Felicie 1.3Mpi No-start, imobilizer VYŘEŠENO!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Felicie 1.3Mpi No-start, imobilizer VYŘEŠENO!!!

Příspěvek od e36power »

Přeji hezký nový rok.

Jedná se o Mpi a nechytne :)

- Tlak benz. pumpy Ok.
- Když vstříkám čistič do klapky tak to jde.
- když jsem vyndal vstřiky a nechal to běžet přez ten cistic tak to ani neučůrlo.

diag:

5 závad nalezeno.
17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem
P1570 - 35-00 - -
00525 - lambda-sonda (G39)
28-00 - zkrat na plus
01247 - magneticky ventil 1 pro zasobnik aktivniho uhli (N80)
29-00 - zkrat na kostru
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
29-00 - zkrat na kostru
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
29-00 - zkrat na kostru
Naposledy upravil(a) e36power dne 06 led 2010, 21:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jde něco z toho vymazat?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

jednemu som robil podobny problem na felici na plin isla ale na benzin nie bol tam cinsky zapalovaci modul vymenil som ho za origo a auto slo jak hodinky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zmeraj ohmicky odpor vstrekovaca. Ked ma 15-25 Ohm tak je OK. Ked ma pod 14 Ohm tak je to uz dojizdak a ked ma menej ako 8 Ohm tak je KO.

to: jurki Ked by bola zly zapalovaci modul tak by nebazala na startsprej a v pamati by bola ulozena zavada "zadnej signal od snimace G80"
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a nechytne to ani na chvilku a hned zdechne?-na benál?pokud ano.je to imobilizér...
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

DOLPH píše:a nechytne to ani na chvilku a hned zdechne?-na benál?pokud ano.je to imobilizér...
Chvilku kdyz to necham tak to pak chytne a zas to zhedne? A pak uz nedrapne. Vse jde vymazat kromě 17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem.

že by ten immo bloknul vstřiky?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

presne tak asi blokuje privod paliva
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

A stím imo co? to je v klíčku k.o?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

e36power píše:A stím imo co? to je v klíčku k.o?
Bud klicek nebo cteci civka immo, nebo kabelaz k tomu. A navic jeste lambda.
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 03 led 2010, 15:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

A jde to nejak obejít nebo vyrušit?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě tam máš řídící jenotku imobilizeru

vlez tam a nahlaš závady, třeba najdeš snímací kroužek nízký signál

dej multimetr na aku jestli ti nepadá napětí při startu pod 7V nebo se podívej do měřených hodnot na baterku a startuj kolik bude hodnota

MPi pod 7V točí ale nechytne miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 03 led 2010, 16:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

slovacek.milos píše:ještě tam máš řídící jenotku imobilizeru

vlez tam a nahlaš závady, třeba najdeš snímací kroužek nízký signál

dej multimetr na aku jestli ti nepadá napětí při startu pod 7V nebo se podívej do měřených hodnot na baterku a startuj kolik bude hodnota miloš
Ok děkuji. testnu to, Miloši? pokud by to padalo pod 7V ?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

imo jen tak nezrušíš...
nemáš ještě jedny klíče,které jely??stává se,že z nich ztratíš čip,nebo záhadně přestane fungovat....
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

pokud je pod 7V vyměň baterku....
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Tak v 25-imobilizer, to píše klíč signal prilis maly. Tak to tim asi je.
Tu baterku jsem zkousel a napeti slo pod7, ale to muze bejt jak jsem to dnes parkrat startoval ne? je tma 14dni ta aku.

A mohl bych poprosit o nejakej stručnej návod co stim imobilizerem?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“