problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:
MirekX píše:
Tak to už fakt nemá cenu nijak argumentovat, to je vůl... :D
Kdepak, jenom zoufalý manipulátor a demagog. Člověk,majitel turboservisu a je schopen napsat něco ve smyslu, že pneumatická regulace turba je stejně rychlá a účinná jako elektronická a jiné bludy a lži. Jemu nejde o blaho zákazníka ale pouze svoje. Takže vás nechá v klidu koupit si elektromobil a následně vám ještě následně nabídne svoje služby až budete mít s tím elektromobilem problémy aby vás mohl patřičně "podojit".

Každý, kdo by snad na základě jeho argumentů zvažoval nákup elektromobilu, nechť si toto plně uvědomí!
To chceš zase vytahovat desku "Fiasko s twinem vs. A3 s pneumatikou"?

Víš, že vždy, když na to přišla řeč, tak jsi musel odjet na půl roku "na školení" (noteeth)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Andre píše:
favo píše: Jen se ale obávám toho, že Evropa je v tomto ohledu dost osamocená
To je samozřejmě další hoax šířený AF propagandou.

Nicméně nejspíš asi nikdo neočekává, že ohniska elektromobility budou vznikat v Bangladéši, Somálsku nebo třeba Pakistánu...
Netvrdím že se nikde elektromobilita nerozvíjí a nepodporuje, ale nikde takovým způsobem jako v Evropě nebo třeba v Číně, závazky jsou k roku 2050 ale Evropa chce být lepší než všichni ostatní a tlačí se rok 2030 někde dokonce chtějí už rok 2025. Čína na to taky tlačí a výsledek je ten že prodeje aut tam letí prudce dolů, ojeté elektromobily jsou neprodejné a na nové každý nemá.
Skandinávské země, už na svůj tlak pomalu doplácí a řeší problémy které si nikdo z vás ekoteroristů nechtěl a nechce připustit.
Na spoustu otázek neodpovídáte a neřešíte je proto, že řešení ani odpověď nemáte a tváříte se, že když nebudete reagovat, tak žádný problém není.
Upřímě nejsem hloupá ovce která běží hned se stádem, když někdo zabečí a pokud mě rozumnými argumenty přesvědčíte otom, že dělám něco špatně, jsem ochotný se změnit, ale musí mi být umožněno se změnit, ale říkat mi abych vyměnil svoje auto na fosilní paliva za elektroauto, který si nemůžu dovolit a navíc za auto který mě bude poměrně dost omezovat a ještě bude jako ojeté neprodejné a mě jako majitele čeká po pár letech investice, kterou nebudu ani ochotný vydat, takže mi to auto bude k ničemu, mi příjde hodně postavené na hlavu.
Aby se něco změnilo, tak v první řadě lidi musí chtít a né je k tomu nutit, navíc produktem, který neobstojí.
A když uvádíš země třetího světa, tak i tam jezdí auta jenže vy se všichni tváříte, že chcete čisté ovzduší v Evropě, ale děláte jako by vítr nefoukal. Když se sem bez problémů několikrát do roka dostane ve vzduchu písek ze Sahary, tak škodlivé emise si jistě tyto státy nechají doma a sem pustí je čistý vzduch, protože vy to tak chcete.
