozmezí. Tedy kdy se uskuteční reálné BIP od předpokládaného, jedná se o milisekundy, ne mikrosekundy, opravuji.
Dokument Funktionsbeschreibung EDC15+ P127-PEA to popisuje do detailu ;)

Napsal: 04 bře 2018, 19:08
od octaviask
mas link?

Napsal: 04 bře 2018, 19:16
od Rayx
Třeba tady
http://kols.free.fr/TDIclub/Funktionsbe ... 27-PEA.pdf

bohužel jen v DE, EN verzi jsem zatím neviděl ale jistě existuje

Napsal: 04 bře 2018, 21:28
od TDI tech
Vdaka, za ten link. Len skoda, ze to nieje v reci nasho kmena. Inac som sa zmylil resp. napisal hlupost BIP sa neodvija od indukovaneho napatia, ale od priebehu prudu tecuceho obvodom ventilu. Poplietol som si to s rotackou. Prepacte :tajny:

Napsal: 04 bře 2018, 22:35
od octaviask
tez som myslel ze ta odchýlka je v rámci SOI-BIP a ono to asi bude v rámci tej regulácie BIP....hento v nemčine, na to som krátky :D

Napsal: 05 bře 2018, 10:30
od stanomx

Napsal: 05 bře 2018, 10:36
od octaviask
:D nevymyslíš, to je život...

Napsal: 05 bře 2018, 10:53
od Rayx
Teda od švéda bych to nečekal, no k Rusku má blízko :D

Napsal: 05 bře 2018, 11:04
od octaviask
troška mi tam chýba mazanie.....

Napsal: 05 bře 2018, 14:37
od jericho-3
Krásná zkušební stolice...,a jelikož tam nejsou ventily, patrně stačí tam sem tam stříknout olej , test asi netrvá tak dlouho..Jinak františek 38 by měl kouřící motor zatížit někde na dálnici,možná by se něco ukázalo..Městský provoz má rádo málo motorů.. :)

Napsal: 03 dub 2020, 14:22
od frantisek28
Tak, po 2 rokoch ozivim temu. Konecne cas riesit tu fabiu. Nic som s nou odvtedy nerobil, bola odstavena.
Nieco pre predstavu este…
https://youtu.be/QvW0X3S-eFQ


A tiez konecne som poskladal merak na tandem.
Po zapnuti zapalovania, pekne vidno, ako cerpadlo do tandemu natlaci naftu. Na volnobehu to drzi cca 4,5 Baru. Pri 2500 otackach, zacne tlak kolisat a aj na otackach motora to mierne poznat. Pri cca 3500 otackach uz pada rapidne.
Pocas jazdy nejake problemy s vykonom moc neni citit.
https://youtu.be/OsG8GIWhalU

Aka je suvislost medzi bielym dymom (naftovy smrad), a tym kolisanim tlaku na tandeme?
Nemam moznost vydkusat druhy tandem.
Nejaky napad?
Novy tandem?
Gumicky prepustaju?
Ten chcijuci vstrekovac, ako bolo spominane?

Napsal: 03 dub 2020, 15:18
od Tomas.cz
Jenom odbočím, řešil jsem Citroena C8 2.0HDi 135hp a ten na volnoběh vůbec nepracoval, jenom se držel při vyšších otáčkách, tady byl problém, že vysokotlaké čerpadlo si nedokázalo nasát samo naftu ( + to ještě v nádrži není podávačka ), situace se zlepšila pokud jsem mu tlači naftu přímo pomocným čerpadlem, ale i tak motor dost kouřil bíle a to je vybaven dpf.

Napsal: 03 dub 2020, 15:29
od frantisek28
Ibaze, u mna cerpadlo v nadrzi tlaci. Nemam odmerane mnozstvo, za cas, ale bolo to slusne, aj na budiku vidno, ze cerpadlo do tandemu tlaci.

Premyslam skusit odpajat konektor po jednom vstrekovaci, ci prestane hulit. Na trojvalci to vsak bude rachot, neviem, co na to RJ.