HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milanfelda
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 kvě 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplá

nestartuje

Příspěvek od milanfelda »

velmi rád si do Strašnic zajedu -dáš mi nějaký kontakt - zavolal bych ti,?
milan
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo sorry už ti píšu
milanfelda
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 kvě 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplá

nestartuje -už jo !!

Příspěvek od milanfelda »

Takže vážení - děkuji za snahu , pomoc radou auto jede jak fík... Pepa - 100 bodů
jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag
vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse
[/quote]

závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono....
milan
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

neprisiel niekto na nieco nove po tych rokoch? vcera mi to zacalo tiez tak blbnut tak ma caka zistovanie co pomoze.
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

tak som skusil nejake veci a ked bol zohriaty motor tak vyskocila ta chyba ked som cidlo odpojil alebo zapojil ine mimo motora tak islo dobre ked som to druhe cidlo prilozil o motor ze sa zohrialo na 62 tak uz to zase blbo dal som ho prec ze ukazalo menej a islo dobre.

napatie na ventile je dobre a odpor na riadiacom vstreku je 112.


na nete som nasiel vsetko mozne co to vraj moze robit ale vlasne nikto nevie co a preco to blbne. Aky test robi RJ ked sa zohreje nad 60 stupnov ze to robi len vtedy?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“