Napsal: 20 úno 2019, 12:35
To ano.Pokial ale chceš sériu VA tak náhrada s malou úpravou je Turbo z BMM (Garett 1646V).Source píše:Ak by nebol taký problém dostať to GTD1449VZ na rotačku tak už ho tam mám, spool up krásny
To ano.Pokial ale chceš sériu VA tak náhrada s malou úpravou je Turbo z BMM (Garett 1646V).Source píše:Ak by nebol taký problém dostať to GTD1449VZ na rotačku tak už ho tam mám, spool up krásny
A co by to mohlo být?Misík píše: Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria.
Potom ostáva už len VA.Vici píše:BMM turbo je přeci celé naopak...
Sú turba napriklad čo Mercedes v 2,2 liter a cipuju sa na 250 PS alebo aj Alfa Stelvio 2,2.MirekX píše:A co by to mohlo být?Misík píše: Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria.
když se bavíte o turbíně při sériových komponentech, dostříknete tam tolik nafty?Misík píše:Ale má ale za niečo väčšie ako 1752 VRK.Nieco čo sa sprehladom 250 koní a bude sa nafukovať trošku neskôr ako séria.MirekX píše:u RS to nemá cenu řešit výměnu turba.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170399
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168930
Je mi to znamo. Mirek mi dal podnet k tomu, abych se po tom pidil a obavam se, ze ten hybrid nebude dobre fungovat kvuli EMP... ale rad bych se mylil.Gardner píše:třeba existuje hybrid GTD1756vrk
Paklize muzes, najdi mi prosim informace ohledne Stelvia a BMW VRK, nenasel jsem v jejich DB zminku, bohuzel...treba jsem spatne hledal.Source píše:akékoľvek turbo a asi všetky infromácie o ňom
Je pravda že som nepatral potom aké je tam turbo.Viem že sa robia dve výkonové varianty a ta silnejšia má v sérii 210 PS ta slabšia tuším 180.Myslim si že tam nie sú tie isté turba.Mercedes netuším ale ak o som písal sú úpravy na 250 PS a Mercedes tuším cez 500Nm.Source píše:Veď nemá stelvio 1752(m)VRK ?