
Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chci se zeptat co kdyby se ASZ nastavilo stejne jako ARL , pootocenim o 180 stupnu,....da to vice nafty do valce...?? Nebo to bude mit vliv na zivotnost soucasti...tesneni....Vim,ze pres 200koniku to nejde se standart tryskama...jen me to zajima...kompresni pomer je 19:1 oproti arl 19.5 : 1...???
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Se standart tryskama (96kw) bylo odbržděno 209 ps...Marty.mc píše:Chci se zeptat co kdyby se ASZ nastavilo stejne jako ARL , pootocenim o 180 stupnu,....da to vice nafty do valce...?? Nebo to bude mit vliv na zivotnost soucasti...tesneni....Vim,ze pres 200koniku to nejde se standart tryskama...jen me to zajima...kompresni pomer je 19:1 oproti arl 19.5 : 1...???
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

ok...ale co to nastaveni...??? Jaky to ma vliv u ASZ kdy se to otocilo jen o 1/2 otacky misto 3/4.....,u ARLka pocitili zlepseni na volnobehu...a nastaveni je jak ma byt od VW,ale co kdyz se to udela na ASZ,zkousel to nekdo a nalogovat,nebo jeste lepe na brzde...???
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Marty.mc píše:ok...ale co to nastaveni...??? Jaky to ma vliv u ASZ kdy se to otocilo jen o 1/2 otacky misto 3/4.....,u ARLka pocitili zlepseni na volnobehu...a nastaveni je jak ma byt od VW,ale co kdyz se to udela na ASZ,zkousel to nekdo a nalogovat,nebo jeste lepe na brzde...???
Sorry za OT ,,co se vlastně fyzicky stane s motorem když se stavěcí šroub povolí jen o 180°

vahodlo bude víc předpěté = dřív zatlačí na vstřikovač = nafta dříve k dispozici = větší předvstřik

Tak to chápu já .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Takze teoreticky je timto mozne dosahnout vetsiho prisunu nafty pri komperesi...coz je urcite pozitvni na vykon,ne??? Komponenty jsou stejne jako ARL,takze by to asi nemel byt problem,ne..?
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
pár fotek nafty v oleji
protože to souvisí s timhle tématem, nebudu zakládat nový vlákno.
Zákazník si po telefonu stěžuje na "houkající" turbo a zápach spálenýho oleje. Po příjezdu toto:


Takovýhle množství se tam prej vyskytlo po dvou dnech od kontroly oleje a
cca 100 najetých km. Takže to byl docela fofr. Dál nejel ani metr, páč turbo už na volnoběh "bylo slyšet". Odvětránim to foukalo olej do sání a tlačil se ven klasicky pod baňkou EGR a kapal přímo na vlnovec. Následovala rozborka:





Na vačce a rolnach vahadel jsou pěkně vidět místa bez filmu, v hlavě a na vstřikach vydření kolem gumiček...bolest tohodle uchycení vstřiků.
Montáž a seřízení vůle proběhla po řádnym vyčištění a odsátí starýho oleje z hlavy a ol.filtru. O-kroužky a jejich dosedací plochy v hlavě je dobrý řádně máznout vazelínkou, aby se při montáži neskalpovaly a vstřiky tam pěkně "natočit".
4 sady od Bosche vycházej cca 990kč.


Výplach se proved 10w40, turbo ztichlo, ale jako dřív už nedává. Majitel to zatim neřeší a pořád ted čučí na měrku
Jinak olej je ok a hladina zatim nestoupá.
Zákazník si po telefonu stěžuje na "houkající" turbo a zápach spálenýho oleje. Po příjezdu toto:


Takovýhle množství se tam prej vyskytlo po dvou dnech od kontroly oleje a
cca 100 najetých km. Takže to byl docela fofr. Dál nejel ani metr, páč turbo už na volnoběh "bylo slyšet". Odvětránim to foukalo olej do sání a tlačil se ven klasicky pod baňkou EGR a kapal přímo na vlnovec. Následovala rozborka:





Na vačce a rolnach vahadel jsou pěkně vidět místa bez filmu, v hlavě a na vstřikach vydření kolem gumiček...bolest tohodle uchycení vstřiků.
Montáž a seřízení vůle proběhla po řádnym vyčištění a odsátí starýho oleje z hlavy a ol.filtru. O-kroužky a jejich dosedací plochy v hlavě je dobrý řádně máznout vazelínkou, aby se při montáži neskalpovaly a vstřiky tam pěkně "natočit".



Výplach se proved 10w40, turbo ztichlo, ale jako dřív už nedává. Majitel to zatim neřeší a pořád ted čučí na měrku

Jinak olej je ok a hladina zatim nestoupá.
***VAG,PSA,Renault***