V první řadě, omezte lodní dopravu, omezte leteckou dopravu, omezte množství kamiónů na silnicích, přestantě převážet zboží přes půl planety, podpořte místní farmáře a zemědělce, aby se produkty co si můžem vypěstovat sami, k nám nedovželi přes celou evropu v kamiónech. Podpořte rozvoj ekologických kotlů pro domácnosti, zajistěte aby si místo emisních povolenek, museli firmy znečišťující ovzduší pořídit čističky vzduchu případně si mohli dovolit lepší technologie pro spalování a né si z toho dělat výnosný biznis s povolenkama, potom se dostaví i výsledky, ale to jediny co se skutečně ve jménu ekologie děje je, že se omezují a okrádají o peníze obyčejní lidé, kteří s těmito problémy nemají co dočinění.
Následně by jste se mohli zaměřit na to, aby byla doprava hlavně ve městech plynulá a né že budu muset stát každých 150 metrů na semafóru na červenou, dále zajistit aby do center měst jezdili jen ti co tam musí nebo chtějí a né každý kdo se potřebuje dostat na druhou stranu města, nebo úplně jinam. Když se hlavní tahy i vedlejší silnice táhnou centrem každého města i menší obce, tak se nikdo nemůže divit tomu, že tam dýchají smrad a pokud jsou lidi nuceni jezdit ve starých autech protože ty nový si nemůžou dovolit, tak nečekejte změny k lepší.
Nějaký ekopoplatky vám vzduch nevyčistí, jen dostávají lidi do situace, že musí kupovat horší nebo starší auta, aby si na ten poplatek ušetřili.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jen taková noticka: Chování lidí je stejně nepochopitelné, jak psal Andre o škodlivosti veškerých zplodin pro člověka je dobré se podívat k nám , hlavně do Sudet na Ostravsko, Ustí nad Labem..Tam měli za socíku lidé doporučeno vůbec neotvírat okna, pouze o víkendu, nebo když bylo větrno..Jejich děti neskutečně trpěly, většina neustálé zdravotní problémy, permanentní kašel apod..Životnost v té oblasti byla nejnižší, ale světe div se, občané z těchto oblastí dodnes podporují starý systém, který na jejich zdraví totálně kašlal. Dostali příplatek a co mě neskutečně zarazilo, tak na 1. máje byly oslavy např. v Ostravě největší /po Praze/ a proto se říká rudá Ostrava. A co z toho plyne? Lidé jsou v podstatě idioti a Ostravsko jich bylo ze známých důvodů plné..Takže lidé na vše kašlou, na své děti, na své zdraví, hlavně PRACHY..A tehdy zapracovala lidová moudrost u nás v jižních Čechách, naše matky nás nabádaly , abychom třeba vojně někde na severu nebo kdekoliv jinde se děvčatům z těch oblastí vyhýbali,/trochu opatrného sexu ano/ a aby nás ani nenapadlo, si je vzít za manželky , protože riziko počatých dětí se zdravotními problémy je velké, včetně demence...Oni totiž ty matky na rozdíl od těch z Ostravska nebyly hloupé... :(
nepropadat panice...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:
Forest píše:
MirekX píše:
Tak to už fakt nemá cenu nijak argumentovat, to je vůl... :D
Kdepak, jenom zoufalý manipulátor a demagog. Člověk,majitel turboservisu a je schopen napsat něco ve smyslu, že pneumatická regulace turba je stejně rychlá a účinná jako elektronická a jiné bludy a lži. Jemu nejde o blaho zákazníka ale pouze svoje. Takže vás nechá v klidu koupit si elektromobil a následně vám ještě následně nabídne svoje služby až budete mít s tím elektromobilem problémy aby vás mohl patřičně "podojit".

