Tolerancia tlaku paliva v raily
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak chlapci prichadzam s novymi spravami. 
Vymenil som DRV a auto stale vypina. Ale,predtym som mal vysoky tlak a teraz mam nedosiahnuty,pritom DRV je otvoreny v plnej zatazi na 100%.
Mam 4 uvahy:
1. Pusta niektory vstrek - budem robit test.
2. Upchaty saci kos v nadrzi,alebo blbne cerpadlo.
3. Spatne VT cerpadlo - to sa mi moc nezda.
4. Snimac tlaku ojebava jednotku - to sa mi zda najpravdepodobnejsie.
A mam este jednu otazku:
Ked ma vypne,tak po zapnuti kluca mi sem-tam ostava DRV na 0% (ma byt 30%) takze motor nejde nastartovat.
Co ovlada jeho otvorenie,spinačka,cerpadlo v nadrzi,immo alebo snimac otacok - ten sa mi moc nezda.
Fu,dik za vycerpavajuce odpovede...
			
			
									
									Vymenil som DRV a auto stale vypina. Ale,predtym som mal vysoky tlak a teraz mam nedosiahnuty,pritom DRV je otvoreny v plnej zatazi na 100%.
Mam 4 uvahy:
1. Pusta niektory vstrek - budem robit test.
2. Upchaty saci kos v nadrzi,alebo blbne cerpadlo.
3. Spatne VT cerpadlo - to sa mi moc nezda.
4. Snimac tlaku ojebava jednotku - to sa mi zda najpravdepodobnejsie.
A mam este jednu otazku:
Ked ma vypne,tak po zapnuti kluca mi sem-tam ostava DRV na 0% (ma byt 30%) takze motor nejde nastartovat.
Co ovlada jeho otvorenie,spinačka,cerpadlo v nadrzi,immo alebo snimac otacok - ten sa mi moc nezda.
Fu,dik za vycerpavajuce odpovede...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
						Passat Variant 1.8T APU
No to neskusal,nakolko to s nim 40 tis. jazdilo OK. Mozem skusit,ale az ked pojdem na SK,nakolko nemam Galleto,ani nic take.kecka píše:A zkousel si nahrat origo soft do jednotky a vyskouset.... pro jistotu ....??
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
						Passat Variant 1.8T APU
Dneska jsem v ECU scanu zaznamenal ze mi  tlak a  prutok paliva  hrozne kolisa. ten tlak to byly posledni jednotky  a desetiny,ale ten prutok to skaklo od 5 do 7 mg coz se mi dza nejaky divny. nebo to tak ma kolisat?
Ja mco tomuto programu neverim,protoze udajne kdyz mam prasklou saci hadii od turba mi ma malo tlaict turbo a dle tohoto programu tlaci vpohode 1950.
			
			
									
									
						Ja mco tomuto programu neverim,protoze udajne kdyz mam prasklou saci hadii od turba mi ma malo tlaict turbo a dle tohoto programu tlaci vpohode 1950.
To mas aky prutok. To je skor volnobezna davka,nie?sikin1987 píše:Dneska jsem v ECU scanu zaznamenal ze mi tlak a prutok paliva hrozne kolisa. ten tlak to byly posledni jednotky a desetiny,ale ten prutok to skaklo od 5 do 7 mg coz se mi dza nejaky divny. nebo to tak ma kolisat?
Ja mco tomuto programu neverim,protoze udajne kdyz mam prasklou saci hadii od turba mi ma malo tlaict turbo a dle tohoto programu tlaci vpohode 1950.
S tym turbom to nemusi byt az tak pravda. Skus ju odpojit a zmerat,co nameras?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
						Passat Variant 1.8T APU
ano ano volnobezna davka. me to tak pripada jak ten motor vibruje jakoby v te frekvenci  se menila ta davka. takze buh vi. Vstriky? cerpadlo? DRV?
Jako ja budu rad kdyz to auto pojezdi este ty 2 roky a pak ho fakt zahodim. dneska mi asi odesla RJ zhaveni.
S tou hadici nevim. jako ja ja si mylsim ze to jede stejne at je praskla nebo ne i kdyz to prisava vzduch co nejde pres vahu. pry to zvysuje spotrebu coz by odpovidalo myslim ze spotreba 6,2 l pri celkem klidne jizde 3 lidi 75 kg plus asi 50 kg je stale hodne. strasne moc sem jezdil bez vstriknuti paliva z tahlych kopcu. Jen se ptam jak to ma byt opravovat takove stare auto fakt nehodlam
			
			
									
									
						Jako ja budu rad kdyz to auto pojezdi este ty 2 roky a pak ho fakt zahodim. dneska mi asi odesla RJ zhaveni.
S tou hadici nevim. jako ja ja si mylsim ze to jede stejne at je praskla nebo ne i kdyz to prisava vzduch co nejde pres vahu. pry to zvysuje spotrebu coz by odpovidalo myslim ze spotreba 6,2 l pri celkem klidne jizde 3 lidi 75 kg plus asi 50 kg je stale hodne. strasne moc sem jezdil bez vstriknuti paliva z tahlych kopcu. Jen se ptam jak to ma byt opravovat takove stare auto fakt nehodlam
Ahoj, potřeboval po vás radu, pomoc, tip.Ai budu mít obdobný problém.Mám alfu 166 2.4 Jtd 100 kw, když vytočím jakoukoliv rychlost, třeba 2.stupeň na 4500 otáček, tak mi to zdechne, rozsvítí se kontrolka vstřiků, musím počkat tak cca 30 sekund a pak to jde zase nastartovat.Bohužel nevím čím to je.Někdy se to projeví i při menších otáčkách.Na diagnostice to napsalo regulátor tlaku - vysoký tlak.Ten jsem včera vyměnil za nový, ale dělá to pořád to stejné.Dělá to pouze při zátěži.Jelikož chci chipovat, tak bych chtěl, aby bylo všechno OK.
Díky za rady
			
			
									
									Díky za rady
Alfa, to je máslíčko
Alfa, bav se s přáteli
						Alfa, bav se s přáteli
Vyzkousej udelat test prepadu   jestli treba nejaky neni v haji.... a pak hledej dale .......  treba spatny kontakt...., cidlo tlaku railu  ....
Na kolik je otevreny DRV ventil na volnobeh ????
Neco podobneho sem resil na Stilu vymeneny vsechny cidla a nic
			
			
									
									Na kolik je otevreny DRV ventil na volnobeh ????
Neco podobneho sem resil na Stilu vymeneny vsechny cidla a nic
Fabia II  RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
						Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft



