Stránka 5 z 6

Napsal: 13 čer 2007, 08:59
od zmyleny
jo jo, taky bych to neprehanel, ja to tlacim max na pul atmosfery, to je max, myslim, z evic by to uz ani moc neudrzelo

Napsal: 13 čer 2007, 10:19
od KUK
Pro uplnost:

1 atmosfera = 1 barr = 0,1 MPa

Doufám že jsem se nasplet, už jsem dlouho ze školy... :)

Napsal: 13 čer 2007, 10:24
od waqw
Já bych chtěl sehnat nějaké čerpadlo abych mohl prohánět použitý ro přes filtr - jaký by to čerpadlo mělo dávat minimální tlak abych protlačil ten olej pře filtr (filtr požiju asi normální na naftu s výměnýma patronama)

Napsal: 13 čer 2007, 17:00
od radluk
:o

Napsal: 15 črc 2007, 20:23
od Kubator87
jaký názor máte na tudle věcičku? http://www.elektroraj.cz/detail.asp?flo ... t&id=91850

Napsal: 15 črc 2007, 21:16
od SLÁDEK
Asi by to fungovalo, ale díky vyšší vizkozitě oleje bys nedosahoval takového průtoku.
Možná bude problém s těsněními, která bude olej napadat - přeci jen je toto čerpadlo určené spíš pro vodu.

Napsal: 15 črc 2007, 21:20
od mynames
SLÁDEK píše:Asi by to fungovalo, ale díky vyšší vizkozitě oleje bys nedosahoval takového průtoku.
Možná bude problém s těsněními, která bude olej napadat - přeci jen je toto čerpadlo určené spíš pro vodu.
zastavam stejneho nazoru tyhle plastovy vehementy no rekneme ze uz takovym vecem za par korun neduveruji pac tam bude akorat nejaka vrtulka a tim to konci neni nad poradny zubovy cerpadlo nekde z hydrauliky

Napsal: 15 črc 2007, 22:55
od Kubator87
Uz jsem si sehnal filtry ale nemam to cim honit kde se da teda sehnat slusny cerpadlo?

Napsal: 16 črc 2007, 18:16
od SLÁDEK
A co to udělat bez čerpadla - už jsem to tu někde viděl.
Jeden sud na druhý (nebo kanystr nad kanystr) a propojit je pře filtr a týden počkat, než to samospádem proteče. :)

DV LIBEREC

Napsal: 04 zář 2007, 11:48
od ToLa
Na stránce http://www.dvliberec.cz/cerpadla_na_olej_naftu.html#obr
Jsem našel čerpadala na oleje, nejlevnější je za 3600,- což není tolik a dát to přes filtr jako to má KUK, tak to muze fungovat celkem dobře.
Obrázek
[/code]

Re: DV LIBEREC

Napsal: 06 zář 2007, 22:49
od Golďák
ToLa píše:Na stránce http://www.dvliberec.cz/cerpadla_na_olej_naftu.html#obr
Jsem našel čerpadala na oleje, nejlevnější je za 3600,- což není tolik a dát to přes filtr jako to má KUK, tak to muze fungovat celkem dobře.
Obrázek
[/code]
Něco podobnýho mám za 150 euro i s počítadlem a filtrovat budu s el.čerpadlem z hydr.čela

Napsal: 13 zář 2007, 17:24
od KUK
Já to teď kupoval znova v Německu, stálo to asi 90,- Euro a ještě to měli v akci, tak na to hodili u pokladny ještě dalších 20% slevu. Odcházel jsem spokojen...

Napsal: 14 zář 2007, 13:13
od ToLa
KUK píše:Já to teď kupoval znova v Německu, stálo to asi 90,- Euro a ještě to měli v akci, tak na to hodili u pokladny ještě dalších 20% slevu. Odcházel jsem spokojen...
V jakym krame si to kupoval. Mam v nemecku znameho, tak bych ho zaukoloval :-)

Napsal: 16 zář 2007, 01:52
od KUK
Praktiker v Heidenau u Drážďan (něco jako u nás Baumax, Obi, Bauhaus, atd...).

Napsal: 25 říj 2007, 22:23
od truck
Chtěl jsem se zeptat Vás co jezdíte na použitý rostlinný olej jaké palivové filtry používáte v autech? A jak často jste donuceni je vyměnit? U jednoho tahače používáme ( zatím ) original naftové. Pokud používáme čistý rafinát vydrží tak do 40 000km. Když přimícháme čištěný r.o. údajně profi čištěný 1 ku 1 tak za 1000km jsou filtry přicpány. Klasický palivový filtr je jemnější než ty, které jsou doporučovány ve vozidlech při provozu na r.o.
Dovedu si teda představit co všechno pronikne do vstřikovacího čerpadla a následky ve vzdálené budoucnosti. Bavím se samozřejmě o upraveném vozidle. Tak jaké jsou vaše zkušenosti s filtry všech druhů a provedení. (hm)