
EGR ventil - netesnost??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Tak už máte někdo další zkušenosti jestli je to lepší? Já to projel o víkendu do Prahy a zpět, najel sem kolem 400km během týdne a spotřeba 6,9litru, úplně jsem se zděsil. Tankuju vždy do plný! To byla klidná jízda po namrzlý dálnici. Je fakt že je zima, ale držim se v zimě na 6,6l a v létě na 6,3l. Palubák kecá roční spotřebu 5,9-6,0 ale reál mam za rok 6,45l. Jinak auto jede od spodu líp, ale není tam takovej zátah kolem 2tis. ot. jako bejval. Někdy to naloguju a pokocháte se... Taky mi přijde, že to začlo trochu žrát olej, dolil sem decku tak uvidím. Tak testujte ostatní zaslepovači a poznatky sem... 

Zajimalo by me, kdyz je egr omezeno vagem, zda se zmeni nejake jine hodnoty v rj, krome hodnoty egr? Napr. hodnota vahy vzduchu. Pocitam, ze ano.
Pokud je vsak egr jen zaslepeno, tak rj nemuze prizpusobit dalsi hodnoty na cidlach a ceka ze jdou spaliny do sani, ale oni zadne nejdou.
Neni proto lepsi zaslepit egr a zaroven ho co nejvice omezit vagem???
Diky za odpovedi.
Pokud je vsak egr jen zaslepeno, tak rj nemuze prizpusobit dalsi hodnoty na cidlach a ceka ze jdou spaliny do sani, ale oni zadne nejdou.
Neni proto lepsi zaslepit egr a zaroven ho co nejvice omezit vagem???
Diky za odpovedi.
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Tak jsem opět natankoval se spotřebou 6,9l. Tak sem to nyní nalogoval jak se zaslepeným EGR nahoře, tak jsem vyšrouboval jeden zaslepovací "červík". Mrkněte na logy, nic extra rozdílného nevidím, přijde mi že na motor AHF to turbo dává až moc, váha taky OK, alespoň dle mého. Vstřik.dávka na volnoběh 3,6mg a napětí 1,57-1,6V takže OK. Předvstřik lehce nad modrou čárou. Co bych víc chtěl, paráda, jen aby to žralo aspoň jen 6litrů
http://leteckaposta.cz/876140464
http://leteckaposta.cz/876140464
Tie logy sú skoro identické, podla mna je tá váha trochu slapšia, hlavne od 3300ot. už je pod požiadavkom. Mne dáva váha 1100 pri 2000ot. a potom klesá na 960 pri 4000ot.Carlos TDI píše:Tak jsem opět natankoval se spotřebou 6,9l. Tak sem to nyní nalogoval jak se zaslepeným EGR nahoře, tak jsem vyšrouboval jeden zaslepovací "červík". Mrkněte na logy, nic extra rozdílného nevidím, přijde mi že na motor AHF to turbo dává až moc, váha taky OK, alespoň dle mého. Vstřik.dávka na volnoběh 3,6mg a napětí 1,57-1,6V takže OK. Předvstřik lehce nad modrou čárou. Co bych víc chtěl, paráda, jen aby to žralo aspoň jen 6litrů
http://leteckaposta.cz/876140464
A tú špičku tlaku može spôsobovat pridierajúca sa regulácia na turbe.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 kvě 2010, 12:24
Zdravím, som v podstate nováčik čo sa týka TDI ale nie zas až tak aby som čo to neopravil.
Mám taktiež problém so zaolejovaným EGR na svojej oktafke (160000km). Chcem sa opýtať v prípade ak budem realizovať tu popísaný postup s vyrezaním závitu a montážou skrutky či sa to nejakým spôsobom prejaví na diagnostike RJ?
Mám taktiež problém so zaolejovaným EGR na svojej oktafke (160000km). Chcem sa opýtať v prípade ak budem realizovať tu popísaný postup s vyrezaním závitu a montážou skrutky či sa to nejakým spôsobom prejaví na diagnostike RJ?
