Ford Galaxy TDI 1Z 66KW 1996 -j2 válce-bílý kouř-VYŘEŠENO!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky
....320cd
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se řj nachází,bylo by to super.A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Naposledy upravil(a) ThrashTheTrash dne 21 led 2011, 23:41, celkem upraveno 1 x.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Komprese je 27atm,takže cajk,vstřiky venku byly,a jeden má novou špičku a zbytek byl OK,takže je problém v tom že čerpadlo dává 23 mg,ale poč???rehak6co píše:Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky
Jinak sání mám dole,vyčištěný,bl tam bordel to byl děs a startuju to bez sání,což nemá podle mě vliv na to že to nejede na volnoběh a nejde to za plynem.POkud se pletu,opravte mě!Děkuji.Voda a olej je v normálu,nic neutíka a netlakuje!Nemám důvod hlavu dávat doůl,když je komprese OK.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Zdeněk M píše:Za budíkama.ThrashTheTrash píše:Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se čj nachází,bylyo by to super.A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Děkuji za pomoc.Fakt si nevím rady,po čem tak asi jít?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,
třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,
na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš
miloš
třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,
na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš
Abys nedopadls takto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=23
Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Dobré rady zde jsou,ale nesedí mi to ta vstřikovací dávka,já mam 23mg oni okolo 6mg.Kec píše:Abys nedopadls takto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=23
Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
slovacek.milos píše:kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,
třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,
na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš
miloš
Měl jsi v podstatě pravdu!Dal jsem to teď na kanystr a ono to jede.Reaguje na plyn,předvstřik jsem doladil ,mašina jede jak má.Pokud to zapojím zpět na nádrž,tak to packuje,nejede a je tam těch 23 mg v bloku nam hodnot 01.Pokud tam dám kanystr s čistou naftou,jede to v pohodě.Takže je hovno ale uplny hovno po naftě!Smrdí to nějakým sajrajtem.Když jsem oddělal sedačku a mrkl do nádže,tak jako nic v nádrži kromě paliva není,ale prostě na to palivo to nejede!Takže čerpadlo se asi měnit nemuselo,ale to je jedno.Teď vytankuju nádrž,dám tam 10 l čisté nafty a auto jede.Takže probleém snad vyřešen a nemělo by mě nic už překvapit!Jen nechápu i kdyy tam byl benál,tak to musí jet,ale proč t píše že tam se vstřikuje 23 mg a nejede to do doby než nažhavím???To mě zaráží!
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44