Napsal: 31 říj 2009, 19:10
CR je co prosím??? 
...ked sa chceš hnať silou mocou za vykonom tak si kup TDi ,JTD je o niečom inom a ked budeš mať na jtd odbrzdené 150ps uvidiš ako to pojde nieje všetko len vykon,opytaj sa torgana alebo aj ja ti napišem SZ nejake časy zrychlenie a tak...Milo75 píše:mno a dokážež tu 1,9 JTD dostat třeba na 170HP??? i víc??bjukemen píše:...150 ps na alfe urobim do 10000,CR ma dosť velky potencial stači dať tlak turba na 1.2bar vymeniť ic a vydu ti pekne hodnoty..
..ps. maš tvoje TD zmerane na brzde..??..a nezabudaj že aky maš objem...
150 hp nemám bohužel odbržděné
měl jsem jen tu čest si to rozdat na sprintech s alfou 75 3,0V6(200HP) a 155 2,0TS(150HP)
a s tou 155 jsem byl pořád na stejno a to mi ještě klouzala spojka![]()
s po čase jsem zjistil i slabé komprese
proto ted scháním jiný motor a o nějakém přemejšlím po případě celém autě
A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipomMilo75 píše:
CR??? jako JTD??
chtěl jsem 1,9 kvůli tomu, že je lehčí na čumák a tím netrpí ostatní komponenty a bude hbytější a pokud jí lze upravit třeba na 170 HP tak nejni potřeba 2,4
navíc mě prvotně uchvátila spotřeba 4,5 litru s 1,9 kdežto 2,4 má cca 5,5
jiank s těma ůprava JTD: co je na tom pravdy, že ten motor 2,4 MJTD 200hp je už docla dost našláplej a prý to nevdrží komponenty a dost se sype????
Ty uz co vymyslas?Milo75 píše:ted sem koukal za kolik se pohybují třeba 2,8JTD samotné motory
a cena je kolem 55 000

Milo75 píše:ted sem koukal za kolik se pohybují třeba 2,8JTD samotné motory
a cena je kolem 55 000
...myslim že by stačila aj ta 85kw verzia už to ma variabine turbo a už v serii ide dobre...torgan maš SZTorgan píše:A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipomMilo75 píše:
CR??? jako JTD??
chtěl jsem 1,9 kvůli tomu, že je lehčí na čumák a tím netrpí ostatní komponenty a bude hbytější a pokud jí lze upravit třeba na 170 HP tak nejni potřeba 2,4
navíc mě prvotně uchvátila spotřeba 4,5 litru s 1,9 kdežto 2,4 má cca 5,5
jiank s těma ůprava JTD: co je na tom pravdy, že ten motor 2,4 MJTD 200hp je už docla dost našláplej a prý to nevdrží komponenty a dost se sype????
v prvořadě asi tu nejlevnější takže 105HpMilo75 píše:A kolko konovu verziu 1,9 by si chcel? je ich dost 105,110,115,140,150? posledne dve das na 170-180k len chipom

CR znamena comonrail cize jtd,hdi,tdci, dci a vsetko co pracuje na comonrailovom principe. A urcite sa odvez na rotacke a jtd. Je to 100 a 1. Hlavne ked tomu stupis. A dalsia vec je ze kolko si do danej upravy ochotny dat. Tak isto ako rotacne tdi, aj jtd zozere upravami hodne penazi. A to rataj s pripadnym repasom napr cerpadla, spojky a podobne. Stale kupis len stare auto. Aj ked ma jtd dvojhmotovy zotrvacnik, ktory bude uz dost mozno opotrebovany, tak isto u tdi odchadzaju zotrvacniky. Ak das turbo napr garett 1749, je jedno ci tdi alebo jtd, mas hned kopu koni navrch. Ale vystava otazka zivotnosti motora ako celku. Pozri si na dieselpower upravu tdi 66 alebo 81kw, co to vsetko obnasa. Myslis ze u jtd sa komplexnej bezpecnej uprave vyhnes? Z 1.9jtd 85kw sa da len cipom vytiahnut cca 105kw. Daj silnejsie turbo s velkym IC a potom sa boj aby ti nevyletela ojnica von. Ak si ochotny investovat, daj si vyrobit specialne kovane piesty a podobne. Potom sa boj o spojku, zotrvak, prevodovku a poloosi, klby a podobne. AK chces vykon aj vozenie na kazdy den, kup 156ku 2.4mjtd a ked tak ju daj len chipnut. To co by si obetoval do uprav 1.9ky, mozes odlozit na pripadne servisy podvozku.Milo75 píše:CR je co prosím???
VGT na TD? a co ho ovlada?ci mas TD s elektronickym vstrekovanim a ovladanim turba hmm?Milo75 píše:VGT turbo mám i na své alfě TD![]()
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000

Ta alfa bude v perfektnom stave...Milo75 píše:VGT turbo mám i na své alfě TD![]()
jen pořád přemejšlím o jiném motoru do své alfy 75 a zárověn o koupi 156ky
a nebo koupě JTD od 75
jak se pozná 16ventil?? jen tím že má vyšší výkon???
a ještě to asi bude mět napsaný na plstovým krytu motoru
EDIT: na tipcars je jedna 156 jtd za 32 000
[/quote]