Stránka 5 z 5
Napsal: 03 dub 2020, 15:32
od Tomas.cz
A jak auto jede?
Takhle se motor točí na volnou akceleraci a tlak kolísá, ale jak se chová při zátěži?
Napsal: 03 dub 2020, 15:47
od frantisek28
Akceleracia bez problemov, ale potom tak 2 minuty, kym sa dym rozplynie. Na beznu cestu s tym nesmiem, by som sposobil neprejazdnost. Necitit vynechavanie, nudzak. Kontrolka volantu svieti, lebo bola baterka KO. Dnes prvy start, po takmer 2 rokoch. Cez startovacie kable. Chytlo to v podstate ihned, motor sa asi raz otocil a uz vrcal sam. Dnes som s tym presiel cca 800 metrov.
Aj pred tou odstavkou, akceleracia (aj na plny plyn) bez vynechavania, skusal som to popretacat az do omedzovacich otacok pod zatazou.
Teraz to mozno huli krapec viac, kedze nafta v nadrzi ma 2 roky, no nic to nemeni na situacii, problem bol aj predtym, ked auto jazdilo a tankovalo sa niekolko x, zvacsa OMW. VIF bol tiez pridany, a myslim, ze som skusal aj na flasku z VIFom nakratko pred tandem dat. Nic sa nezmenilo.
Napsal: 03 dub 2020, 16:48
od frantisek28
Este aby sme sa pochopili, ten tlak tandemu kolise, ked drzim rovnaky plyn. Na videu je to vidno, ze otacky drzim rovnake a tlak kolise.
Skusim odpajat vstrek po vstreku, potom dam vediet.
Napsal: 03 dub 2020, 17:34
od frantisek28
Tak, poslusne hlasim.
Odpojeny 3. vstrekovac a nehuli to.
Ale co ten tandem?
Napsal: 04 dub 2020, 07:44
od Tomas.cz
Začal bych vstřikovačem č. 3 a pak případně řešit tandem.
Napsal: 04 dub 2020, 11:39
od frantisek28
Kusok som pokrocil.
Vstrek som vybral.
Mosadzny kruzok a spodne tesnenie riadne sasraty. Pod tou spodnou gumickou bolo nasrate tiez. Hrubo. Myslim, ze to netesnilo, prefukavalo tadial.
Mohlo by to sposobovat slabsiu kompresiu a teda ten biely dym? Zrovna tak, problemy s tym tlakom tandemu?
Sachta asi neni najhorsia. Skusim zrazit tie hrany.
To spodne sedlo som este necistil. Iba odsavackou osal bordel co sa tam uvolnil po vytiahnuti vstreku.

Napsal: 04 dub 2020, 11:41
od frantisek28
A velke dik za ochotu poradit

Napsal: 04 dub 2020, 11:51
od Jarda-k
A co chceš radit? Srazit hrany, očistit šachty, dát nový gumky, nový šroub a dát vstřik zpět. Ideál by ještě bylo nechat vstřik zkontrolovat na stolici. Korekce jsou ale malý, tak mu bude asi prd.
Napsal: 04 dub 2020, 15:39
od puker
a kde máme fotku vstřiku a sežrané gumičky??
moje vlákno máš asi projítý,tak na ty hrany a jejch srážení si dej pozor..

Napsal: 06 dub 2020, 09:59
od frantisek28
Hrany zrazim iba tie spodne, vrchne len liznem.
Ale serie ma, ze gumky mali byt vymenene, no zjavne napriek tomu, ze som to zaplatil, tak sa na to nesahlo
Keby mi menili gumicky, tak aspon su tie hrany liznute a gumicky po tych par kilometroch nebudu tak ohlodane…
Stav ako som ho vytiahol nemam, lebo som to hned handrou reflexne utieral.

Napsal: 16 dub 2020, 17:41
od frantisek28
Tieto praskliny, to je hlava uz na odpis, alebo?
Prasklinky su max do 3/4 diery. Len teraz uz nepamatam, ci to najviac prasknute neni nahodou na tom problemovom 3tom valci, kde podfukovalo pod vstrekovac.
A este nieco.
Toto na tandeme je nieco bezne? Preco k tomu doslo?
Kapku to odniesla aj panvicka a hlava ako tam ten odlomeny kusok behal.

Napsal: 16 dub 2020, 18:03
od Tomas.cz
To se objevovalo už na starších rotačkách, ty praskliny kolem trysky vstřikovače a motory frčí dál.