Stránka 4 z 5
					
				
				Napsal: 17 dub 2010, 12:24
				od karol78
				zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
			 
			
					
				
				Napsal: 17 dub 2010, 16:41
				od alfik
				karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
 
			
					
				
				Napsal: 18 dub 2010, 14:11
				od alpiners2
				alfik píše:karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
 
také sa verejne nerieši  

 
			
					
				
				Napsal: 18 dub 2010, 15:50
				od alfik
				Kludne moze poslat SZ. 

 
			
					
				
				Napsal: 18 dub 2010, 18:20
				od Peal
				dnes dalsi pokus,ubral tlak v raili nad 2000 otacek a prvni pokus parada sice se moc oproti serii nezlepsil ale nic a druhy pokus to udelalo totez ale az na 4 rychlostni stupen,padla zase znama chyba prekroceny tlak v railu.tak mam podezreni uz na to ze budu muset vyndat cerpadlo a udelat na nem zakroky.
kdyz jste vyhali cerpadlo musi se rozhodit rozvody?uz si nepamatuju jak to tam presne je.
kdyby byl spatny DRV tak by to hlasilo nizky tlak v railu ze? bud mam podezreni ze se pozde otevira a proto odrizne dodavku paliva a nebo je nejaky ten ventil ucpany a pricpany.
kdyz jsem pak zkousel vytocit to do 3000 s plnym plynem tak v pohode vynechavka a pak plny a na tu 4rku to vyplo az u nejakych 3700-4000 otacek.
duri013:mas nejaky kontakt na sebe,skype nebo icq?pisnul by jsi mi ho do SZ? diky rady bych o tom vice pokecal a na par veci se poradil. 

 
			
					
				
				Napsal: 18 dub 2010, 19:17
				od karol78
				ano, rozvod musi ist dole,
			 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2010, 11:53
				od Peal
				tak cerpadlo ukazuje spravne ale co takhle pricpany vstrik?
			 
			
					
				
				Napsal: 25 dub 2010, 22:28
				od Torgan
				alpiners2 píše:alfik píše:karol78 píše:zalezi hlavne od toho, co od chipu ocakavas. da sa to cipnut aj bez upravy tlaku v raili.
jj ja mam seriu,ale rozmyslam,ze ho trosku dvihnem. Na kolko to mas ty karol?
 
také sa verejne nerieši  

 
Mne islo len oto ci mam dobry regulator  nevyleze viac ako 1340bar. Iba Pri 5000ot. to skocilo na 1390 na chvilu
 
			
					
				
				Napsal: 25 dub 2010, 22:36
				od alpiners2
				spýtaj sa svojho úpravcu  

 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2010, 11:32
				od Peal
				tak kluci ,zahada vyresena po vsejlakych informacich jsme zkusili vymenit vstriky a spi to prehrat a uplna pohoda krasne to leze na vsechny rychlosti do 4 tisic otacek,mel jsem bohuzel pricpany vstriky a sehnal jsem si druhe.
jinak pocity kladne jen jsem zvedav jak to bude s spotrebou.jeste musim pridat na turbu ted mi to tlaci kolem 1 baru stale vyskoci na 1,2 a spadne na 1 bar ale to dela ten blby regulator tlaku ktery se neda poradne seridit .meli jste pravdu lepsi je dat si tu praci s vythnutim turba a upravit tu tycku od membrany.jen kdyby k tomu nebyl tak blby pristup
			 
			
					
				
				Napsal: 26 dub 2010, 16:00
				od duri013
				
			 
			
					
				
				Napsal: 29 dub 2010, 12:22
				od Peal
				jeste se chci zeptat,musim manualne zvysit tlak na turbu a ptam se kolik muzu dat,vidim ze hodne zvas ma tlak kolem 1,2 baru ale chci se zeptat co si muzu dovolit ne maximalni hranici ale treba 1,3 baru by mohlo byt?zalezi to zrejme i na uprave mape kolik dava nafty atd ze?
			 
			
					
				
				Napsal: 29 dub 2010, 20:19
				od Torgan
				Ja tlacim 1,35Bar. treba tam dat nafty zbytocne zvysovat tlak turba ked nastane fuelcut
			 
			
					
				
				Napsal: 31 kvě 2010, 20:18
				od alfik
				Chlapi,ked sa odpoji cidlo tlaku v raily,mala by ist jednotka na nudzovy rezim. Neviete nahodou kolko je vtedy max. tlak v raily.
A pokial si ten nudzovy rezim zabezpecuje DRV ventilom,na kolko sa vtedy otvara?
			 
			
					
				
				Napsal: 31 kvě 2010, 21:14
				od TDI tech
				Na konci railu je aj poistak ktory je u CR 1.gen. nastaveny tusim ze na 1500Bar.