Octavia II Combi 2005, 1,9 Tdi 77 kw
Ja mam ted neco podobneho na A4 1.9 PD pri plne zatezi se od cca 1500 az po 2500 ozivaji divne zvuky ze sani , zkosel jsem za jizdy nekolikrat rychle zasebou pridat a ubrat a nevice je to slyste pri ubrani - takove divne syceni, muze to byt egr ? Nebo je to nejake odpousteni prebytecneho tlaku od turba ? Nikde mi nic netece, motor je OK. Zacalo mi to delat ale najednou po zime DikyLummar píše:Úplně to stejné mi to dělalo u A3 AHF a bylo to netěsností záslepky na EGR. Po přetěsnění a přetažení už žádný písknutí, bylo to hrozný, taky jsem myslel, že mi odchází turbo, ale naštěstí to byla jen prkotina
Taaak. Už som zablendoval EGR zospodu od vyfuku a aj zvrchu (membrana je prec a namiesto ventilu imbus 10x30 + medena vyžíhaná podložka) koli odfuku zo sacieho potrubia a uniku oleja, ten je asi z odsavania od kluky. Po odskúšaní dam vediet a hodím nejaké foto. Snažim sa totiž vyriešiť iný problém a toto je popri tom:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 945#455945
Ak viete pomôžte please.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 945#455945
Ak viete pomôžte please.

Passat Variant B5.5, AVF 96kW, EGR-off
zdravim,
takze jsem lama a amater, ale uz tady ty egr ventili ctu ponekud dlouho, a furt si nevim rady. kamos mi radi, ze to nemam zaslepovat, vymyslel mi jine reseni a chci aby jste mi ho nekdo zhodnotili.
mam to samozrejme poblity olejem, coz je duvod k reseni, otazka je takova, kde se olej bere??? v sani, bud z vydechu motoru a pak este z vyfuku ze spalin, to je jasny, ne? takze kdyz vyhodim vydech ze sani pryc a zaslepim spaliny z vyfuku, co se bude dit? podle me nebude mit co zasirat egr ventil. samozrejme do egru si misto spalin z vyfuku natahnu vzduch ze sani nebo si tam dat na hadici este nejakej malej kn filtrik at si egr bere cistej vzduch.
este je tady ta otazka s vahou vzduchu, to uz jsem nedaval pozor a musim se na to este jednou zeptat - kamos rikal, ze kdyz se to zaslepi, tak vam to nemuze spravne chodit - bo tam nejsou spravne hodnoty nasavaneho vzduchu pri plnem vykonu - na to se poptam este
a nakonec teda hosi mi nerikejte, ze tema dirkama v egru jak z toho chcije ten olej, ze tam utika tolik tlaku ze sani, ze to poznate, podle me je to nula nula hovno, ale nemeril jsem to, vic se si myslim ztrati tlaku v icoleru, bo je u octavek zasitej nekde v blatniku a neni nikde na naporu vzduchu --- jak to ze vseci zavodaci nebo seriova subaru maji poradnej vstup na kapote??
ale rikam ze jsem lama co temu prd rozumi, toz tak
este to pozjistuju, treba to zaslepovani neni zas tak dobra vec...
takze jsem lama a amater, ale uz tady ty egr ventili ctu ponekud dlouho, a furt si nevim rady. kamos mi radi, ze to nemam zaslepovat, vymyslel mi jine reseni a chci aby jste mi ho nekdo zhodnotili.
mam to samozrejme poblity olejem, coz je duvod k reseni, otazka je takova, kde se olej bere??? v sani, bud z vydechu motoru a pak este z vyfuku ze spalin, to je jasny, ne? takze kdyz vyhodim vydech ze sani pryc a zaslepim spaliny z vyfuku, co se bude dit? podle me nebude mit co zasirat egr ventil. samozrejme do egru si misto spalin z vyfuku natahnu vzduch ze sani nebo si tam dat na hadici este nejakej malej kn filtrik at si egr bere cistej vzduch.
este je tady ta otazka s vahou vzduchu, to uz jsem nedaval pozor a musim se na to este jednou zeptat - kamos rikal, ze kdyz se to zaslepi, tak vam to nemuze spravne chodit - bo tam nejsou spravne hodnoty nasavaneho vzduchu pri plnem vykonu - na to se poptam este
a nakonec teda hosi mi nerikejte, ze tema dirkama v egru jak z toho chcije ten olej, ze tam utika tolik tlaku ze sani, ze to poznate, podle me je to nula nula hovno, ale nemeril jsem to, vic se si myslim ztrati tlaku v icoleru, bo je u octavek zasitej nekde v blatniku a neni nikde na naporu vzduchu --- jak to ze vseci zavodaci nebo seriova subaru maji poradnej vstup na kapote??
ale rikam ze jsem lama co temu prd rozumi, toz tak
este to pozjistuju, treba to zaslepovani neni zas tak dobra vec...
