je mi te lito no coment us jsem pozadal o zruseni uctu abych se takovym cvokum jako si ty a dalsi vyhnul nestonjim o posilani do sirie zachranuji lidse zivoty ted tady a ve skutecnosti mne tvuj nasor vubec ale vubec nesajima shalm aichlem cavenogis píše:Ano, jako vždy čteš jen kousek a pak držkuješ a plácáš blbosti...![]()
*konny* píše: Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL:good:
------
CarAudio píše: Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte....
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928
Ještě něco?
Čištění vstřiků - metoda, která funguje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SEAT Model ALHAMBRA (7V8, 7V9)1.9 TDI Pd [AUY]85 kW 115 PS objem1896 ccm 12/2002 - 7-místné Stylance Luxus,, EGR-OFF
??? jsi tatar nebo co tady pořád zkoušíš?
radši už prosím tě nic nekomentuj.
Účet rušit nemusíš. Jestli ti lidi u nás nejsou dost dobrý, tak sem nelez a nebo ještě líp jdi, odkud jsi přišel. Sem evidentně nepatříš.
radši už prosím tě nic nekomentuj.Účet rušit nemusíš. Jestli ti lidi u nás nejsou dost dobrý, tak sem nelez a nebo ještě líp jdi, odkud jsi přišel. Sem evidentně nepatříš.
Naposledy upravil(a) nogis dne 15 zář 2011, 08:00, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud vskutku jsi, pak se Tvoji predci obraceji v hrobe, protoze jejich vysadou byla vzdy vzdelanost, chytrost strategie v obchodu. uvazovani, takze se tim ani nechlub, protoze jsi ostudou sveho naroda.cavediver píše:jsem žid ty vole
בושה
Mimochodem, ja nekomentoval to, jaky pripravek byl pouzit ale Tvoje chovani a vyjadrovani.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
pouzivam pripravek TEC 2000 pri cisteni T4 2.4D byla krasne slyset zmena v chodu motoru vysledek mensi kourivost a znatelne zlepseni pruznosti jiz tak nepruzneho motoru ( ale po pravde svoje jsem jeste necistil a mam z toho strach proste ctim zasadu nehrabat se do neceho co bezproblemove funguje )
Marek77 píše:Primárně je to zkoušeno na PD, ale mě zajímá především rotačka. Takže můžeme diskutovat nad oběma možnostmi.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Podle mne je důležité, co mají trysky za sebou..Čistit nějaké staré "sračky" nemá cenu, prostě to už mají za sebou. Co se týče benzinu, já teď taky nechal svoje vyčistit/km neznámé/ a pak jsem jel 80 km na 3 válce , alé mám ten pocit, že vstřik. tryska odešla elektricky, protože nedá ani ň. Jsem tak otrávený, že již měsíc auto stojí.
A co se týče původu, krásy a délce ohambí, je tady problém, že co se týče techniky, je jí to ůplně jedno. I starý oplzlý žid , jehož arabská matka mající za otce árijce a matku cikánku a jehož černý otec z Mosambiku zplozený misionářem z Islandu může být šikovný řidič a dobrý mechanik.Co se týče ohanbí, je to věc názoru..
A co se týče původu, krásy a délce ohambí, je tady problém, že co se týče techniky, je jí to ůplně jedno. I starý oplzlý žid , jehož arabská matka mající za otce árijce a matku cikánku a jehož černý otec z Mosambiku zplozený misionářem z Islandu může být šikovný řidič a dobrý mechanik.Co se týče ohanbí, je to věc názoru..
nepropadat panice...
Dnes jsem totéž zkoušel i na AFN. Ze zvědavosti, jestli bude čerpadlo nějak zas*ané zevnitř. Dal jsem cca 300ml zimního VIFU a 100ml nafty a nechal to tak půl hodiny kolovat - volnoběh, občas vyšší otáčky. Z přepadu se žadný sajrajt nevracel a náplň byla jako před tím. VIF přidávám tak 2 roky, většinou 2x více než je psáno.
Při pokusu jsem se s otáčkama nemohl dostat přes cca 3000. Asi to byla na čerpadlo moc hustá směs nebo já nevím. Pak se auto třáslo jak prase. Při zpětném napojení šlo vše jak má. Uvidíme při jízdě co jsem poku*vil

Při pokusu jsem se s otáčkama nemohl dostat přes cca 3000. Asi to byla na čerpadlo moc hustá směs nebo já nevím. Pak se auto třáslo jak prase. Při zpětném napojení šlo vše jak má. Uvidíme při jízdě co jsem poku*vil
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Ahoj tak jsem si taky na vagu kouknul na vstřiky, přikládám foto měření.
Mám problém, že auto při prudčí akceleraci kolem 1800-2000ot vybruje: sedačky, volant, palubka, prostě masááge všude.
Na volnoběh je to cítit trochu také.
Auto má najeto 316tis.
Je na něm udělaný chip v powertec kladno.
Na 107kw.
Mám Boru AJM 1.9tdi 85Kw rv 2001.
Na aute je spojka 30000km - dána jednohmota.
Náprava pevná, jen lehká vůle v hřebenu řízení.
Měnil jsem i vnější kloub. Nejvíce to dělá při jízdě kolem.120km/h a uplně brutálně při jízdě do zatáčky, třeba na dálnici.
Díky za každou radu

Mám problém, že auto při prudčí akceleraci kolem 1800-2000ot vybruje: sedačky, volant, palubka, prostě masááge všude.
Na volnoběh je to cítit trochu také.
Auto má najeto 316tis.
Je na něm udělaný chip v powertec kladno.
Na 107kw.
Mám Boru AJM 1.9tdi 85Kw rv 2001.
Na aute je spojka 30000km - dána jednohmota.
Náprava pevná, jen lehká vůle v hřebenu řízení.
Měnil jsem i vnější kloub. Nejvíce to dělá při jízdě kolem.120km/h a uplně brutálně při jízdě do zatáčky, třeba na dálnici.
Díky za každou radu

