SPOTREBA VW TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

AFN

Příspěvek od mikesik »

cauky mam Toledo TDI 81 kw origo bez uprav AFN rv 98 prumer 5.5 nejsem zavodnik ale pres Ukrajinu KIEV ODESSA podle PC 4,2 plny auto a kufr nevim jestli se to mu da verit. obcas tomu dam pohulit tak 6.6 ale chystam se na trysky PP764 mam to do DP 15minut klidne jizdy
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

spotřeba

Příspěvek od mirek »

Ja na mojím Passatu mam dlouho dobou spotřebu jasně že dlouhé trasy mam kolem 5,3lt na 100km myslím celkem slušné mam motor AFN
a to mám pořad zapnutý climatronic na automatiku
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

spotreba

Příspěvek od schonus »

AHF, S764, EGR off, Chip, 215/45/R17

pri jizde 80km/h - 4,9l dle budiku (takhle nejezdim)
pri normani jizde 110km/h - 5,6l dle budiku
pri extremu cca 6l
nalozenej a s plnym vozejkem - 5,8l

kourivost vozu - pri 80% pedalu 0%kourivost ... zbytek trosicku (LOL)
Naposledy upravil(a) schonus dne 23 čer 2008, 10:44, celkem upraveno 1 x.
STOledo 1M, AHF - poladeno
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ASV, RACE, 10ka hlava, 195/45/R16 (mam je v technicaku, proto tenhle rozmer)

predpisova jizda - 5,5 - 6l
stredni naloz - o litr vic
velka naloz - o dva litry vic (doufam) :-)

kourivost vozu - v lete trosku ano, v zime nic

(LOL)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Registrován: 09 bře 2008, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lenka »

čau, když to tu čtu tak musim napsat že mám A6 96 manuál 103KW sedan a po dálnici 130 za 5 a mimo město 6.5 po městě prakticky nejezdim, ale jezdim klidně tak jak se s takovim starym kočárem má :)
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

Tiez mam A6, '96, 2.5TDI, 103kw, 6 kvalt. + trysky S764 + chip + kola 215/55 R16 a normalne kombinovane jazdim za 7, dialnica 160, okresky 110... da sa aj za 6 ale po okreskach 80 a dialnici 110
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Tak to ja jezdim s VW Golf 96 PD a plne nalozenej jezdim tak za 6,5 nekdy za 7 kdyz tomu po ceste davam.. :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Lada 2
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 21 kvě 2008, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Toužimsko

Příspěvek od Lada 2 »

Dneska jsem tankoval do plný tak se taky přidám. Vyšlo mi 6 litrů s klimou. Nejsem závodník ale max. předepsanou nejezdím. To se prostě nedá. Alespoň zatím. Body mám všechny. Tak jezdím řekl bych svižně
G4 85KW 6ti kvalt variant 4 motion
O2 kombajn 103KW
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

No hoši,myslím,že tady hodně lidi kecaj,vychvalujou se s desetinama.... (LOL)
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Moje první Octavka 1.9 TDI 66 KW AGR r.v.1998 čip na 96 KW,bez klimy, najeto 156000 km,v řj omezený EGR, normální jízda občas po dálnici 220 ať se protáhne turbo od 4,5 do 5,5 l podle počasí.Dlouhá jízda Chorvatsko a zpět po dojezdu ukazoval palubák 3,8.(Ať ji pánbů da věčnou slávu sloužila super) Teď Octavka 4x4 TDI ADT 2001 čip 100 KW najeto 120000 km,taky omezený EGR normální jízda,občas také protažení turba,6-6,5l.Chorvatsko a zpět plně naložená(4 lidi +bagáž) rychlost 120-160,občas zap.klima,po dojezdu 5,9.Zhruba to sedí na nádrž 56l jsem najel asi 1100 km.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

airbone píše:ak chcete, aby vam to zralo 4.5litra, mali ste si kupit male auto. Mne pasat V6 zerie 7.5-8l, ale vobec mi to nevadi. Ked chcem mat velke auto, tak nemoze zrat ako skuter predsa. Ved prazdny vazi 1653kg a to uz je nieco.... toto je choroba dnesneho ludstva, mat silne a velke auto, ale hlavne, aby zralo prinajlepsom tak 3litre. A hlavne aby stalo len par korun.... :D ked take auto vymyslia, aj ja ho chcem :)
okta II TDI 77kw PD ...velke, super podvozok, vykon nic extra , ale da sa prezit ..xvilku :D ... no super spotreba !! zalezi od sofera
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

kasec píše:Hoši, hoši, co to tu čtu :o :o :o

Já, když jedu dálku se svou Octávečkou kolem 100 km/h, tak palubní ukazuje 3,8l (dle skutečné spotřeby viz tankování, tak musím přidat 0,2l).

