Neviete niekto aka je tolerancia na tlak paliva v raily?
Priklad,poziadavok je 1350 barov. O kolko to moze presvihnut,aby to este jednotka udrzala a neodpojila cerpadlo? 1400,1450....?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alpiners2 píše:no ak to zvyšuješ v mape tlaku rail, tak si musíš upraviť aj limiter tlaku na rail. tolerancia je +- 100bar
Tak to sa mi poruca regulator.
Mapu som neupravoval,ale poziadavok je 1350 a pri plnom plyne vyskoci realny az na-cez 1500. A to uz jednotka asi nepobere.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alpiners2 píše:no ak to zvyšuješ v mape tlaku rail, tak si musíš upraviť aj limiter tlaku na rail. tolerancia je +- 100bar
Tak to sa mi poruca regulator.
Mapu som neupravoval,ale poziadavok je 1350 a pri plnom plyne vyskoci realny az na-cez 1500. A to uz jednotka asi nepobere.
a aj ti ho vypne alebo niejak obmedzi?
Naposledy upravil(a) karol78 dne 07 dub 2010, 20:13, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
alpiners2 píše:no ak to zvyšuješ v mape tlaku rail, tak si musíš upraviť aj limiter tlaku na rail. tolerancia je +- 100bar
Tak to sa mi poruca regulator.
Mapu som neupravoval,ale poziadavok je 1350 a pri plnom plyne vyskoci realny az na-cez 1500. A to uz jednotka asi nepobere.
a aj ti ho vypne alebo niejak obmedzi?
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!