Tolerancia tlaku paliva v raily

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Neviete ake ma mat odporove hodnoty snimac tlaku paliva 0281002210?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

nieco okolo 900ohmov ci mili ohmov sa to motalo ale presne si nespominam
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak chlapci prichadzam s novymi spravami.
Vymenil som DRV a auto stale vypina. Ale,predtym som mal vysoky tlak a teraz mam nedosiahnuty,pritom DRV je otvoreny v plnej zatazi na 100%.
Mam 4 uvahy:
1. Pusta niektory vstrek - budem robit test.
2. Upchaty saci kos v nadrzi,alebo blbne cerpadlo.
3. Spatne VT cerpadlo - to sa mi moc nezda.
4. Snimac tlaku ojebava jednotku - to sa mi zda najpravdepodobnejsie.

A mam este jednu otazku:
Ked ma vypne,tak po zapnuti kluca mi sem-tam ostava DRV na 0% (ma byt 30%) takze motor nejde nastartovat.
Co ovlada jeho otvorenie,spinačka,cerpadlo v nadrzi,immo alebo snimac otacok - ten sa mi moc nezda.
Fu,dik za vycerpavajuce odpovede...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak co,nikto ziadne uvahy?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

A zkousel si nahrat origo soft do jednotky a vyskouset.... pro jistotu ....??
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kecka píše:A zkousel si nahrat origo soft do jednotky a vyskouset.... pro jistotu ....??
No to neskusal,nakolko to s nim 40 tis. jazdilo OK. Mozem skusit,ale az ked pojdem na SK,nakolko nemam Galleto,ani nic take.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Dneska jsem v ECU scanu zaznamenal ze mi tlak a prutok paliva hrozne kolisa. ten tlak to byly posledni jednotky a desetiny,ale ten prutok to skaklo od 5 do 7 mg coz se mi dza nejaky divny. nebo to tak ma kolisat?
Ja mco tomuto programu neverim,protoze udajne kdyz mam prasklou saci hadii od turba mi ma malo tlaict turbo a dle tohoto programu tlaci vpohode 1950.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

sikin1987 píše:Dneska jsem v ECU scanu zaznamenal ze mi tlak a prutok paliva hrozne kolisa. ten tlak to byly posledni jednotky a desetiny,ale ten prutok to skaklo od 5 do 7 mg coz se mi dza nejaky divny. nebo to tak ma kolisat?
Ja mco tomuto programu neverim,protoze udajne kdyz mam prasklou saci hadii od turba mi ma malo tlaict turbo a dle tohoto programu tlaci vpohode 1950.
To mas aky prutok. To je skor volnobezna davka,nie?
S tym turbom to nemusi byt az tak pravda. Skus ju odpojit a zmerat,co nameras?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ano ano volnobezna davka. me to tak pripada jak ten motor vibruje jakoby v te frekvenci se menila ta davka. takze buh vi. Vstriky? cerpadlo? DRV?
Jako ja budu rad kdyz to auto pojezdi este ty 2 roky a pak ho fakt zahodim. dneska mi asi odesla RJ zhaveni.
S tou hadici nevim. jako ja ja si mylsim ze to jede stejne at je praskla nebo ne i kdyz to prisava vzduch co nejde pres vahu. pry to zvysuje spotrebu coz by odpovidalo myslim ze spotreba 6,2 l pri celkem klidne jizde 3 lidi 75 kg plus asi 50 kg je stale hodne. strasne moc sem jezdil bez vstriknuti paliva z tahlych kopcu. Jen se ptam jak to ma byt opravovat takove stare auto fakt nehodlam
Uživatelský avatar
Krazy
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 črc 2009, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Krazy »

Ahoj, potřeboval po vás radu, pomoc, tip.Ai budu mít obdobný problém.Mám alfu 166 2.4 Jtd 100 kw, když vytočím jakoukoliv rychlost, třeba 2.stupeň na 4500 otáček, tak mi to zdechne, rozsvítí se kontrolka vstřiků, musím počkat tak cca 30 sekund a pak to jde zase nastartovat.Bohužel nevím čím to je.Někdy se to projeví i při menších otáčkách.Na diagnostice to napsalo regulátor tlaku - vysoký tlak.Ten jsem včera vyměnil za nový, ale dělá to pořád to stejné.Dělá to pouze při zátěži.Jelikož chci chipovat, tak bych chtěl, aby bylo všechno OK.

Díky za rady
Alfa, to je máslíčko

Alfa, bav se s přáteli
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Vyzkousej udelat test prepadu jestli treba nejaky neni v haji.... a pak hledej dale ....... treba spatny kontakt...., cidlo tlaku railu ....
Na kolik je otevreny DRV ventil na volnobeh ????

Neco podobneho sem resil na Stilu vymeneny vsechny cidla a nic
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“