Rozobrate turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

1pavel píše:
jano1 píše:
toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
(LOL) vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower ;) tolerance je okolo max 18 mg
to si cital na ich stranke coo (LOL) http://www.gpopshop.com/balancing.html tu si to precitaj kedy treba vyvazovat
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jano nás naučí přes google jak repasovat turba, a ještě bez vyvažovačky.
nevyvážené kolo tak možná na trakač. (rofl)
chtělo by to vyjádření Andreho
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

jano1: jediny mudrlant si tu ty ....a ani sa nedivim ze zase internetova teoria o tom ako repasovat turba doma prisla z SK :(
co tym chces dokazat ? usetrit ? cena repasov a repasovanych turb nie je az taka brutalna a setrit na turbe je najvacsia blbost (Ladas by povedal opica-banany)...Take setrenie sa pri prvej nakladacke motoru moze uplne realne skoncit rozletenym turbom, ulomky rozstrielaju intercooler popripade nejake ulomky pochrume motor a nehovoriac o oleji ktory sa dostane do sania a motoru..tomu fakt hovorim setrenie na pravom mieste (u SK odbornikov bezne..). netvrdim ze toto sa nemoze stat u noveho alebo profi repasovaneho turba ale tam je aspon zaruka a je to potom na koho hodit, u DIY opravy si to potom mozes hodit akurat ty (noteeth)
a uz si najdi aspon iny link nez ten co tu omielas, tych teorii bude na nete urcite viac (mozno aj na youtube nieco najdes, mozno aj montaz turba do S120) (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

jano1
Myslím si že jediný rozřešení toho problému je aby se sem přihlásil někdo z okolí tvého bydliště kdo turba repasuje a tebou opravené turbo hodí na vyvažovačku.Možná se budeš divit.Ja osobně turba ani nečistím.Nechávám to udělat ve firmě kde je repasujou a dostanu turbo jako nové i s protokolem o zkoušce.Nikdy jsem s takovým turbem neměl problém na rozdíl od známého s Passatem kterej si od umělců nechal 3x udělat turbo a pokaždé mu do 3 měsíců odešlo.Pochopitelně byla záruka slibovaná jenom do chvíle kdy došlo k problému a z nikoho nedostal ani korunu.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

jano1 píše:
toby66kw píše:ilustrační foto
Obrázek
a ako by si chcel rozhodit vyvazenie na tom jednom kuse oska s vrtulkou hmm??sak to je jedne kus skus logicky rozmyslat
A kde máš jistotu že turbo které rozebíráš je perfektně vyvážené.Má už něco za sebou (LOL)
Myslím že některé tvoje rady můžou v lidech vzbudit dojem že vyvažování je u turba naprosto zbytečné vyhození peněz.Představ si co udělá motůrek s vyoseným závažím v mobilu (vybrační vyzvánění) a uvědom si že turbo točí třeba 175000ot/min. .To že turbo které takhle odborně opravíš maká po namontování ještě neznamená že bude fungovat i po měsíci.Potom bych chtěl slyšet tvoje argumenty před majitelem auta (LOL)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jen ho nechte, ať se bojí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

origoš píše:Jen ho nechte, ať se bojí.
jano1 se toho právě nebojí a bohužel radí lidem nesmysly.Pochybuju že když mi po jeho opravě odejde turbo tak mi bez keců namontuje jiný a uzná chybu.Asi bych si vyslechl spoustu nesmyslných argumentů :D
Ty vyvažovačky na turba jsou asi jenom nějakej obchodní trik na vylákání peněz z lidí jinak jsou asi zbytečný (LOL)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

zaujímavá diskusia, chcelo by to nejaké video od tých čo to vyvažujú. zas na druhej strane by vyvažovačky nevyrábali keby to bola zbytočnosť
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

jano1 se toho právě nebojí
Zatím se nebojí. To přijde, a to někomu "opraví"
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

No bóže já si doma kovu na svěráku písty, aku vrtačkou vrtám válce a klikovky ohybám s pomocí autogenu z lešenářskejch trubek a turba dělám z fénů na vlasy a to by ste viděli jak ty motory choděj (noteeth) (rofl) (noteeth)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jano1 píše:
1pavel píše:
jano1 píše: (LOL) vies si predstavit ked je to zmontovane ako to vybrusuju na zadnej strane tej vrtulky?hmm no ako to len mozu robit coo skus porozmyslat kamo. vrtuky s oskou sa vyvzuju vonku s turba a az potom ich nahodia do vnutra takze ked si to rozoberies doma a znovu zlozis nic nepokazis
jano jano , abych ti udělal jasno rotor (který je dutý) viz foto tobi se vyváží , kompresorová vrtulka se samostatně vyváží , složí se to do středového domečku dá se to do vyvažovačky kde už jde do ložiska olej roztočí se na cca 40 tis ot a vyváží , potom se to dá do vysokorychlostní vyvažovačky která napodobí provozní podmínky a dovyváží se zbytkový nevývahy v rezonančních polích tj postup turbopower ;) tolerance je okolo max 18 mg
to si cital na ich stranke coo (LOL) http://www.gpopshop.com/balancing.html tu si to precitaj kedy treba vyvazovat
jano dám ti jednu otázku schválně jestli ji uhodeš , kdo pro turbopower dělá opracování některých dílů , aby se dal dokupy hybrid ? Nemusím si nikde číst kdy je potřeba vyvažovat , já to vidím na vyvažovačce , ale v žádným případě ti nechci vyvažování vnucovat napsal jsem jen postup běžný v této firmě
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Re: Rozobrate turbo

Příspěvek od ROBIG »

lubossk píše:Ahojte .Rozobral som turbo GT1749VB lebo papalo olej .Okrem toho je v poriadku.Rozobral som ho vycistil ale oska ma az 1mm volu .Co treba vo vnutry vymenit?Mam znameno co mi nejake lozisko pripadne ine veci zajedna a ja si to vymenim.Ostatok turba sa vycistil v ultrazvuku .Inac som vymyslel pekne rozobratie zapecenej vyfukovej casti ,ak bude niekto chciet poslem fotku :)

tak kde je ta fotka?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“