Každý, kdo by snad na základě jeho argumentů zvažoval nákup elektromobilu, nechť si toto plně uvědomí!
To chceš zase vytahovat desku "Fiasko s twinem vs. A3 s pneumatikou"?

Víš, že vždy, když na to přišla řeč, tak jsi musel odjet na půl roku "na školení" (noteeth)
Jak tohle souvisí s tématem. Ty jsi hodně zoufalý, že? :wink:

Uvědom si, že já v tom nejsem hmotně zainteresovaný a nemám jakékoli důvody se elektromobilům bránit, pakliže budou splňovat určitá kritéria slučitelná s logikou nákupu. Tu je řeč o tobě, který není schopen s určitostí upokojit lidi, že v tom nejsi hmotně zainteresovaný a že to, co tvrdíš je motivováno "vznešenými cíli", které tu prezentuješ. Nesnaž se tu přesměrovat pozornost na něco, co s tím nesouvisí, snaž se získat pozornost ale především důvěru diskuzí na úrovni s ohledem na diskutované téma.

Domníváš se, že tím, že mě zdiskredituješ (což se ti nedaří už léta), tak že to změní něco na tom, že lžeš a nereaguješ na otázky a podněty?!


Mimochodem, zapomínáš: tady máš už dávno reakci na tvoje zavádějící slinty o mém twinturbu i školení.

Ale tady je zmiňované, kde je nejen vidět, že jsi tehdy (chci věřit a kvůli tvým zákazníkům doufám, že už sis to uvědomil a neztrapňuješ se tak) neměl problém "ohýbat realitu", tedy slovy prostého člověka lhát a vymýšlet si. Na toto jsi také nereagoval, co?

... konkrétní lži a pokusy o manipulaci?
1) Nejednalo se o glycerinový budík.
2) Žádný překmit se nekonal.
3) Překmit se nekoná, pakliže je regulace v pořádku a ladič není pako, které to nastaví tak, aby tam ten překmit byl - tedy překmit nebude záležitostí selhání REA nebo turbodmychadla či motoru ale ladiče.

Ostatně, Radek Martinec ti to tam hezky v klidu všechno vysvětlil a tvoje lži vyvrátil.

Víš, to je jeden ze zásadních rozdílů mezi námi - zatímco když já přestřelím nebo zjistím, že jsem neuvedl něco, co by se zakládalo na pravdě, dokáži se omluvit (ostatně, například v tomto tématu). Ty toho schopen nejsi. A to, že jsi byl úplně mimo potvrdilo hned několik lidí v onom tématu.

Mimochodem, od té doby uplynul nějaký čas, který mi dal zapravdu. Například Mirulu ovládá obyčejným REA z VKLR opravdu výrazně větší turbodmychadla, což prokazuje kvalitu a schopnosti REA.

Dovolím si ti dát radu: o tvé A3 bych být tebou raději pomlčel. Mohl bych zmínit skutečnosti, které jsi v rámci "ohýbání reality" záměrně zamlčel, protože to není nic, na co bys měl být pyšný. Takže, být tebou, téma tvoje A3 bych přešel stejně jako přecházíš moje otázky zde :wink:


Ale teď zpět k tématu: výše uvedené jsem zmínil jenom aby si každý čtenář uvědomil, že Andre je spekulant, který neváhá lhát jenom ze zištnosti a hamižnosti.

A vzhledem k tomu, že nedokázal zareagovat na spoustu podnětů a otázek, které mu byly položeny, dovoluji si čtenářům doporučit, aby jeho tvrzení nebrali vážně, protože jemu jde o zisk, nikoliv o zdraví, životní prostředí atd.


Andre, pakliže chceš být brán vážně, jako seriozní diskutující, měl bys reagovat na dotazy a podněty. Takhle to totiž vypadá ještě hůř, než když já nereaguji na nic a pro někoho se to může jevit, že "dělám mrtvého brouka". Pravdou je, že jsem prostě vytížen a nechci to odbýt. Proto jsem třeba nereagoval hned ráno - tento příspěvek vyžadoval přípravu a pozornost, kterou jsem tomu nemohl doposud věnovat. Mě jde totiž o to, odpovědět komplexně a úplně - ostatně, proto jsou moje příspěvky tak dlouhé.

Ostatně, Favo ti to napsal velice výstižně:
favo píše:Na spoustu otázek neodpovídáte a neřešíte je proto, že řešení ani odpověď nemáte a tváříte se, že když nebudete reagovat, tak žádný problém není.
PS: pakliže se ti nechce hledat všechny moje podněty a dotazy, v rámci budoucnosti nás všech jsem ochoten obětovat tomu ten čas a udělat ti výčetku všech nezodpovězených dotazů či podnětů bez reakce.

@jericho-3: Jenže tu je jiný problém - EURO3 pevné částice jsou z komplexního hlediska "zdravější" (chápej méně zdraví škodlivé) nežli EURO4 emise, které prošly DPF. Jsou daleko a nesmírně zákeřnější!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

favo píše:
Andre píše:
favo píše: Jen se ale obávám toho, že Evropa je v tomto ohledu dost osamocená
To je samozřejmě další hoax šířený AF propagandou.