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
intercooler (mezichladič stlačenýho vzduchu) u oktávie není v blatníku ale před chladičem.ten nádech u subaru je pro sání.když zaslepíš egr záslepkou a u někoho kdo chipuje auta nezměníš soft,tak se samozřejmně budou do řj zapisovat chyby.váhou bude protékat více vzduchu.u starších tdi to kromě výpisu závad nepoznáš,novější už řvou na displeji nápisem EMISE DÍLNA.Olej se ti do egr dostává odvětráním vačky a nebo prosakujícím turbem.já jsem egr a sání vyčistil (sazí tam je fakt hodně) a nechal být,ale to je jen moje rozhodnutí.někdo se tu ptal jak s emisema,tam je to v pohodě.pokud to někdo udělá tak,aby nebylo poznat že je egr off,tak jejich měřením to nezjistí
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
no jasně, olej jde z odvetravani a z turba, to jsem si ujasnil spravne, dik.
este o tom musim o vsem popremejslet, ale tve reseni se mi libi. nejak tak to udelam taky. akorat interculer teda pred chladicem rozhodne nemam, pred chladicem nic neni a kdyz jsem delal rozvody, tak jsem ho mel venku abych se tam lepe dostal - teda ty hadice. mozna ze novejsi octy ho maj jinde.
s tema subarama to nevim jiste, este jsem zadne nevidel, akorat jestli premyslim dobre, na co bych potreboval na kapote diru - napor vzduch do sani, kdyz mam turbo?
diky za odpovedi a rady
este o tom musim o vsem popremejslet, ale tve reseni se mi libi. nejak tak to udelam taky. akorat interculer teda pred chladicem rozhodne nemam, pred chladicem nic neni a kdyz jsem delal rozvody, tak jsem ho mel venku abych se tam lepe dostal - teda ty hadice. mozna ze novejsi octy ho maj jinde.
s tema subarama to nevim jiste, este jsem zadne nevidel, akorat jestli premyslim dobre, na co bych potreboval na kapote diru - napor vzduch do sani, kdyz mam turbo?
diky za odpovedi a rady
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
máš pravdu,jsem si to popletl s jiným autem.Intercooler u oktávie je v pravém předním rohu.veřejná omluva
subaru se mi dostalo do ruky,když jsem mu montoval tažné zařízení.zajímal mě motor, tak jsem si ho prohlédnul.motor byl ale atmosférák.pod kapotou byl airbox,ale teď jsem zapátral na netu a u přeplňovaných je tam opravdu intercooler,takže evidentně,když jsem psal ten přízpěvek,tak jsem neměl dobrý den.takže ještě jednou omluva a předchozí přízpěvek beru zpět 




Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Tak ted jsem nasel video na netu, je to uplne stejny zvuk jako ma on,Stepan904 píše:Ja mam ted neco podobneho na A4 1.9 PD pri plne zatezi se od cca 1500 az po 2500 ozivaji divne zvuky ze sani , zkosel jsem za jizdy nekolikrat rychle zasebou pridat a ubrat a nevice je to slyste pri ubrani - takove divne syceni, muze to byt egr ? Nebo je to nejake odpousteni prebytecneho tlaku od turba ? Nikde mi nic netece, motor je OK. Zacalo mi to delat ale najednou po zime DikyLummar píše:Úplně to stejné mi to dělalo u A3 AHF a bylo to netěsností záslepky na EGR. Po přetěsnění a přetažení už žádný písknutí, bylo to hrozný, taky jsem myslel, že mi odchází turbo, ale naštěstí to byla jen prkotina
nevite nekdo cim by to mohlo byt ?
http://www.youtube.com/watch?v=OAkvQ-ybVMQ