Stránka 5 z 21

Napsal: 15 led 2016, 13:35
od Hrubec
cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)

Napsal: 15 led 2016, 15:53
od Milda92
Hrubec píše:cece asi ne:) egr to chce on a kat taky neco pomuze ale dulezite bude si myslim davka paliva vzduchu atd.mam SW od Funa ale i tak to nedalo a pkud bude egr a kat s upravenym sw tak emise spadnou treba o cca 50% ale to stacit nebude.ja mam udavanou max kourivost tusim 0,94 nebo tak nejak a namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek:) a pokud jedu ani oblacek:)
No a pomuže to vyřešit nějakej eco soft nebo musí všechny komponenty pryč?Stejně si myslim že pulka fachmanu to přehazi po stk zpet.

Napsal: 15 led 2016, 16:16
od standa123
Co koukam kolem sebe tak docela dost kouri i seriova auta...jak ty projdou? Me se taky nezda ze by mi auto nejak kourilo. Pri plnym jo ale na volnoveh ani oblacek.Ale budu mit taky asi problem no, doufam ze se do cervna neco vymysli...... (noteeth)

Napsal: 15 led 2016, 16:41
od Hrubec
no nalozil tomu 5200ot :roll:

Napsal: 15 led 2016, 17:22
od favo
Píšeš že máš sw od funa, ale v podpisu nemáš uvedený výkon a krouťák, proč když fun dává graf z brzdy.

Napsal: 15 led 2016, 18:22
od Hrubec
jen tak:) nema to tu vic lidi:)

Napsal: 15 led 2016, 18:33
od Poluxtroj
... namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek
Tak to je teda slušná hodnota kouřivosti :) Podle mě by KAT ON znatelně pomohl.Dívám se na moje hodnoty protokolu z emisí loňského roku a hodnota kouřivosti dovolená je 1,40 a naměřená byla 0,15 ;)

Napsal: 15 led 2016, 18:36
od standa123
Co treba trysky maji spatne hodnoty?

Napsal: 15 led 2016, 19:33
od turbo kamna power
Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)

Napsal: 15 led 2016, 19:35
od Hrubec
turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)
a co se softem?ten ma zustat stejnej?

Napsal: 15 led 2016, 19:39
od Milda92
Hrubec píše:
turbo kamna power píše:Jste se všichni zbláznili? Od kdy Kat nebo EGR sníží kouřivost? :)

Nejjednodušší řešení u rotačky, pokud máš velké trysky, jako tady Hrubec Race520, dát na STK a emise sériové trysky, respektive celé vstřikovače, to pak nemůže zakouřit ani náhodou ;)
a co se softem?ten ma zustat stejnej?
Určite ne domluv se s čipařem jednou za 2 roky to budeš muset holt vše přeskládat do serie.Asi jedinej způsob jak projit.

Napsal: 15 led 2016, 19:46
od turbo kamna power
Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.

Napsal: 15 led 2016, 20:08
od favo
Hrubec píše:jen tak:) nema to tu vic lidi:)
Neber to jako narážku, myslel jsem to tak zda fun odlaďoval popisovaný hardware nebo se po čipu ještě něco neměnilo, protože to překročení kouřivosti je značný.

Napsal: 15 led 2016, 20:18
od Poluxtroj
favo píše:
Hrubec píše:jen tak:) nema to tu vic lidi:)
Neber to jako narážku, myslel jsem to tak zda fun odlaďoval popisovaný hardware nebo se po čipu ještě něco neměnilo, protože to překročení kouřivosti je značný.
Taky se mi to moc nezdá ;)

Napsal: 15 led 2016, 20:29
od Milda92
turbo kamna power píše:Blbost, soft bych nechal upravený. Jen si na den od někoho půjčíš origo 66kw vstřiky (nebo je koupíš za 1500kč), a když máš soft udělanej na race trysky, tak na o polovinu menších origo vstřikách to přece nemůže zakouřit nikdy. Jezdit kvůli tomu speciálně každý 2 roky na soft mi přijde jako demence (nedejbože ještě přeskládávat všechny komponenty). Jedině, pokud budeš nechávat dělat nově soft, tak si rovnou nechat udělat přepínatelný.
Tak to jsi mel napsat uplně na začátku když jsme se ptali jak to ojebat aniž bych auto musel prodat:-DPři takovéto upravě