Dálnice při průměru 140 km/h, tak palubní ukazuje 4,3-4,5l.

Na dálnici v Německu, kdy v průměru jsem jel pořád těch 170 km/h, jsem udělal spotřebu na palubním 4,7l.

Co se týče pojezdu v městě a okolí, tak spotřeba kolem 5-5,5l.

Samozřejmě musím všude přičíst ty dvě desetinky, o které mi palubní počítač trochu fixluje.

Jinak poho.
chlapce ty si asi spisovatel a vymyslel si novy druh rozpravok ..nie ????

alebo mas v podlahe dieru a vsetci v aute ti pomahaju alaaaa flintstonovci 8)
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

s octávkou (je jedno, jestli rotačka nebo PD, I nebo II) se dálka dá při jízdě dle předpisů bez dálnice udělat lehce přes 4 litry, za 5 litrů už se svezete celkem pěkně svižně, po dálnici kolem 140 je to za 6 litrů. Obvyklý průměr octy TDI je tak 5,5. Kdo tomu nevěří, jeho blbost, buď neumí jezdit, nebo má s autem něco blbě (PD a rozvody von vok atd.)

Se sharanem k tomu přičítám + 1 litr, takže dálka klidně lehce přes 5 a normálně jezdím za 6,3 :)
Město je kapitola sama, tam je spotřeba strašná a nedá se to porovnávat

Je zajímavý, že ani Golf, ani Passat ani cokoli jinýho velikostně trochu podobnýho nedokáže jezdit za octáváckou spotřebu. Jediný, co jejich majitelé můžou je, že tiše závidí octávkám nebo říkaj, to nejni možný.... :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
lenka
Přispěvovatel
Příspěvky: 334
Registrován: 09 bře 2008, 11:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lenka »

hm taky je mi divný že ty octy jsou tak střídmí, to z nich dělá v dnešní době furt dobrý auto když jezdíš za darmo
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

MirekX píše:s octávkou (je jedno, jestli rotačka nebo PD, I nebo II) se dálka dá při jízdě dle předpisů bez dálnice udělat lehce přes 4 litry, za 5 litrů už se svezete celkem pěkně svižně, po dálnici kolem 140 je to za 6 litrů. Obvyklý průměr octy TDI je tak 5,5. Kdo tomu nevěří, jeho blbost, buď neumí jezdit, nebo má s autem něco blbě (PD a rozvody von vok atd.)

Se sharanem k tomu přičítám + 1 litr, takže dálka klidně lehce přes 5 a normálně jezdím za 6,3 :)
Město je kapitola sama, tam je spotřeba strašná a nedá se to porovnávat

Je zajímavý, že ani Golf, ani Passat ani cokoli jinýho velikostně trochu podobnýho nedokáže jezdit za octáváckou spotřebu. Jediný, co jejich majitelé můžou je, že tiše závidí octávkám nebo říkaj, to nejni možný.... :o
no co ja viem ... mame v rodine O1 ASV+PP764 combi , GIII varos AFN +Sprint a jemny chip BH, OII 77kw a obcas mam moznost jazdit GIV 110kw 4mot .... a zrovnanie : ta GIII to same co O1, OII sa mota okolo ..spotrebou .. a GIV je o liter vysie ...


a pri 170 km/hod teda ani jedno nedokaze ist za 4.7 ... to je unreal

a mimo ... bawo 320d E46 ale 110kw 6manual pri jazde 130 na tempomat 4.5-5.0 l ... a 330xd ale uz E90 ma pri tejto rychlosti iba 2150 otacok :O)

vse odzite (noteeth)
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“