SPOTREBA VW TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN
cauky mam Toledo TDI 81 kw origo bez uprav AFN rv 98 prumer 5.5 nejsem zavodnik ale pres Ukrajinu KIEV ODESSA podle PC 4,2 plny auto a kufr nevim jestli se to mu da verit. obcas tomu dam pohulit tak 6.6 ale chystam se na trysky PP764 mam to do DP 15minut klidne jizdy
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
spotřeba
Ja na mojím Passatu mam dlouho dobou spotřebu jasně že dlouhé trasy mam kolem 5,3lt na 100km myslím celkem slušné mam motor AFN
a to mám pořad zapnutý climatronic na automatiku
a to mám pořad zapnutý climatronic na automatiku
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 369
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
spotreba
AHF, S764, EGR off, Chip, 215/45/R17
pri jizde 80km/h - 4,9l dle budiku (takhle nejezdim)
pri normani jizde 110km/h - 5,6l dle budiku
pri extremu cca 6l
nalozenej a s plnym vozejkem - 5,8l
kourivost vozu - pri 80% pedalu 0%kourivost ... zbytek trosicku
pri jizde 80km/h - 4,9l dle budiku (takhle nejezdim)
pri normani jizde 110km/h - 5,6l dle budiku
pri extremu cca 6l
nalozenej a s plnym vozejkem - 5,8l
kourivost vozu - pri 80% pedalu 0%kourivost ... zbytek trosicku

Naposledy upravil(a) schonus dne 23 čer 2008, 10:44, celkem upraveno 1 x.
STOledo 1M, AHF - poladeno
ASV, RACE, 10ka hlava, 195/45/R16 (mam je v technicaku, proto tenhle rozmer)
predpisova jizda - 5,5 - 6l
stredni naloz - o litr vic
velka naloz - o dva litry vic (doufam)
kourivost vozu - v lete trosku ano, v zime nic

predpisova jizda - 5,5 - 6l
stredni naloz - o litr vic
velka naloz - o dva litry vic (doufam)
kourivost vozu - v lete trosku ano, v zime nic

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Moje první Octavka 1.9 TDI 66 KW AGR r.v.1998 čip na 96 KW,bez klimy, najeto 156000 km,v řj omezený EGR, normální jízda občas po dálnici 220 ať se protáhne turbo od 4,5 do 5,5 l podle počasí.Dlouhá jízda Chorvatsko a zpět po dojezdu ukazoval palubák 3,8.(Ať ji pánbů da věčnou slávu sloužila super) Teď Octavka 4x4 TDI ADT 2001 čip 100 KW najeto 120000 km,taky omezený EGR normální jízda,občas také protažení turba,6-6,5l.Chorvatsko a zpět plně naložená(4 lidi +bagáž) rychlost 120-160,občas zap.klima,po dojezdu 5,9.Zhruba to sedí na nádrž 56l jsem najel asi 1100 km.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
okta II TDI 77kw PD ...velke, super podvozok, vykon nic extra , ale da sa prezit ..xvilkuairbone píše:ak chcete, aby vam to zralo 4.5litra, mali ste si kupit male auto. Mne pasat V6 zerie 7.5-8l, ale vobec mi to nevadi. Ked chcem mat velke auto, tak nemoze zrat ako skuter predsa. Ved prazdny vazi 1653kg a to uz je nieco.... toto je choroba dnesneho ludstva, mat silne a velke auto, ale hlavne, aby zralo prinajlepsom tak 3litre. A hlavne aby stalo len par korun....ked take auto vymyslia, aj ja ho chcem
GIV var asz 4mot upraveny
chlapce ty si asi spisovatel a vymyslel si novy druh rozpravok ..nie ????kasec píše:Hoši, hoši, co to tu čtu![]()
![]()
![]()
Já, když jedu dálku se svou Octávečkou kolem 100 km/h, tak palubní ukazuje 3,8l (dle skutečné spotřeby viz tankování, tak musím přidat 0,2l).
Dálnice při průměru 140 km/h, tak palubní ukazuje 4,3-4,5l.
Na dálnici v Německu, kdy v průměru jsem jel pořád těch 170 km/h, jsem udělal spotřebu na palubním 4,7l.
Co se týče pojezdu v městě a okolí, tak spotřeba kolem 5-5,5l.
Samozřejmě musím všude přičíst ty dvě desetinky, o které mi palubní počítač trochu fixluje.
Jinak poho.
alebo mas v podlahe dieru a vsetci v aute ti pomahaju alaaaa flintstonovci
GIV var asz 4mot upraveny
s octávkou (je jedno, jestli rotačka nebo PD, I nebo II) se dálka dá při jízdě dle předpisů bez dálnice udělat lehce přes 4 litry, za 5 litrů už se svezete celkem pěkně svižně, po dálnici kolem 140 je to za 6 litrů. Obvyklý průměr octy TDI je tak 5,5. Kdo tomu nevěří, jeho blbost, buď neumí jezdit, nebo má s autem něco blbě (PD a rozvody von vok atd.)
Se sharanem k tomu přičítám + 1 litr, takže dálka klidně lehce přes 5 a normálně jezdím za 6,3
Město je kapitola sama, tam je spotřeba strašná a nedá se to porovnávat
Je zajímavý, že ani Golf, ani Passat ani cokoli jinýho velikostně trochu podobnýho nedokáže jezdit za octáváckou spotřebu. Jediný, co jejich majitelé můžou je, že tiše závidí octávkám nebo říkaj, to nejni možný....
Se sharanem k tomu přičítám + 1 litr, takže dálka klidně lehce přes 5 a normálně jezdím za 6,3
Město je kapitola sama, tam je spotřeba strašná a nedá se to porovnávat
Je zajímavý, že ani Golf, ani Passat ani cokoli jinýho velikostně trochu podobnýho nedokáže jezdit za octáváckou spotřebu. Jediný, co jejich majitelé můžou je, že tiše závidí octávkám nebo říkaj, to nejni možný....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
no co ja viem ... mame v rodine O1 ASV+PP764 combi , GIII varos AFN +Sprint a jemny chip BH, OII 77kw a obcas mam moznost jazdit GIV 110kw 4mot .... a zrovnanie : ta GIII to same co O1, OII sa mota okolo ..spotrebou .. a GIV je o liter vysie ...MirekX píše:s octávkou (je jedno, jestli rotačka nebo PD, I nebo II) se dálka dá při jízdě dle předpisů bez dálnice udělat lehce přes 4 litry, za 5 litrů už se svezete celkem pěkně svižně, po dálnici kolem 140 je to za 6 litrů. Obvyklý průměr octy TDI je tak 5,5. Kdo tomu nevěří, jeho blbost, buď neumí jezdit, nebo má s autem něco blbě (PD a rozvody von vok atd.)
Se sharanem k tomu přičítám + 1 litr, takže dálka klidně lehce přes 5 a normálně jezdím za 6,3![]()
Město je kapitola sama, tam je spotřeba strašná a nedá se to porovnávat
Je zajímavý, že ani Golf, ani Passat ani cokoli jinýho velikostně trochu podobnýho nedokáže jezdit za octáváckou spotřebu. Jediný, co jejich majitelé můžou je, že tiše závidí octávkám nebo říkaj, to nejni možný....
a pri 170 km/hod teda ani jedno nedokaze ist za 4.7 ... to je unreal
a mimo ... bawo 320d E46 ale 110kw 6manual pri jazde 130 na tempomat 4.5-5.0 l ... a 330xd ale uz E90 ma pri tejto rychlosti iba 2150 otacok :O)
vse odzite
GIV var asz 4mot upraveny