VIF zimní

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

subz3ro_tdi píše:Osobne pouzivam letny VIF aj v zime... so startmi a zamrzanim nafty nemam problem (nove cerpadlo a velky piest v rozdelovacej hlave) a co sa tyka zvysenia cetanoveho cisla a zlepsenia mazivosti - teda 2 veci co zlepsuju chod a znizuju hluk motora - tak letny VIF splni svoju ulohu bezproblemov aj pri zimnych teplotach ;)
Letní VIF a OMV Alpin diesel(Pardubice) po 50ti km jízdy při -17ti zamrz. Filtr cca půl roku starej...
Takže už jedině Castrol TDA a Verva.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nj, aferku so zamrzanim OMV Alpin Diesel sme mali pred par rokmi aj u nas... asi by som hladal problem tam ;)
Do Benzina Verva liat Castrol TDA je podla mna zbytocne... vylepsit uz nie je co, jedine pokazit ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mino182
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 13 říj 2009, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od mino182 »

si čakal, že keď dáš letné aditívum v zime, tak nafta nezamrzne??? Veď ten letný a zimný vif je už aj na pohľad niečo úplne iné... :D
Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nafta by mala byt uz podla CSN normy aditivovana tak, aby pri -17 nezamrzla... ved to je bezna zimna teplota v nasom klimatickom pasme, aky by to malo vyznam predavat? :)
problem vacsinou byva ten ze je tam voda... a ta ako vieme mrzne uz pri 0 stupnoch :-D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
M.P
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 08 led 2010, 00:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od M.P »

speedy800 píše:Odkud jsi?


<<-- bydliště mám uvedený ... Iglau
VERVA - 31,40
TOP Q - 30,40
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
Obrázek
Uživatelský avatar
M.P
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 08 led 2010, 00:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od M.P »

A VERVU už mají za 30,90
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
Obrázek
Pacey
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 19 črc 2010, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pacey »

Dívám se, že témat ohledně VIFu je tady dost, všechny bych četl tak půl roku :) Ale pár témat jsem přečetl a dočetl jsem se, že třeba používáte zimní VIF v létě nebo celoročně nebo letní VIF v zimě a tak různě...

V čem se ten letní/zimní VIF vlastně liší? V tom zimním je prej nějaká přísada proti zamrzání, pak že mají jinou hustotu, se zimním je hlučnější motor... Je v tom ještě jinej podstatnej rozdíl? Mám zůstat u zimního celoročně? Nebo jak teda? :)
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Zimní ti navíc zlepší filtrovatelnost nafty při nízkých telotách.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
paja.baza
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 říj 2009, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od paja.baza »

Letni VIF zvyšuje cetanový číslo a zimní obsahuje aquafobin to je hlavní rozdíl prot letní může v mrazech klidně zamrznout i při né moc velkejch mrazech. A zimní vif dokud není rozmíchaný v naftě tak taky může zamrznout. Jinak já osobně dávám VIF při každým tankování v létě i v zimě a nemám problém. U octavie kterou jsem koupil, ho předemnou nikdo nedával a ani nedávali asi moc kvalitní naftu. Ale asi po 3 vyjetejch nádrží s VIF a vervou se zlepšil chod a starty. Možná je to jen pocit ale já sem spokojený
Octavia 4x4 1.9TDi PD, egr. off cca 100kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“