ladíme JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
...ked sa chceš hnať silou mocou za vykonom tak si kup TDi ,JTD je o niečom inom a ked budeš mať na jtd odbrzdené 150ps uvidiš ako to pojde nieje všetko len vykon,opytaj sa torgana alebo aj ja ti napišem SZ nejake časy zrychlenie a tak...Milo75 píše:mno a dokážež tu 1,9 JTD dostat třeba na 170HP??? i víc??bjukemen píše:...150 ps na alfe urobim do 10000,CR ma dosť velky potencial stači dať tlak turba na 1.2bar vymeniť ic a vydu ti pekne hodnoty..
..ps. maš tvoje TD zmerane na brzde..??..a nezabudaj že aky maš objem...
150 hp nemám bohužel odbržděné
měl jsem jen tu čest si to rozdat na sprintech s alfou 75 3,0V6(200HP) a 155 2,0TS(150HP)
a s tou 155 jsem byl pořád na stejno a to mi ještě klouzala spojka![]()
s po čase jsem zjistil i slabé komprese
proto ted scháním jiný motor a o nějakém přemejšlím po případě celém autě
A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipomMilo75 píše:
CR??? jako JTD??
chtěl jsem 1,9 kvůli tomu, že je lehčí na čumák a tím netrpí ostatní komponenty a bude hbytější a pokud jí lze upravit třeba na 170 HP tak nejni potřeba 2,4
navíc mě prvotně uchvátila spotřeba 4,5 litru s 1,9 kdežto 2,4 má cca 5,5
jiank s těma ůprava JTD: co je na tom pravdy, že ten motor 2,4 MJTD 200hp je už docla dost našláplej a prý to nevdrží komponenty a dost se sype????
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipom[/quote]
v prvořadě asi tu nejlevnější takže 105Hp
a jestli dobře chápu tak od sebe se liší modernější pal. soustavou+mapy????
takže vemu nejslpabší motor dám na něj pal. soustavu ze 150HP a mám 150 hp, ne?? pak to přemapuju na 180 hp???
kolik sežere JTD nejvíc plnící tlak???
v prvořadě asi tu nejlevnější takže 105Hp
a jestli dobře chápu tak od sebe se liší modernější pal. soustavou+mapy????
takže vemu nejslpabší motor dám na něj pal. soustavu ze 150HP a mám 150 hp, ne?? pak to přemapuju na 180 hp???
kolik sežere JTD nejvíc plnící tlak???
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Ty uz co vymyslas?Milo75 píše:ted sem koukal za kolik se pohybují třeba 2,8JTD samotné motory
a cena je kolem 55 000

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
...myslim že by stačila aj ta 85kw verzia už to ma variabine turbo a už v serii ide dobre...torgan maš SZTorgan píše:A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipomMilo75 píše:
CR??? jako JTD??
chtěl jsem 1,9 kvůli tomu, že je lehčí na čumák a tím netrpí ostatní komponenty a bude hbytější a pokud jí lze upravit třeba na 170 HP tak nejni potřeba 2,4
navíc mě prvotně uchvátila spotřeba 4,5 litru s 1,9 kdežto 2,4 má cca 5,5
jiank s těma ůprava JTD: co je na tom pravdy, že ten motor 2,4 MJTD 200hp je už docla dost našláplej a prý to nevdrží komponenty a dost se sype????
v prvořadě asi tu nejlevnější takže 105HpMilo75 píše:A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipom
a jestli dobře chápu tak od sebe se liší modernější pal. soustavou+mapy????
takže vemu nejslpabší motor dám na něj pal. soustavu ze 150HP a mám 150 hp, ne?? pak to přemapuju na 180 hp???
kolik sežere JTD nejvíc plnící tlak???[/quote]
ked uz do toho vidim zobral by som 115k verziu s tou je to jednoduchsie tam pridas len na turbe a chip a mas 160ps
a len pre info 140a150k su 16v ostatne 8v
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
VGT turbo mám i na své alfě TD
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000

Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
CR znamena comonrail cize jtd,hdi,tdci, dci a vsetko co pracuje na comonrailovom principe. A urcite sa odvez na rotacke a jtd. Je to 100 a 1. Hlavne ked tomu stupis. A dalsia vec je ze kolko si do danej upravy ochotny dat. Tak isto ako rotacne tdi, aj jtd zozere upravami hodne penazi. A to rataj s pripadnym repasom napr cerpadla, spojky a podobne. Stale kupis len stare auto. Aj ked ma jtd dvojhmotovy zotrvacnik, ktory bude uz dost mozno opotrebovany, tak isto u tdi odchadzaju zotrvacniky. Ak das turbo napr garett 1749, je jedno ci tdi alebo jtd, mas hned kopu koni navrch. Ale vystava otazka zivotnosti motora ako celku. Pozri si na dieselpower upravu tdi 66 alebo 81kw, co to vsetko obnasa. Myslis ze u jtd sa komplexnej bezpecnej uprave vyhnes? Z 1.9jtd 85kw sa da len cipom vytiahnut cca 105kw. Daj silnejsie turbo s velkym IC a potom sa boj aby ti nevyletela ojnica von. Ak si ochotny investovat, daj si vyrobit specialne kovane piesty a podobne. Potom sa boj o spojku, zotrvak, prevodovku a poloosi, klby a podobne. AK chces vykon aj vozenie na kazdy den, kup 156ku 2.4mjtd a ked tak ju daj len chipnut. To co by si obetoval do uprav 1.9ky, mozes odlozit na pripadne servisy podvozku.Milo75 píše:CR je co prosím???
VGT na TD? a co ho ovlada?ci mas TD s elektronickym vstrekovanim a ovladanim turba hmm?Milo75 píše:VGT turbo mám i na své alfě TD![]()
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000
16v sa pozna aj tym ze ma 2 vacky
za 32tis? no pekne to by som mozno zobral na diely

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ta alfa bude v perfektnom stave...Milo75 píše:VGT turbo mám i na své alfě TD![]()
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000
Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...
VGT na TD? a co ho ovlada?ci mas TD s elektronickym vstrekovanim a ovladanim turba hmm?
16v sa pozna aj tym ze ma 2 vacky
za 32tis? no pekne to by som mozno zobral na diely
[/quote]
VGT ovládám tak, žeplechovku mám překopanou na ovládání tlakem a mám tam přidanou pružinu a tím zvedlej tlak na 1,5 bar
a mám mechaniku
je mi jsný že 16 ventil má dvě vačky
jen sem myslel, nějakým typovým označením jako m-jet, či co
a za 32 je spíše na díly(narazil sem na ní, že mě starý omlácený vraky přitahují)
16v sa pozna aj tym ze ma 2 vacky
za 32tis? no pekne to by som mozno zobral na diely
[/quote]VGT ovládám tak, žeplechovku mám překopanou na ovládání tlakem a mám tam přidanou pružinu a tím zvedlej tlak na 1,5 bar
je mi jsný že 16 ventil má dvě vačky
a za 32 je spíše na díly(narazil sem na ní, že mě starý omlácený vraky přitahují)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
