Stránka 4 z 32
Napsal: 13 led 2010, 21:45
od Huml
i tak se může, taky jsem to tak dělal, ale ty podložky jsou jistota, hlavně kdyby byl problém, můžu je vymontit a je to v původním stavu, švagr má Octu, turbo jak nový, jen jsem povolil šroubky a šlo rozdělat, žádný bouchání při půlení, prostě novas a za 2 měsíce už se zas nehýbalo, takhle to měl každou chvíli, teď jsem ho podložil a je klid, nejvíc turb dělám vždycky jak se ochladí, na podzim a v zimě, příští týden 5tý turbo od začátku roku, furt se to jen lechtá a ohřívá na volnoběh a je to hned
Napsal: 13 led 2010, 21:47
od Huml
supsak píše:priloha

jinak toto je na 11 lopatkový turbo, na 9 lopatce jsou jiný
Napsal: 13 led 2010, 21:49
od supsak
Ahoj, ked myslis tu spodnu dosku kde ide ten vymedzovaci kruzok a potom ten vrch z regulaciou, si myslim ze aj keby si ju zbrusil na 1mm, stale tu volu medzo doskami ,kde je regulacia -tie lopatky robi iba ten vymedzovaci kruzok./ked som to pochopil spravne co vlastne brusis/
Ja som tam dneska dal tie podlozky cca 0,15mm k tomu vymedz.kruzku a meral som to po poskladani vôlu regulacie tych lopatiek z mierkami a 0,30mm mierka mi tam natesno vosla tak si myslim ze to mozno bude Ok.
Lebo mne to turbo vydrzi cca rok/15000km/ a potom to zatiahne sadzou a blbne to .
Takze ja to rozoberam uz asi po 4-ty krat.
Jaro
Napsal: 13 led 2010, 22:00
od Huml
já to pochopil tak, že vlastně zbrousí ty lopatky, samozřejmě, že brousit tu spodní desku je nesmysl
Napsal: 13 led 2010, 22:43
od supsak
Pokial sa jedna o regulacne lopatky , tak to je potom OK, ak to ma cim presne rovno zbrusit?, tak dosiahne vlastne ten isty efekt ako ked by to vypodlozil.
Humle , spytam sa ta nemaral si aku tam mas volu bez podloziek a s podlozkami?
Mne to po vycisteni a poskladani bez podlozky ukazovalo volu 0,15mm, spodlozkami tam mam cca 0,30mm
Jaro
Napsal: 13 led 2010, 22:51
od Huml
jednou jsem to měřil a bylo tam 0,25 s podložkama a jezdí to ok, dával jsem 0,2 , každý to turbo je trochu jiný, proto to taky musím pak doseřizovat, až to projedu s VAGem, pěkně to jebou ty turba, proto taky některý najedou 300000 a některý 20000km než zatuhnou
po delším zkoušení a s tím, že opravdu každé turbo je trochu jiný, dávám jen podložky 0,1mm, vůle na lopatkách by neměla přesáhnout těch 0,25mm, pak už jde turbo o dost hůř odspoda a těžko se to dá doladit na červíku a táhle
Napsal: 13 led 2010, 23:37
od supsak
No jak som ti pisal, menim uz 4-ty krat a myslim ze je tam uz tretie celkom ine turbo, takze asi mam smolu ze vsetky co som mal mali minimalne vole a po cca 15000km sa zaniesli sadzami a zatuhla regulacia
Napsal: 30 led 2010, 09:41
od majkl1
Možná hloupý dotaz, ale zeptám se. Zvětšením vůle pod lopatkama zanášení sazí přece nezamezím, pouze oddálím okamžik, kdy už bude vrstva natolik silná, že se lopatky budou opět zadrhávat. Nebo je to jinak?

Napsal: 30 led 2010, 10:10
od Smoke
není to sazema, ale těsností, lopatky se začnou dřít o stěnu, proto se vypodložuje, od tý doby je pokoj

Napsal: 30 led 2010, 10:24
od majkl1
A ta "větší těsnost" se časem vytváří čím? Asi ne tím, že by ty lopatky "opuchly"?

Napsal: 30 led 2010, 11:51
od Huml
majkl1 píše:Možná hloupý dotaz, ale zeptám se. Zvětšením vůle pod lopatkama zanášení sazí přece nezamezím, pouze oddálím okamžik, kdy už bude vrstva natolik silná, že se lopatky budou opět zadrhávat. Nebo je to jinak?

nezabráníš, ale ta vrstva z toho uhlíku se zvětší jen do určité míry, navíc ta zvětšená vůle by měla zamezit tomu vytváření tý vrstvy, prtže je tam větší profuk, takže se to bude rozhodně líp samočistit, např. vysokou teplotou, když tomu dáš hašte
Napsal: 30 led 2010, 12:54
od origoš
Problém je i v tom, že se vlivem tepelných pnutí ten futrál pokroutí a ty lopatky potom váznou. Zvětšení vůlí pomůže. Kámoš po podložení má 150 000 a zatím OK.
Napsal: 30 led 2010, 13:05
od majkl1
Tomu profuku rozumím, ale to že konstruktéři neberou v potaz rozpínání a pnutí materiálů, tomu teda ne.
Já teda každou jízdu motor aspoň na chvilku "vyzvu k tanci" a turbo jsem zatím nikdy čistit nemusel a to jsem s ním už takových 200 tisíc nalítal.
Napsal: 30 led 2010, 13:27
od origoš
Když je třeba auto ve firmě a jezdí s tím kdo má ruce, tak to můžou být konstruktéři sebelepší a lopatky drhnout budou. Tady se odstraňují následky a né příčina.
Napsal: 30 led 2010, 13:36
od majkl1
Pravda pravdoucí. Blbuvzdorné věci neexistují.
