Stránka 4 z 4

Napsal: 16 kvě 2020, 20:55
od Tomas.cz
toby66kw píše:Kde to můžu zkusit odpojit , nemáš nějakou fotku toho štekru.

Jak funguje to variabilní přestavování , ?
1.4TSi 92kw - předpokládám motor CAXc, konektor na ventil co pouští olej do stavěcí jednotky vačkového hřídele.

Obrázek

Napsal: 17 kvě 2020, 04:33
od toby66kw
Je to 2017 , olejovej filtr je v poloze jak na 120citce ,
Tohle není on.

Napsal: 17 kvě 2020, 06:30
od Tomas.cz
Tohle je starší řada, radějí napsat kód motoru, nicméně ten ventil je umístěný víceméně úplně stejně, jen nemá konektor kolmo na ventil, ale rovnoběžně s ním.

Napsal: 17 kvě 2020, 07:02
od fekálek
Ano ventil je umístěnej ve stejném místě a silnější verze 110kw mají tyto ventily dva vedle sebe na obě vačice

Napsal: 20 kvě 2020, 19:52
od toby66kw
Dnes sem tu zlou věc odpojil,

dlouhodobej průměr 6,2 l

Tak se uvidí , zítra bude 60 km dálnice.


Je to 2017 1,4 TSI 92kw po face.

Napsal: 22 kvě 2020, 14:27
od toby66kw
Tak nic od 3000 otáček je to mrtvý :roll:

Napsal: 22 kvě 2020, 20:03
od Huml
a co jsi čekal? :? :D

Napsal: 23 kvě 2020, 07:26
od toby66kw
Páva , (LOL)


Že je to tam jen na kokomargot,. ..

Napsal: 23 kvě 2020, 20:34
od Huml
není, jak jsem psal, priorita je průběh krouťáku a výkon, ten EGR je podružná věc, zase lepší, když je to řešený takto, než aby to mělo externí EGR a další možnej zdroj problémů