Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

na vstřiky jsem nesahal ani je nečistil.. jetli dostali při pokládání na stůl nějakou ranu tak to nebylo nic velkyho .. takže to nevím (noteeth)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Rybízek píše:nečistil si nahodou špičky trysek ???
len taka otazka. mozu sa poskodit trysky ak sa ocistia, raz som vytiahol trysky z AFN ocistil som spicky cisticom na brzdy, a ked som ich skusil na skusacke boli k.o. mohlo to byt poskodene tym cistenim?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nemohlo, ak je tryska dobre zavreta, nedostane sa nic do vnutra. Museli byt KO uz predtym. Ak dobre nerozprasuju, pomoze cistenie v ultrazvuku.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Odpovědi: 0
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

myslím že aji kdyby se čistěním zanesli od toho spreje tak bordel v dirkách musí vyfouknout jako nic
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

o.k. dik.
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 18:24

Příspěvek od Marty.mc »

Chci se zeptat co kdyby se ASZ nastavilo stejne jako ARL , pootocenim o 180 stupnu,....da to vice nafty do valce...?? Nebo to bude mit vliv na zivotnost soucasti...tesneni....Vim,ze pres 200koniku to nejde se standart tryskama...jen me to zajima...kompresni pomer je 19:1 oproti arl 19.5 : 1...???
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Marty.mc píše:Chci se zeptat co kdyby se ASZ nastavilo stejne jako ARL , pootocenim o 180 stupnu,....da to vice nafty do valce...?? Nebo to bude mit vliv na zivotnost soucasti...tesneni....Vim,ze pres 200koniku to nejde se standart tryskama...jen me to zajima...kompresni pomer je 19:1 oproti arl 19.5 : 1...???
Se standart tryskama (96kw) bylo odbržděno 209 ps...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 18:24

Příspěvek od Marty.mc »

ok...ale co to nastaveni...??? Jaky to ma vliv u ASZ kdy se to otocilo jen o 1/2 otacky misto 3/4.....,u ARLka pocitili zlepseni na volnobehu...a nastaveni je jak ma byt od VW,ale co kdyz se to udela na ASZ,zkousel to nekdo a nalogovat,nebo jeste lepe na brzde...???
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Marty.mc píše:ok...ale co to nastaveni...??? Jaky to ma vliv u ASZ kdy se to otocilo jen o 1/2 otacky misto 3/4.....,u ARLka pocitili zlepseni na volnobehu...a nastaveni je jak ma byt od VW,ale co kdyz se to udela na ASZ,zkousel to nekdo a nalogovat,nebo jeste lepe na brzde...???

Sorry za OT ,,co se vlastně fyzicky stane s motorem když se stavěcí šroub povolí jen o 180° :arrow:
vahodlo bude víc předpěté = dřív zatlačí na vstřikovač = nafta dříve k dispozici = větší předvstřik :roll:

Tak to chápu já .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

predvstrek riadi RJ, el.impulzom do vstrekovaca. Ak sa nastavi na 180°, vstrekovac sa viac stlaci a teoreticky je schopny dodat viac nafty.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2006, 18:24

Příspěvek od Marty.mc »

Takze teoreticky je timto mozne dosahnout vetsiho prisunu nafty pri komperesi...coz je urcite pozitvni na vykon,ne??? Komponenty jsou stejne jako ARL,takze by to asi nemel byt problem,ne..?
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

chlapi potřebuju poradit, mám AJM 85kw.
Platí pro múj motor stejné úhly jako pro 74kw?-225°
Mám najeto 160 tis. a nikdy to tam nebylo dělané.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Huml píše:jj
Díky. :)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

pár fotek nafty v oleji

Příspěvek od chosepm »

protože to souvisí s timhle tématem, nebudu zakládat nový vlákno.
Zákazník si po telefonu stěžuje na "houkající" turbo a zápach spálenýho oleje. Po příjezdu toto:


Obrázek
Obrázek


Takovýhle množství se tam prej vyskytlo po dvou dnech od kontroly oleje a
cca 100 najetých km. Takže to byl docela fofr. Dál nejel ani metr, páč turbo už na volnoběh "bylo slyšet". Odvětránim to foukalo olej do sání a tlačil se ven klasicky pod baňkou EGR a kapal přímo na vlnovec. Následovala rozborka:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Na vačce a rolnach vahadel jsou pěkně vidět místa bez filmu, v hlavě a na vstřikach vydření kolem gumiček...bolest tohodle uchycení vstřiků.
Montáž a seřízení vůle proběhla po řádnym vyčištění a odsátí starýho oleje z hlavy a ol.filtru. O-kroužky a jejich dosedací plochy v hlavě je dobrý řádně máznout vazelínkou, aby se při montáži neskalpovaly a vstřiky tam pěkně "natočit". :-) 4 sady od Bosche vycházej cca 990kč.

Obrázek
Obrázek

Výplach se proved 10w40, turbo ztichlo, ale jako dřív už nedává. Majitel to zatim neřeší a pořád ted čučí na měrku :-)
Jinak olej je ok a hladina zatim nestoupá.
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“