Nicméně nejspíš asi nikdo neočekává, že ohniska elektromobility budou vznikat v Bangladéši, Somálsku nebo třeba Pakistánu...
Netvrdím že se nikde elektromobilita nerozvíjí a nepodporuje, ale nikde takovým způsobem jako v Evropě nebo třeba v Číně, závazky jsou k roku 2050 ale Evropa chce být lepší než všichni ostatní a tlačí se rok 2030 někde dokonce chtějí už rok 2025. Čína na to taky tlačí a výsledek je ten že prodeje aut tam letí prudce dolů, ojeté elektromobily jsou neprodejné a na nové každý nemá.
Skandinávské země, už na svůj tlak pomalu doplácí a řeší problémy které si nikdo z vás ekoteroristů nechtěl a nechce připustit.
Na spoustu otázek neodpovídáte a neřešíte je proto, že řešení ani odpověď nemáte a tváříte se, že když nebudete reagovat, tak žádný problém není.
Upřímě nejsem hloupá ovce která běží hned se stádem, když někdo zabečí a pokud mě rozumnými argumenty přesvědčíte otom, že dělám něco špatně, jsem ochotný se změnit, ale musí mi být umožněno se změnit, ale říkat mi abych vyměnil svoje auto na fosilní paliva za elektroauto, který si nemůžu dovolit a navíc za auto který mě bude poměrně dost omezovat a ještě bude jako ojeté neprodejné a mě jako majitele čeká po pár letech investice, kterou nebudu ani ochotný vydat, takže mi to auto bude k ničemu, mi příjde hodně postavené na hlavu.
Aby se něco změnilo, tak v první řadě lidi musí chtít a né je k tomu nutit, navíc produktem, který neobstojí.
A když uvádíš země třetího světa, tak i tam jezdí auta jenže vy se všichni tváříte, že chcete čisté ovzduší v Evropě, ale děláte jako by vítr nefoukal. Když se sem bez problémů několikrát do roka dostane ve vzduchu písek ze Sahary, tak škodlivé emise si jistě tyto státy nechají doma a sem pustí je čistý vzduch, protože vy to tak chcete.
V první řadě, omezte lodní dopravu, omezte leteckou dopravu, omezte množství kamiónů na silnicích, přestantě převážet zboží přes půl planety, podpořte místní farmáře a zemědělce, aby se produkty co si můžem vypěstovat sami, k nám nedovželi přes celou evropu v kamiónech. Podpořte rozvoj ekologických kotlů pro domácnosti, zajistěte aby si místo emisních povolenek, museli firmy znečišťující ovzduší pořídit čističky vzduchu případně si mohli dovolit lepší technologie pro spalování a né si z toho dělat výnosný biznis s povolenkama, potom se dostaví i výsledky, ale to jediny co se skutečně ve jménu ekologie děje je, že se omezují a okrádají o peníze obyčejní lidé, kteří s těmito problémy nemají co dočinění.
Následně by jste se mohli zaměřit na to, aby byla doprava hlavně ve městech plynulá a né že budu muset stát každých 150 metrů na semafóru na červenou, dále zajistit aby do center měst jezdili jen ti co tam musí nebo chtějí a né každý kdo se potřebuje dostat na druhou stranu města, nebo úplně jinam. Když se hlavní tahy i vedlejší silnice táhnou centrem každého města i menší obce, tak se nikdo nemůže divit tomu, že tam dýchají smrad a pokud jsou lidi nuceni jezdit ve starých autech protože ty nový si nemůžou dovolit, tak nečekejte změny k lepší.
Nějaký ekopoplatky vám vzduch nevyčistí, jen dostávají lidi do situace, že musí kupovat horší nebo starší auta, aby si na ten poplatek ušetřili.
Já nemám žádnou zodpovědnost a ani pravomoc nějak ovlivnit cokoliv z toho, co tady na moji adresu vyčítáš. Nejsem nijak veřejně činná osoba, nikým volená a tudíž nemám ani povinnost tady komukoliv na cokoliv odpovídat. Definoval bych se asi jako vyvraceč mýtů o elektromobilitě.
To, že se nedočkáš odpovědi, je z mojí strany hlavně z důvodu, že se mi jednoduše nechce obstránku vysvětlovat ty samé hoaxy stále dokola, např o tom "vnucování" elektromobilů jsme to řešili asi 3 stránky dozadu a nakonec jsi sám dospěl k názoru, že ti vlastně nikdo nic nenutí. A rozhodně to odmítám teď řešit znovu. Stejně tak narážku na řešení "problémů" ve Skandinávii, čímž nepochybně myslíš propagandu z autofora, kde hraný dánský spot na podporu rychlonabíjecích stanic vydávali za reálný kolaps elektromobility v Norsku.
Ať se ti to líbí nebo ne, elektromobilita je ne příliš vzdálená budoucnost a je třeba se s tím smířit. Rozhodně to není na popud žádných teroristů, ale je to logická cesta ven ze slepé větve spalovacích motorů. Že dnes není pro tebe elektromobil vhodný a nedosáhneš na něj neznamená, že zítra to nemůže být jinak. Nikdo nikoho nenutí elektromobily vyrábět, prodávat ani kupovat. Stejně tak není pravda, že nikdo elektromobily nechce kupovat.
Asi se ti to moc nebude líbit, ale vlastnit a používat auto není nijak ústavou dané právo, stejně tak nikdo nemá povinnost ti vybudovat před vchodem do domu nabíjecí stanici s přednostním právem k použití. Postarat se musíš hlavně sám a nářkem na internetu toho moc nezískáš.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše: Jak tohle souvisí s tématem. Ty jsi hodně zoufalý, že? :wink:
Není to zdaleka poprvé, kdy si všímám, že sám začneš nějaké téma a druhého napadáš proč se o tom zmiňuje. V tomto nejsem žádný odborník, ale na to už musí být jistě oficiální definice duševní choroby. Např. nanočástice sazí umí pronikat do mozku a spustit Alzheimera. Né že bych ti to přál, ale byl jsi sazemi často a silně exponován.

