Stránka 5 z 6

Napsal: 17 dub 2016, 20:29
od Jirka.
A když se na tu kuželovou plochu pořádně podíváš, tak uvidíš černotu tam kde to fouká.

Napsal: 17 dub 2016, 21:12
od F.ERESO
A jak se to řeší ?

Napsal: 17 dub 2016, 22:16
od Huml
musí se to zafrézovat

Napsal: 18 dub 2016, 11:14
od F.ERESO
Uz jsem volal do Rf auto.. A pak to vydrží ? Nebo je to na chvíli než bude potřeba nova hlava ?
Diky

Napsal: 18 dub 2016, 11:42
od F.ERESO
A když se sedlo vydrezuje, nevznikne tam jeste větší mezera ? Pac vstrik ma danou polohu skrz upevnění dvěma šrouby ne ? Vstrik jit dolu vic nemůže tim pádem se neopre o kužel dole ..

Napsal: 18 dub 2016, 16:07
od fabiátor
Zafrezovani je sirokej pojem. Jedna vec je sedlo, druha cely otvor. Tady je to celkem jasne videt:
http://www.autopejsek.cz/co-delame#vyma ... strikovace
Dava se tam vlozka a ta se frezuje na puvodni svetlost.

Jinak pocitejte s tim, ze je to konstrukcni chyba TDI PD. Ty vstriky se casem vymackaji do hlavy znovu a bude treba to opet resit. Problem je v excentrickem uchyceni vstrikovace. A samozrejme ruku v ruce s tim kvalita a slozeni materialu ze ktereho se vyrabi hlavy. Posledni rozumny hlavy jsou pravdepodobne ASZ/ARL. Pak to jde prudce z kopce.

Napsal: 18 dub 2016, 19:24
od F.ERESO
BKD má ale vstřikovače uchycené dvěma šrouby naproti sobě.. tudíž bych neřekl že trpí právě tímto.. trpi tím že vstřik sedá do hlavy kuželovou plochou... což je na prd.. Ale jinak souhlasím že to jde s novýma motorama z kopce.. Šel jsem do BKD kvůli tomu že se mi zdá z 2.0TDi nej, bez dpf, vyvažováků.. o téhle chybě jsem nevěděl.. popravdě mám chuť auto prodat a koupit rotačku..

Napsal: 18 dub 2016, 19:34
od Huml
když se to zafrézuje, vydrží to dostatečně dlouho ;)

Napsal: 18 dub 2016, 21:02
od fabiátor
Ze je to BKD jsem prehlid, sorry.

Napsal: 19 dub 2016, 14:50
od satos
Scout, 2,0 TDI, 103 kW, BMM
V rozmedzí 1800 až 2200 ot/min motor trhá / škube / cuká. Buď raz silnejšie pri 2000, alebo 3-4 krát slabšie v spomínanom rozmedzí.
Zvyčajne keď je pomalá jazda (mesto, ostré zákruty v stúpaní...) na dvojke a plyn len zľahka. Ale už som to registroval aj na 4-5-ke, ale len fakt jemne.
Motor musí byť teplý a aj tak to nerobí vždy, ale skôr áno, ako nie. Ak to nespraví, mierne iný zvuk tam počujem, takže aj keď necuká, čosi sa tam deje.
Keď dám viac plynu (rýchlejší rozbeh), tak to nerobí.
Bacha, nehovorím o vibráciách, ale ako keby o vynechávaní motora. Zvuk turba sa vtedy tiež preruší.
Dvaja mechanici nevedeli o čom hovorím, tretí (kamarát) priamo zo Škoda servisu mi poradil vymeniť palivový filter. Ale ten bol menený, keď som auto kúpil (cca -25000 km) a robí to stále. Auto pri kúpe skúšal môj brat, ktorý má tiež OC II s týmto motorom. Vraj môj motor je lepší ako jeho. A inak, presne tak to trhá aj jemu.
Nie je to veľký problém, jazdím dlhé trasy. Ale nerád by som niekde ostal visieť.
Podobné diskusie radia že vstreky. Ale ja sa nesťažujem na vibrácie a cuká to len v danom rozmedzí (1800-2200). Diagnostika nič neukázala.
Ďakujem za odpovede.

Napsal: 19 dub 2016, 16:55
od dhfool
Řešil jsem stejný motor se stejným problemem. Po výměně EGR to přestalo.

Napsal: 19 dub 2016, 21:05
od Huml
buď EGR nebo roztáhnout lopatky na turbu

Napsal: 19 dub 2016, 21:10
od Utmir
Huml píše:buď EGR nebo roztáhnout lopatky na turbu


Myslíš nastavenie variabylity ,na podtlakovej banke ten červík a čo žeby to davalo malí tlak alebo naopak moc velký mal si s tym už skusenosť

Napsal: 19 dub 2016, 21:12
od Huml
nejde o tlak jakej dává turbo, ale o tlak výfukových plynů před ním ;)

Napsal: 19 dub 2016, 21:15
od Utmir
A čim ich roztiahne ako ich nastavyť aby sa roztiahly