Felicie 1.3Mpi No-start, imobilizer VYŘEŠENO!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Smells
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 úno 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smells »

Diky moc.btw. nebudou mit problemy na co to chci?Popr kolik to stoji cca. Diky
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smells píše:Diky moc.btw. nebudou mit problemy na co to chci?Popr kolik to stoji cca. Diky
záleží na servisu někde tě i vydodí naposledy jsem paltil 115 korun miloš
Uživatelský avatar
Smells
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 úno 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smells »

milos: diky moc zkusim.U nas v Brne jsou asi ctyri dealeri Skoda tak snad u nekteryho pochodim :-)
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smells píše:milos: diky moc zkusim.U nas v Brne jsou asi ctyri dealeri Skoda tak snad u nekteryho pochodim :-)

je zde i link kdo by to pomohl pohledám na sz miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

Nechcem zakladať nové téma tak sa opýtam tu.
felicia 1.3 MPI 50KW

Felícia po vyčistení škrtiacej klapky robí toto:
volnobeh je krásny, drží si pekne otáčky
pri jazde nechcú padať otáčky dole, a drží ich cca 5 sekund na tej hodnote, kde pri preradzovaní rýchlosti ostali, a potom pekne klesnu dole

vymenil som klapku do inej felicie , jazdil s ňou 3 dni a v druhej felicii ok, klapku som vylúčil
Vymenil som RJ motora do druhej felicii a tiež nič,
Vymenené čidlá otáčok, teploty, vstrekovacia lišta tiež.
Ventil k aktivnemu uhliu bol vadny ,vymenil som a žiadna zmena.
nemenil som ešte lambda sondu a snimač tlaku v sacom potrubi.
podtlaky som kontroloval, všetko vyzera že je ok

rj bola prisposobena, zakladne nastavenie spravene i MSM i VCDS
diely v druhej felicii ok.

Stretol sa niekto s takým to niečim?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

běžná věc možnosti:

do měsíce se to spraví samo
supervag má progrn jak klapku ukáznit
KL kabel za pětikilo a zdarma program z motordiagu reset řj

;) miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

no z motordiag simos nanagerom som to robil už a presne to iste. to som pisal že som to spravil. zatial je to jedna felicia, čo sa mi to nepodarilo spraviť. normálne hlavolam.
PS: KKL kabel mam spraveny a ide ako hodinky. :D

zajimave je to, že som prehodil všetko z druhej felicie, a nič, stale to iste
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Plynový lanko ?? svíčky ?? benzin ?? benz. filtr ?? Vzduch. filtr ??
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

plynove lanko volne, sviečky nove, benzín vyjazdený a natankovaný inde, filtre vymenene nove.

začali kolkisať otáčky. majitel chcel byť mudry, a čistil si klapku sam. Potom mu volnobeh išiel na 2500 otačok, čo je u felicii normal po čisteni. všetko som mu este raz vyčistil, nastavil, volnobeh ok, len to ostava visieť pri tých otačkach cca 5 sekund, a potom pekne zide dole...
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Nepřisává někde vzduch, jak se to rozebíralo a skládalo ...
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

tesnenie nove, a este pre istotu troška silikonu som dal... všetky hadice k podtlakom som vymenil, ispätny ventil k posilovaču brzd
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:tesnenie nove, a este pre istotu troška silikonu som dal... všetky hadice k podtlakom som vymenil, ispätny ventil k posilovaču brzd

pokud by ti to přisávalo tak ti líce volnoběh brutálně, zkus jetě ucpat zadici od uhlí

pak popiš jak jsi resetoval jednotku motordiagem

popiš jak jsi vagem nastavoval klapku

myslím žes někde udělal chybu miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

no nerobil som to prvý krát....
ventil som na uhlie dal nový, starý prepúšťal, bol stale otvoreny a necvakal.
dal som nový a pohoda.

zakladne nastavenie:

motor má teplotu nad 80 stupnov.
zmazanie adaptačnych hodnot na 000
04 : skupina098 start, po ustaleni adapt ok vypnutie zapalovania viac ako 30s.

simos manager postup presne ako udava krok po kroku .

tých felicii som robil už zo 30 a zatial každa šla, tak neviem....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já jednu takovou feldu mám udělal jsem přesně co ty, přehodil i řj i klapku,
reset z motordiagu, přispůsobení a neskrotil jsem ji
zkošel jsem i resetovat s odpojenou klapkou tam to nahlásí že to z nějakých procent nevyšlo, stříkal silikon jestli nepřisává,

auto je bohužel z brna a času bylo málo, zhruba za dva měsíce se to spravilo samo,

jinak poslední tah co mám je supervag je tam program který tu klapku zkrotí zatím to vždy zabralo platím za to 250 korun

borec přijede zas na jaře tak budu vědět víc jak se klapka chovala miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33955
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a píšeš to naopak nejprve máč dělat reset podle průvodce a pak s vagem to přispůsobení a nastavení miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“