Nicméně upřímně nechápu, proč se opět snažíš tady spouštět něco, o čem moc dobře víš, že nemůžeš vyhrát. Navíc za ta léta už by jsi mohl pochopit, že tvoje archivy a veřejné házení špíny mě nechávají naprosto v klidu. Nakonec nebyl jsem to já, kdo musel po jednom takovém incidentu vyhledat odbornou pomoc a požívat nějaký čas medikamenty, tedy pardon, "odjet na školení".
A vzhledem k tomu, že odmítám nést zodpovědnost za tvůj duševní stav, nebudu tu obehranou desku "Fiasko s twinem" dál řešit.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Andre, omlouvám se jestli to vyznělo tak že tím vším obviňuji i tebe, nebyl to úmysl. Jsem si vědom toho, že jsi "jen" uživatel el. auta a s histerií která se kolem ekologie v poslední době rozmohla nemáš nic společného.
Ovšem ve spoustě věcí nemáš pravdu, hlavně co se výroby elektroaut týče, automobilky jsou k tomuto kroku nuceny, protože jinak nesplní limity CO2 a hrozí jim miliardové pokuty, tohle bylo jediné řešení, jak z toho co na ně brusel chystá vybruslit ven.
Pak tu máme hlupáky jako je Bursík, který ti veřejně vykládá, že pokud si nějaký pražák nyní koupil nové auto se spalovacím motorem, tak je to jeho poslední. V Británii chtějí spalovací auta zakázak od roku 2030, skandinávci kříčí že chtějí už rok 2025, Evropa jako taková s tím počítá o něco později, tak kde je to tvoje, že mi elektrický auto nikdo nenutí ?
Pokud auto potřebuji a nikde se ani slůvkem nezmiňuji, že na něj mám ústavou dané právo, a nebudu si moci koupit auto se spalovacím motorem a jiné než el. auta tu nebudou, tak kde je ta svobodná vůle ?

