Napsal: 24 říj 2019, 18:56
To máš pravdu, ale můžeš jej uvést v činnost , pokud máš manuál mechanicky..A o to jde, vždy je třeba myslet na krizové situace , kdy například žlutý anděl není za rohem... 

Při stavu současných technologií je vodík naprostý úlet, ekonomicky i ekologicky nesmysl, spousta technických problémů, nulová infrastruktura, vysoké riziko atd.favo píše:
Jinak já osobně vidím budoucnost ve vodíku a to proto, že je to nejhojněji vyskytující se prvek ve vesmíru a teoreticky nám nemuže nikdy dojít.
https://www.garaz.cz/clanek/nova-vodiko ... e-21002729
Co konkrétně je lež?Forest píše:Andre, zoufalství v rámci kterého se uchyluješ ke lžím zjevně nezná hranic.
Lžeš průběžně takže mám trávit další čas generováním výčetky tvých lží?!Andre píše:Co konkrétně je lež?
Promiň, ale co má vodík společného s ropným bisnissem ?Andre píše: Při stavu současných technologií je vodík naprostý úlet, ekonomicky i ekologicky nesmysl, spousta technických problémů, nulová infrastruktura, vysoké riziko atd.
Je to nejspíš jen hra, jak udržet dál v chodu ropný business.
Má společného tolik, že 95% vodíku se vyrábí pálením zemního plynu, ropy a uhlífavo píše: Promiň, ale co má vodík společného s ropným bisnissem ?
Je to plyn který vzniká elektrolízou vody.
I kdybychom ho uměli za 20let teleportovat zadarmo z vesmíru, tak to stejně nic nezmění na jeho problematických fyzikálních vlastnostech.favo píše:To že vodík neumíme získat levně nebo efektivně je stejný jako že neumíme vyrobit schopnou bateii, je to všechno jen otázka času a vývoje. Možná že se této diskuzi budeme za 20 roků jen smát a nebo je taky možný že nám prostě už do smíchu nebude.
A to si vem takovou Toyotu Mirai - pořizovací cena 2mil, jezdíš za 3,5Kč/km a životnost FC zhruba 100tkm.favo píše: Ale třeba teď v autosalonu spočítali návratnost vyšší ceny za pořízení elektromobilu Renault Zoe a tam to spočetli na ujetí 400 000 km, aby se vyšší investice zaplatila a potom se to teprve začně vyplácet v porovnání s autem za 300 000 Kč. Jako fakt 400 000 km, který to elektrický auto vydrží na původní baterii tolik a prosím netahejte sem Teslu ta je s cenou někde úplně jinde, ta se snad nemůže vyplatit vůbec. A který majitel auta najezdí 400 000 km snad kromě taxikářů. Vždyť i po 15-20 letech v provozu tu máme auta která mají najeto mezi 150 000 - 250 000 km, stačí se podívat na veškerou inzerci s ojetými auty. Takže počítám že 400 000 km takový auto dle českých bazarových serverů ujede tak po 40ti letech.
úplně to vidím, ojetý elektroauto a dojezdem pár desítek km koupíš levně, do toho centrálu z Lidlu a tradá..oktáf píše:generátor a kanystr a máš dojezd jako normální auto