HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19 kvě 2009, 16:05
- Bydliště: Teplá
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19 kvě 2009, 16:05
- Bydliště: Teplá
nestartuje -už jo !!
Takže vážení - děkuji za snahu , pomoc radou auto jede jak fík... Pepa - 100 bodů
jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag
vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse
[/quote]
závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono....
jediný co jsem nevyměnil byla jehla n 109 na čerpadel - to vypisoval Vag
vzhledem k tomu , že skratem šroubováku na velkých svorkách startéru se nic nedělo jsem tedy se jal vymontovat starter vrchem - tedy baterka ven nabít , zátěžák -OK, kaslík pryč a objevil se starter z korýtka na starteru jsem odendal l kabeláž abych ho mohl sundat a dostal se k matce - no a dostal jsem se na kostření kastle -motor - povoluji opěrnou matku a lup kabel mi zůstal v ruce oko prasklé viselo to jen na nějaké oxidaci a bylo po spojení . tak jsem zajásal. -demontoval mínus kabel, skočil za kámošem , ten mi sundal zbytek oka , nalisoval nové , nandal jsem to vše zpět , a na první škytnutí blafla , projel jsem to , vymazal z wokwindouse
[/quote]
závady , projel , bez závad ,vsjo vparjadke .......vizuelně kabel vypadal ok, docela i držel a bylo to ono....
milan
tak som skusil nejake veci a ked bol zohriaty motor tak vyskocila ta chyba ked som cidlo odpojil alebo zapojil ine mimo motora tak islo dobre ked som to druhe cidlo prilozil o motor ze sa zohrialo na 62 tak uz to zase blbo dal som ho prec ze ukazalo menej a islo dobre.
napatie na ventile je dobre a odpor na riadiacom vstreku je 112.
na nete som nasiel vsetko mozne co to vraj moze robit ale vlasne nikto nevie co a preco to blbne. Aky test robi RJ ked sa zohreje nad 60 stupnov ze to robi len vtedy?
napatie na ventile je dobre a odpor na riadiacom vstreku je 112.
na nete som nasiel vsetko mozne co to vraj moze robit ale vlasne nikto nevie co a preco to blbne. Aky test robi RJ ked sa zohreje nad 60 stupnov ze to robi len vtedy?