Jinak já osobně vidím budoucnost ve vodíku a to proto, že je to nejhojněji vyskytující se prvek ve vesmíru a teoreticky nám nemuže nikdy dojít.
https://www.garaz.cz/clanek/nova-vodiko ... e-21002729
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Zatiaľ su elektro auta iba hračka pre bohatých pozerám inzeráty a napríklad malý Fiat 500 elektro dvoj mieste dojazd 150km cena 350tis CZ kto si to auto kúpi?je použiteľné iba na jazdu do práce a späť ,trošku drahé nie?

https://auto.bazos.cz/inzerat/110602910 ... omobil.php

Bývaš vo väčšom meste le omnoho lepšie jazdiť MHD podľa mňa kde za celý život tie peniaze neprejazdis .,chces niekam ďalej musíš proste plánovať kde v pol ceste to auto dobijes ,už sa obmedzujes dojazdom musia stále plánovať kde sú nabíjacie stanice lebo ma malý dojazd keď chces nie o lepšie už tam je cena úplne inde ako za napr e golf ,
Ako píšem kto má peniaze cestuje napr 20-30km do práce dobre zarába môže si kúpiť druhé auto do rodiny iba pre ženu za tie peniaze tak dobre ale ako jedno auto v rodine pre obyčajného človeka to zatiaľ nie je .
A ešte jedna vec čo keď bude buracka svhytaju to baterky alebo motor to auto bude podľa mňa na odpis lebo cena opravy bude úplne niekde inde kde zatiaľ spalovak sa dá v pohode opraviť náhradných dielov a veci okolo je plno len elektromotor asi v poľsku alebo na vrakaci zatiaľ nekupis, určite to za 30r bude inak ale zatiaľ si myslím pre obyc človeka dráha sranda.
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mne trochu technicky mrzí, že jakýkoliv popis el. auta je jen povrchní a i majitelé zde na netu nám nic nepopsali, abychom si utvořili názor..chápu, že je více typů , ale ten základ snad už má každý el. auto jasný, ne? Např. při jaké závadě je auto neschopno jízdy a při jaké ano..Např. bude závada na brzdách, dojdou např. destičky a klidně lze s autem jet, ale systém auto odstaví nebo ne, když při ubrání plynu auto samovolně zpomaluje a v podstatě brzdy se používají omezeně? Nebo když odejdou baterie nebo je havárie , lze vůbec z auta vystoupit, když je vše podmíněné zdrojem?Atd. atd.
P.S. Andre moc dobře vím, že kouřící V3S je menší zlo než závada u posledního dieselu s ultra moderním vstřikováním..To bych už musel být na prkně, co vše jsem se za život musel nadýchat v nevětraných dílnách, hlavně v zimě , kdy jedno otevření obrovských dveří spočívalo v omrznutí mechánů s beranicemi na hlavách, kde se také topilo jako na letištích tzv. raketami, naftovými topidly s velkým větrákem, kdy spotřeba byla taková, že připravené kýble nafty jsme nestačili měnit, jak hladina mizela..Veškeré výpary jsme dýchali s cigárem v hubě..Dnes se mi z toho dělá špatně, když si na to jen vzpomenu... :D
nepropadat panice...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre, zoufalství v rámci kterého se uchyluješ ke lžím zjevně nezná hranic. V rámci profesního života jsem opakovaně podstoupil vyšetření, která samozřejmě prokázala, že jsem v pořádku po fyzické (pomineme-li nadváhu, která v mém případě dle zátěžových testů není omezující fyzičku a výkonnost) i psychické stránce (konkrétně naposledy v roce 2018).

Ostatně, nemusíme chodit daleko: o toto nařčení jsi na mě zkoušel již dávno. Naštěstí, součástí toho příspěvku je i moje reakce na tvoje lži o mém twinturbu a další ze série tvých lží apod. Taky je tam uvedeno proč bys neměl lhát ale zjevně nemáš potenciál se poučit nebo pochopit ten psaný text.

Marně přemýšlím, kam až můžeš klesnout, kde máš limity. Vskutku, zjevně čirá zoufalost. Co bude následovat? Nařčení z nějaké sexuální úchylky?! :o

Mimochodem, možná, že máš ale osobní zkušenosti (to by mohlo vysvětlit tvoje lži, podsouvání a manipulace), protože ty jsi samozřejmě byl vystaven působení spalin několikanásobně více nežli já. A že těch spalin v rámci oprav turbodmychadel, dřívějších oprav a úprav turbodieselů, jakož i rozprášené mlhoviny z nafty v rámci oprav vstřikovačů bylo, co? Uvědom si, že já nejsem mechanik a ta moje hobby činnost nebylo nic významného z hlediska časového období i intenzity. Takže děkuji za případnou starost ale opět lichá záležitost z tvojí strany, která padla na neúrodnou půdu.

Nicméně, znovu ti doporučím domluvit si schůzku s Víťou přes Richarda. Pak tu nebudeš plácat takové zavádějící a hlavně poplašné zprávy.

Myslím si, že by ses měl zaměřit na argumentaci v rámci tématu. Stále jsi nám neposkytl dostatečné ujištění, že to, co tu "předvádíš" není motivováno nezištnými (z finančního hlediska) záměry.
Andre píše:Asi se ti to moc nebude líbit, ale vlastnit a používat auto není nijak ústavou dané právo, stejně tak nikdo nemá povinnost ti vybudovat před vchodem do domu nabíjecí stanici s přednostním právem k použití. Postarat se musíš hlavně sám a nářkem na internetu toho moc nezískáš.
To je moc šikovně napsáno. A zároveň sis odpověděl na to, proč není elektromobilita v současné podobě a možnostech vhodnou budoucností. Nenabízí totiž dostatečnou konkurenceschopnost, chceš-li odpovídající alternativu, která by nesnižovala spotřebitelovu životní úroveň (a teď nemyslím finanční).

Stále jsi neodpověděl ani na moji prosbu o výčetku automobilů, které disponují akumulátory netrpící rychlonabíjením navzdory tomu, že jsi zmínil, že takové jsou. Takže v rámci té role "vyvraceče mýtů" by bylo vhodné, abys to uvedl na pravou míru - u kterých současných elektromobilů najdeme akumulátory, jejichž životnost se nekrátí při rychlonabíjení?

Víš, ono je hezké říct pouze "stačí pár minut na nabíječce a máš nabito na XYZ km" ... ale taky by bylo vhodné sdělit, že tento způsob nabíjení není k akumulátorům šetrný a výrazně (ve srovnání s pomalým nabíjením) snižuje jejich kapacitu i životnost. Ostatně, toto zná téměř každý uživatel mobilního telefonu, jehož výdrž akumulátoru už je po pár měsících používání absolutně mimo hodnoty uváděné v manuálu :wink:

@Jericho: Asi ti nemusím vysvětlovat, že elektronika dává prostor pro vyřazení funkčnosti i v momentu, kdy je daná věc plně funkční. To je jedna z mých obav: elektromobily budou moci být zastaveny či postavený mimo provoz aniž by nebyly provozuschopné. Ostatně, stačí si přečíst o elektronickém brzdovém systému SBC, který Mercedes aplikoval u předfaceliftové W211. Tento sledoval počet sešlápnutí brzdového pedálu a tuším po 300000 sešlápnutí systém elektronicky deaktivoval. Díky hackerům, kteří dokáží toto vyresetovat praxe ukázala, že systém je plně funkční i po opakovaném resetu.

Pakliže někoho štvou "kurvítka", musí si být vědom, že v rámci elektromobility je více, nežli prostoru dost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Brácho mal v robote Nissan leaf 80kw a ze zrýchlenie vozenie príjemné ale strašne malý dojazd neviem či nie 110km a po 6 rokoch baterky 82%, ,a že keď zapnes kúrenie tepelné čerpadlo tak dojazd rapídne klesá tak cez zimu to kľudne môže byť len polovica .,za tú cenu auto na behanie okolo komína s malým dojazdom .
BMW 330 ix
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono i vozidlo se spalovákem může mít problém s kapacitou baterie :)

https://youtu.be/sxO4KbYPRyk?t=363
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“